vuurkorfwinkel.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden534 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

Product prima! Levering: veel te laat

Product zelf: prima! Alleen niet adverteren met volgende dag in huis terwijl het 6 dagen later wordt geleverd
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Excuses voor de vertraagde levering.

Hartverwarmend en sfeervol apparaat. Aflevering ondermaats. Service onzeker.

Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review. Jammer om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service. Wij zullen de klachten betreft de gebruiksaanwijzing zeker intern opnemen. Wij hopen dat u toch veel plezier zult hebben van de sfeerhaard.
Ik heb nog niks ontvangen. Het duurt erg lang volgens mij had ik het pakketje nu lang moeten hebben. :)
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het pakketje nog niet geleverd is. U kunt hierover contact opnemen met info@vuurkorfwinkel.nl. Dan kunnen we contact opnemen met de vervoerder en nagaan waar uw pakket is. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel
PV
Pieter v.
Oosterhout
19 aug 2023

Vuurkorf was 2,5 week kwijt

Helaas heeft mijn vuurkorf er tweeënhalve week over gedaan om aan te komen. Nu begrijp ik wel dat dit probleem bij de pakketbezorger (DHL) ligt, maar vuurkorfwinkel.nl leek zich niet te bekommeren om mijn zending. Zo was er bijvoorbeeld niemand die vroeg: “Beste klant, we zien dat het pakketje alsnog is aangekomen. Was het nog een beetje in een ordentelijke staat nadat het twee weken bij de verzender rondgeslingerd heeft?” Niks van dat al. Op de website van vuurkorfwinkel.nl staat: “Voor 17.00 besteld, MORGEN in huis”. Maar wat nou als “MORGEN” “OVER TWEEËNHALVE WEEK” wordt… dan niks. Je hoort niks, je krijgt niks. Nog geen: “Goh wat vervelend.” of “Fijn om te horen dat de door u bestelde vuurkorf alsnog aangekomen is.” Kortom er is ruimte voor verbetering in de after sales; zeker als het een keer mis gaat. Het gebaar kan zo simpel of klein zijn, maar het kan zo’n groot effect hebben.
21 aug 2023
Beste Pieter, Jammer om te vernemen dat uw bestelling te laat geleverd is. Wij verzenden vele pakketten per dag en geven alles wat voor 17u besteld is met de transporteur mee. Wij moeten vanaf dat punt dan ook vertrouwen hebben in hen, echter begrijp ik zeker dat 2,5 week te lang is om op een pakket te wachten en dit is natuurlijk ook niet netjes. Daarbij is het voor ons helaas niet mogelijk alle bestelling real time in de gaten te houden en hopen we dat klanten aan de bel trekken als de bestelling niet snel geleverd wordt. Wij hebben voor uw pakket zo snel mogelijk een onderzoek opgestart en hebben uiteindelijk gehoord dat uw pakket gelukkig in levering ging. Wij begrijpen dat de vertraging erg vervelend is, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u plezier zult hebben van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
HK
Hans K.
's-Heerenberg
21 nov 2023
Duidelijker omschrijven wat wordt geleverd en bij retournering belofte nakomen dat bedrag binnen 1 a 2 werkdagen is teruggestort. Dit zijn punten van aandacht.
24 nov 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben u via de mail laten weten dat het bedrag binnen 2-4 dagen teruggestort zou worden. Het geld is inmiddels teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
21 jun 2023
Dubbel checken producten voor verzending en betere instructies voor retourneren producten.
23 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wij verpakken de producten in een zo goed mogelijke verpakking per product. De instructies voor het retourneren staan onderaan de pagina. We hopen dat u toch veel plezier zult hebben van uw aankoop.
25 mei 2023
Duurt lang met verzenden. Niet alles op voorraad. Na mail werd het verstuurd.
26 mei 2023
Beste Karlijn, Dit is vervelend om te vernemen, excuses hiervoor. Na contact met onze klantenservice hebben wij uw pakket verstuurd en kunt u deze snel verwachten. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
29 apr 2023
1x aan en de vuurkorf is gebarsten
1 mei 2023
Vervelend dat de haard is gebarsten, dit is uiteraard niet de bedoeling! De Mexicaanse haarden hebben een speciale handleiding, deze zijn samen met de bestelling naar je verzonden. Mocht je nog meer vragen hebben of contact met de klantenservice op willen nemen, dan kan dat via info@vuurkorfwinkel.nl.