vuurkorfwinkel.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden562 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

Maten duidelijk aangeven. Duidelijk aangeven dat de hoogte inclusief de standaard is. En dat de genoemde maten niet die van de kachel zijn
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw feedback! We hebben inmiddels op de website aangegeven dat de hoogte inclusief onderstel is.
De afgebeelde goederen daadwerkelijk leveren, bij afwijkingen graag van tevoren de klant inlichten of dit oké is.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback! Als u nog verdere vragen heeft over het product, kunt u contact opnemen met de klantenservice via info@vuurkorfwinkel.nl. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
9 mei 2023
Op de winkel zelf is niets op aan te merken, het bezorgen is een ander punt, jullie moeten betere afspraken maken, het werd bezorgd door andere leverancier dan aangeven kon geen track en tracé code daardoor vinden, bezorging verschoof van dinsdag naar woensdag toen donderdag toen vrijdag uiteindelijk weer donderdag erg lastig als je werkt zeer onduidelijk terwijl er op de site staat voor 17:00 besteld de volgende dag in huis erg jammer
9 mei 2023
Bedankt voor je review! Gelukkig is het pakket wel aangekomen. Het pakket heeft even stilgestaan bij de leverancier, waardoor dit langer heeft geduurd. We hebben deze frustratie doorgezet naar de leverancier.
30 apr 2023
Pas aub de verpaking aan de grote van het pakket. Is gewoon waanzin en verspilling grote dozen als omverpaking. Dit is een reden voor mij om geen gebruik meer van u bedrijf te maken. Product was goed zoals verwacht.
1 mei 2023
Bedankt voor je reactie. We willen je graag laten weten dat we afhankelijk zijn van een ander bedrijf voor de verpakking van dit product. We zullen deze feedback echter wel doorgeven aan dat bedrijf zodat zij op de hoogte zijn van jouw zorgen en dit kunnen meenemen in hun verdere overwegingen.
6 jun 2023
Communiceer over wanneer de bestelling geleverd wordt! Ik wist nu nergens van en er werd ineens een groot niet te tillen pakket op de brug gezet.
9 jun 2023
Beste Elise, Hartelijk bedankt voor uw review! Normaliter wordt er zodra wij uw bestelling meegeven aan DHL en zij het pakket aan u gaan leveren een track & trace code gestuurd. Helaas zien wij dat dit bij u niet gebeurd is. Voor ons is de reden hiervoor helaas onbekend. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw bestelling en u snel kunt genieten van uw bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
13 mei 2023

Schade

Probeer schade te voorkomen want bij ons was er wel schade dat hebben we zelf opgelost
16 mei 2023
Bedankt voor uw review. Bij schade kunt u een email sturen en zal onze klantenservice het voor u oplossen. Hopelijk kunt u desondanks genieten van uw aankoop.
25 dec 2023
werd niet volgens afspraak op tijd geleverd, na telefoontje toch goed gekomen
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat u toch kunt genieten van uw bestelling.
Maatvoering op de website wijkt af van de werkelijkheid
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Beste Hans, Vervelend om te horen dat de afmeting niet helemaal klopt. Bedankt voor de feedback. We hebben dit direct verwerkt op onze website. Hopelijk kunt u nog steeds genieten van de inbouwhaard. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
Een van de pootjes is ingedeukt.
1 aug 2023
Beste Lidwien, Vervelend dat uw product beschadigd is aangekomen. Ik wil u vragen om foto's van het product naar info@vuurkorfwinkel.nl te sturen. Wij zullen u dan via de mail verder helpen en uiteraard een passende oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
6 jul 2023
Goed was de herzending
7 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat u nu kunt genieten van de vuurkorf.
10 aug 2023
11 aug 2023
Hartelijk bedankt voor uw review!