vuurkorfwinkel.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden534 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

Product prima! Levering: veel te laat

Product zelf: prima! Alleen niet adverteren met volgende dag in huis terwijl het 6 dagen later wordt geleverd
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Excuses voor de vertraagde levering.
heb een vuurkorf gekregen helemaal beschadigd die gaat retourneren
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat de vuurkorf beschadigd is. U kunt contact opnemen met info@vuurkorfwinkel.nl als er problemen zijn. We helpen u graag met het zoeken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
25 dec 2023
werd niet volgens afspraak op tijd geleverd, na telefoontje toch goed gekomen
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat u toch kunt genieten van uw bestelling.

Hartverwarmend en sfeervol apparaat. Aflevering ondermaats. Service onzeker.

Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review. Jammer om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service. Wij zullen de klachten betreft de gebruiksaanwijzing zeker intern opnemen. Wij hopen dat u toch veel plezier zult hebben van de sfeerhaard.
Ik heb nog niks ontvangen. Het duurt erg lang volgens mij had ik het pakketje nu lang moeten hebben. :)
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het pakketje nog niet geleverd is. U kunt hierover contact opnemen met info@vuurkorfwinkel.nl. Dan kunnen we contact opnemen met de vervoerder en nagaan waar uw pakket is. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel
Niemand weet wat.Er is geen monteur in dienst.Ik zal hier nooit iets over horen.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt contact opnemen met info@vuurkorfwinkel.nl als er problemen zijn. We helpen u graag met het zoeken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
9 mei 2023
Op de winkel zelf is niets op aan te merken, het bezorgen is een ander punt, jullie moeten betere afspraken maken, het werd bezorgd door andere leverancier dan aangeven kon geen track en tracé code daardoor vinden, bezorging verschoof van dinsdag naar woensdag toen donderdag toen vrijdag uiteindelijk weer donderdag erg lastig als je werkt zeer onduidelijk terwijl er op de site staat voor 17:00 besteld de volgende dag in huis erg jammer
9 mei 2023
Bedankt voor je review! Gelukkig is het pakket wel aangekomen. Het pakket heeft even stilgestaan bij de leverancier, waardoor dit langer heeft geduurd. We hebben deze frustratie doorgezet naar de leverancier.
30 apr 2023
Pas aub de verpaking aan de grote van het pakket. Is gewoon waanzin en verspilling grote dozen als omverpaking. Dit is een reden voor mij om geen gebruik meer van u bedrijf te maken. Product was goed zoals verwacht.
1 mei 2023
Bedankt voor je reactie. We willen je graag laten weten dat we afhankelijk zijn van een ander bedrijf voor de verpakking van dit product. We zullen deze feedback echter wel doorgeven aan dat bedrijf zodat zij op de hoogte zijn van jouw zorgen en dit kunnen meenemen in hun verdere overwegingen.
6 jun 2023
Communiceer over wanneer de bestelling geleverd wordt! Ik wist nu nergens van en er werd ineens een groot niet te tillen pakket op de brug gezet.
9 jun 2023
Beste Elise, Hartelijk bedankt voor uw review! Normaliter wordt er zodra wij uw bestelling meegeven aan DHL en zij het pakket aan u gaan leveren een track & trace code gestuurd. Helaas zien wij dat dit bij u niet gebeurd is. Voor ons is de reden hiervoor helaas onbekend. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw bestelling en u snel kunt genieten van uw bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
13 mei 2023

Schade

Probeer schade te voorkomen want bij ons was er wel schade dat hebben we zelf opgelost
16 mei 2023
Bedankt voor uw review. Bij schade kunt u een email sturen en zal onze klantenservice het voor u oplossen. Hopelijk kunt u desondanks genieten van uw aankoop.
Maatvoering op de website wijkt af van de werkelijkheid
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Beste Hans, Vervelend om te horen dat de afmeting niet helemaal klopt. Bedankt voor de feedback. We hebben dit direct verwerkt op onze website. Hopelijk kunt u nog steeds genieten van de inbouwhaard. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
Een van de pootjes is ingedeukt.
1 aug 2023
Beste Lidwien, Vervelend dat uw product beschadigd is aangekomen. Ik wil u vragen om foto's van het product naar info@vuurkorfwinkel.nl te sturen. Wij zullen u dan via de mail verder helpen en uiteraard een passende oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
6 jul 2023
Goed was de herzending
7 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat u nu kunt genieten van de vuurkorf.
10 aug 2023
11 aug 2023
Hartelijk bedankt voor uw review!
PV
Pieter v.
Oosterhout
19 aug 2023

Vuurkorf was 2,5 week kwijt

Helaas heeft mijn vuurkorf er tweeënhalve week over gedaan om aan te komen. Nu begrijp ik wel dat dit probleem bij de pakketbezorger (DHL) ligt, maar vuurkorfwinkel.nl leek zich niet te bekommeren om mijn zending. Zo was er bijvoorbeeld niemand die vroeg: “Beste klant, we zien dat het pakketje alsnog is aangekomen. Was het nog een beetje in een ordentelijke staat nadat het twee weken bij de verzender rondgeslingerd heeft?” Niks van dat al. Op de website van vuurkorfwinkel.nl staat: “Voor 17.00 besteld, MORGEN in huis”. Maar wat nou als “MORGEN” “OVER TWEEËNHALVE WEEK” wordt… dan niks. Je hoort niks, je krijgt niks. Nog geen: “Goh wat vervelend.” of “Fijn om te horen dat de door u bestelde vuurkorf alsnog aangekomen is.” Kortom er is ruimte voor verbetering in de after sales; zeker als het een keer mis gaat. Het gebaar kan zo simpel of klein zijn, maar het kan zo’n groot effect hebben.
21 aug 2023
Beste Pieter, Jammer om te vernemen dat uw bestelling te laat geleverd is. Wij verzenden vele pakketten per dag en geven alles wat voor 17u besteld is met de transporteur mee. Wij moeten vanaf dat punt dan ook vertrouwen hebben in hen, echter begrijp ik zeker dat 2,5 week te lang is om op een pakket te wachten en dit is natuurlijk ook niet netjes. Daarbij is het voor ons helaas niet mogelijk alle bestelling real time in de gaten te houden en hopen we dat klanten aan de bel trekken als de bestelling niet snel geleverd wordt. Wij hebben voor uw pakket zo snel mogelijk een onderzoek opgestart en hebben uiteindelijk gehoord dat uw pakket gelukkig in levering ging. Wij begrijpen dat de vertraging erg vervelend is, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u plezier zult hebben van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
2 jun 2023
Vuurkorf besteld, werd niet compleet geleverd. Na navraag bleek de ontbrekende poot niet op voorraad te zijn. Er werd wel vriendelijk gereageerd op mijn mail, maar verder werd er niets opgelost. Uiteindelijk de vuurkorf via DHL retoer gezonden, wat nog een hele klus was om de loodzware doos op een DHL servicepunt te krijgen, maar goed...Nu mag ik wachten op de "verwerking van de retoer" en moet ik maar afwachten of en wanneer ik mijn geld terugkrijg. Ik zou er nooit meer iets bestellen.
2 jun 2023
Beste Wendy, Vervelend om te vernemen dat u een mindere shopervaring bij ons heeft gehad. Na contact met mij collega hebben wij een pootje voor de vuurkorf besteld bij de leverancier. Helaas heeft u toch besloten de vuurkorf retour te sturen. Wij zullen het geld op dezelfde wijze als waarmee u heeft betaald terugstorten binnen 1 tot 3 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak en hopen u zo voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
HK
Hans K.
's-Heerenberg
21 nov 2023
Duidelijker omschrijven wat wordt geleverd en bij retournering belofte nakomen dat bedrag binnen 1 a 2 werkdagen is teruggestort. Dit zijn punten van aandacht.
24 nov 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben u via de mail laten weten dat het bedrag binnen 2-4 dagen teruggestort zou worden. Het geld is inmiddels teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
21 sep 2023
Vuurkorf was verjaardagskado en zou binnen 2 dg geleverd worden;dit werd 8 dagen! Tevens was de vuurkorf beschadigd(glas kapot) Werd moeilijk gedaan over restitutie en heb na veel bellen pas na weken mijn geld terug gehad; kortom zeer slechte ervaring en niet voor herhaling vatbaar!
22 sep 2023
Goedemiddag meneer van Tussenbroek, Vervelend dat uw bestelling niet op tijd binnen is gekomen voor de verjaardag. We zien dat de bestelling na 3 dagen geleverd was. Normaal gezien is onze levertijd sneller, maar helaas hebben we niet 100% controle over de vervoerder. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij nemen klachten altijd erg serieus en hebben daarom zo snel mogelijk aangeboden om een nieuw glas op te sturen. Op uw verzoek hebben we uw geld teruggestort. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
10 mei 2023
Verbeterpunten: 1. Product vermeld als op voorraad (tijdig) leveren; besteld en betaald maar nog altijd niet ontvangen. 2. Producten onbeschadigd leveren. 3. Mail tijdig beantwoorden. Gemaild over bovenstaande maar geen reactie ontvangen.
10 mei 2023
Wat vervelend om te horen dat het niet is verlopen zoals je dat graag had gewild. Dit is echter een systeem fout geweest, waardoor er niet tijdig aangegeven kon worden dat het niet op voorraad was. Ook tijdens de transport kan er wat fout gaan, wat uiteraard niet de bedoeling is en dit lossen we graag altijd op. Gelukkig heb je contact met ons opgenomen en zijn we samen tot een oplossing gekomen.
22 jun 2023
De klant op de hoogte brengen als een besteld product in back order is gevallen. Niet dat de klant zelf moet gaan bellen als er geen product is geleverd en vervolgens te horen krijgt dat het product opnieuw besteld gaat worden.
23 jun 2023
Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad niet de bedoeling. In het geval er een product van uw bestelling in de backorder schiet sturen wij een email naar klanten. In de communicatie zie ik dat u graag wilt wachten op het producten, bedankt voor uw geduld. Onze excuses en wij hopen dat u snel kunt genieten van uw bestelling.