verhuisboxen.nl- Logo - Beoordelingen

verhuisboxen.nl

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.535 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2016
verhuisboxen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jun 2023
Lekker stevige en grote verhuisdozen. Herbruikt dus ook nog eens tof voor milieu en fijn voor portemonnee. Er zit geen handvat in, maar dat interesseert me niet zo: weegt ruim op tegen de voordelen en is er desgewenst makkelijk zelf in te snijden. Lekker snel geleverd ook!

16 aug 2023
Verhuisboxen heeft een zeer goede service met levertijden en antwoord op vragen van klanten - ik geef echter alleen 3 sterren vanwege de beperkte voorraadvariëteit. Ik had grote dozen nodig (80 cm lang) die dubbelzijdig zijn - maar elke keer dat ik probeerde deze bij Verhuisboxen te bestellen, waren ze niet beschikbaar. Alleen veel kleinere dozen. Ook niet duidelijk uit webshop wanneer dozen dubbelzijdig zijn - verhuizers willen geen enkelzijdige dozen, die zijn niet stevig. Dit moet dus heel duidelijk op webshop staan

Beoordelingen voor verhuisboxen.nl

Waarom een optie geven tot leveren op voorkeursdatum als jullie je er toch niet aan houden? Mijn pakket is daardoor bij de buren afgeleverd terwijl ik met hen had afgesproken dat dit niet meer zou gebeuren.
Kwaliteit dozen is onvoldoende, niet tegenstaande hogere prijs tov van andere is de dikte van het karton zeer licht. Geen duurzaam product omwille van dun karton en hoogstens eenmalig bruikbaar indien de dozen niet te zwaar worden beladen.
de professionele verhuisdozen zijn niet de kwaliteit die ik had verwacht, het is wel dubbel laags maar minder stevig
14 aug 2023
De dozen zijn van erg matige kwaliteit. Jammer want juist van dozen voor boeken verwacht je wat extra's.
12 jul 2023
80 euro bestellen en nog verzend kosten. Keuze is 50, 100. 200 maar geen tussenweg.