verhuisboxen.nl- Logo - Beoordelingen

verhuisboxen.nl

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.535 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2016
verhuisboxen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jun 2023
Lekker stevige en grote verhuisdozen. Herbruikt dus ook nog eens tof voor milieu en fijn voor portemonnee. Er zit geen handvat in, maar dat interesseert me niet zo: weegt ruim op tegen de voordelen en is er desgewenst makkelijk zelf in te snijden. Lekker snel geleverd ook!

16 aug 2023
Verhuisboxen heeft een zeer goede service met levertijden en antwoord op vragen van klanten - ik geef echter alleen 3 sterren vanwege de beperkte voorraadvariëteit. Ik had grote dozen nodig (80 cm lang) die dubbelzijdig zijn - maar elke keer dat ik probeerde deze bij Verhuisboxen te bestellen, waren ze niet beschikbaar. Alleen veel kleinere dozen. Ook niet duidelijk uit webshop wanneer dozen dubbelzijdig zijn - verhuizers willen geen enkelzijdige dozen, die zijn niet stevig. Dit moet dus heel duidelijk op webshop staan

Beoordelingen voor verhuisboxen.nl

16 aug 2023

Verhuisboxen meer variatie in formaat en kwaliteit dozen

10 sep 2023

Goede website, kwaliteit valt wat tegen

Goede website en betrouwbare levering. Minpunten: de kwaliteit van de professionele verhuisdoos lijkt minder goed dan een aantal jaar geleden. Daarnaast laten de verhuisstickers snel los (randen krullen vrijwel meteen na aanbrengen om).
Ik vond de boeken boxen iets klein met A4 formaat boeken
Boxen zijn kleiner dan die je bij gamma ofzo koopt
HH
Harm H.
Zuidhorn
4 okt 2023
Boden in elkaar vouwen, gaat moeilijk.