Compleetgroen.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.226 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2022
Compleetgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gebruik van DHL is top. Snel efficient. Verpakking van vuurschaal was evenwel ondermaats…plastiek was nog slechts gedeeltelijk aanwezig. Waarom werd er geen gebruik gemaakt van karton + plastiek. Nu sneed de rand van de schaal het plastiek gewoon stuk. Spijtig want de rest was prima.

2 nov 2023
Cortenstalen waterschaal gekocht, staat nu al geruime tijd buiten, maar roest nauwelijks???

Beoordelingen voor Compleetgroen.nl

MH
Mo H.
Zuidlaren
Snelle levering en in goede conditie
Eerder hier besteld. Snelle levering en mooie plantenbakken.
Alles is perfect gelopen, waarvoor dank.

Slechte verpakking!

Antwoord van Compleetgroen.nl
Beste mevrouw van Boven, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen dit enorm. Maar wat jammer om te horen dat de zending niet in de complete verpakking is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij willen dit graag verbeteren en zullen daarom bekijken of wij de verpakking kunnen aanpassen. Wij wensen u nog veel plezier met uw vuurschaal. Vriendelijke groet, Het team van Compleet Groen
Twee Cortenstaal bloembakken besteld. Sneller geleverd dan gedacht, keurig verpakt en compleet geleverd met wielen.
Super service
Snelle service met goed product

En een mooie kwaliteit geleverd Top

En een mooie kwaliteit geleverd Top
15 nov 2023
Betrouwbaar en snelle levering en goed geprijsd. Mooie bakken.
Goed geregeld. Planten op tijd, alles volgens afspraak.

Cortenstaal waterschaal

Hele mooie zware schaal. En snel geleverd. Top!
Antwoord van Compleetgroen.nl
Geachte heer Tigchelaar, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Helaas hebben wij uw klacht niet eerder ontvangen via email of telefoon. Wij hadden u dan graag te woord gestaan of uw bericht beantwoord. Zoals online beschreven, bedraagt het natuurlijke oxidatieproces ca. 4-6 maanden. Zo is product eerst staalkleurig en zal het door de weersomstandigheden en de luchtvochtigheid gaan roesten (hier hoeft u verder niets aan te doen). Wilt u dit natuurlijke proces een handje helpen. Dan is af en toe sprayen met de Bio roestversneller het enige dat u hoeft te doen. Het product zal dan binnen één week tot een maand al mooi verroest zijn. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben dan zijn wij bereikbaar op 072 844 57 65 of per email: info@compleetgroen.nl
2 nov 2023
Goede service snelle afhandeling en verzending.
1 nov 2023

ik heb nu 4 bloembakken en zijn allemaal even mooi

ik ben zeer tevreden over de bloembakken mooi en op tijd geleverd
1 nov 2023
Prima service, pracht product!
5 okt 2023
Snelle levering. Top product. Heldere communicatie
5 okt 2023
Bestelling en levering volgens afgesproken