Beoordelingen voor prelovedfashion.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 16 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 96 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik ben erg blij voor mijn eerste aankoop, echt goede service, God zegene u
5.00

Gebeld voor informatie over product, nooit terugbeld, sommige maten moet een toelichting bij vind ik..
3.00
Redelijk

Mooi boxpakje en romper en snel geleverd.
4.33

top spullen altijd naar verwachting
5.00

Bestellen, levering en berichtgeving waren goed verzorgd. complimenten

Meer aanvullingen
5.00

Alles verliep prima en snelle levering
5.00

Het vest dat ik besteld heb, rook muf en toont slijtageplekken. De 2 andere stuks waren helemaal in orde (met label). Het is natuurlijk ook tweedehands maar misschien een vermelding hiervan maken?
4.33

Top producten en top service, aanrader.
5.00

Jammer dat er niet meer bij komt weinig keuze voor de rest top
5.00

Geweldig producten en top service
5.00

Nette kleding. Snelle en goed verzorgde aflevering. Fijn dat retourneren mogelijk is.
4.33

de eerste keer dat ik bij jullie bestelde was ik zeer content over kwaliteit en hoe de producten eruit zagen. ik bestelde dan ook vol vertrouwen de preloved schoentjes die aangeboden waren.
teleurstelling, ze leken zo van de vorige gebruiker te komen, er zat overal vuil en kauwgum, we hebben de schoentjes eerst grondig moeten wassen nu zien ze er goed bruikbaar uit. maar moet het zo?
3.00
Redelijk

Tevreden
5.00

Super mooi en super snel
5.00

Sneller binnen dan ik dacht Top

prelovedfashion.com klantbeoordeling

Winkel-exploitant
PreLoved Fashion B.V.
Edisonstraat 78
6902PK Zevenaar
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met prelovedfashion.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen