Beoordelingen voor prelovedfashion.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 49 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 94 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mooi boxpakje en romper en snel geleverd.
4.33

top spullen altijd naar verwachting
5.00

Bestellen, levering en berichtgeving waren goed verzorgd. complimenten

Meer aanvullingen
5.00

Alles verliep prima en snelle levering
5.00

Het vest dat ik besteld heb, rook muf en toont slijtageplekken. De 2 andere stuks waren helemaal in orde (met label). Het is natuurlijk ook tweedehands maar misschien een vermelding hiervan maken?
4.33

Top producten en top service, aanrader.
5.00

Jammer dat er niet meer bij komt weinig keuze voor de rest top
5.00

Geweldig producten en top service
5.00

Nette kleding. Snelle en goed verzorgde aflevering. Fijn dat retourneren mogelijk is.
4.33

de eerste keer dat ik bij jullie bestelde was ik zeer content over kwaliteit en hoe de producten eruit zagen. ik bestelde dan ook vol vertrouwen de preloved schoentjes die aangeboden waren.
teleurstelling, ze leken zo van de vorige gebruiker te komen, er zat overal vuil en kauwgum, we hebben de schoentjes eerst grondig moeten wassen nu zien ze er goed bruikbaar uit. maar moet het zo?
3.00
Redelijk

Tevreden
5.00

Super mooi en super snel
5.00

Sneller binnen dan ik dacht Top
5.00

s' avonds besteld, volgende dag ik keurige verpakking al bezorgd.
Artikel zag er goed uit( als nieuw)
Was de eerste keer dat ik hier iets bestelde maar zal vast niet de laatste keer zijn
5.00

Super snelle levering...hoewel wij op vrijdagavond hadden besteld, krijgen wij het pakket de volgende dag, zaterdag ochtend al geleverd. Zo een snelle levering heb ik nog nooit meegemaakt
Ook zeer goed geholpen door klantenservice (zeer behulpzaam)

Was top..
Super snel.
Goede kwaliteit.
5.00

De kleertjes zijn boven verwachting mooi
4.67

Zeer goed service en snelle levering. Product in prima staat ontvangen
5.00

Snelle levering, product zoals vermeld op de site, zeker vaker terug om te besetllen
5.00

Ruim en divers assortiment, kleding wat ik besteld heb is bijna niet van nieuw te onderscheiden. Service uitstekend en levering uitmuntend.
5.00

Keurige spullen. Snelle levering.
5.00

helemaal super en levering was razend snel
5.00

Ik mis de omschrijving bij het bestelde product.
De Ralph Lauren blouse maat 116 is goed.Ik dacht dat de blouse van katoen was maar was van linnen. Linnen is fijn voor de zomer. Graag duidelijke omschrijving bij product vermelden.
3.67

erg tevreden, snel in huis en netjes verpakt, wel een erg grote doos voor 1 trui
5.00

Helemaal tevreden, ik zou er zo weer iets kopen
5.00

duidelijke communicatie en snelle levering zoals beloofd wordt. De truien die ik heb ontvangen leken wel helemaal nieuw. ik ga zeker vaker wat bestellen.

Ik ben zeer tevreden
3.67

Ik ben zeer tevreden over m'n bestellingen van afgelopen periode. De kleding is vlekkenloos en ruikt fris. Daarom geef ik als cijfer een dikke 10.
5.00

Top en mooie spullen, netjes verpakt en als nieuw

Zeer tevreden
Mooie kleding en goede service.

Heel tevreden

Uitstekende service.
Snel verstuurd
Helemaal top
5.00

Supersnelle verzending, heel fijn.
Jasje ziet er echt uit zo goed als nieuw.
Aanrader
5.00

Echt super mooie schoenen zijn het
Wat ik positief van jullie site vind is dat je gemakkelijk kunt retouren ondanks het tweedehands is. Ik kon echter niet gemakkelijk terug vinden welke en of hier kosten aan verbonden zouden zijn. Iets wat het nog aantrekkelijker zou maken iets te bestellen
Goed idee, deze site van mooie tweedehands kleding voor n prikje
4.67

Ben een zeer tevreden klantik ben reuze fan van de kleertjes en krijg elke keer complimenten van anderen dat mijn zoontje altijd zo superleuk en netjes gekleed is..ze vragen me natuurlijk dan vanwaar ik ze haal maar dat blijft liever mijn geheimpje

zeer tevreden
4.33

Bestelling gedaan. Via mails op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Levering zoals op de website vermeld. Artikelen veilig verpakt, kleding ziet er schoon, netjes uit.
5.00

Snelle levering en sommige producten waren wel mooi, maar andere waren echt verlaten en kleur was grauw. Wellicht handig om dit bij het product online te vermelden.
4.33

Ik ben blij met deze site en service

prelovedfashion.com klantbeoordeling

Winkel-exploitant
PreLoved Fashion B.V.
Edisonstraat 78
6902PK Zevenaar
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met prelovedfashion.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen