babsee.com

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden79 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 aug 2022
babsee.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 sep 2023
Wat mij betreft kunnen jullie niks beter doen dat wat jullie al doen. Perfecte service verlenen! Zelfs toen mijn net nieuwe bril ineens kapot ging stuurden jullie zonder vragen of bewijs meteen een nieuwe. Ik ben vandaag thuis gekomen van vakantie en hij ligt helemaal mooi klaar met zelfs nog een prachtig koordje. Héél héél erg bedankt want wat een fijn product verkopen jullie!

20 jun 2023
Bril gekocht, is op zich prima. Maar de bril wordt afgeleverd in een siliconen hoes. Zo'n hoes zou optioneel moeten zijn, er zijn al voldoende ongebruikte brillendozen in de wereld. Het is echt niet van deze tijd om ongevraagd een extra product bij leveren.

Beoordelingen voor babsee.com

13 sep 2023

Wat een superservice!

17 jun 2023

Super blij mee!

Mooie brillen, goeie snelle en behulpzame klantenservice. Snelle afhandeling en verzending en ook de retourprocedure verliep soepel (had meerdere modellen besteld om keuze te maken). De brillen zijn kwalitatief erg mooi en stevig! Ik heb uiteindelijk voor 'Nina pink' gekozen, ga ik veel plezier aan beleven!
27 mei 2023
Bril besteld bij babsee. Zij hebben het verstuurd maar post.nl bezorgd het niet. Daar ligt het probleem. Gisteren gebeld met babsee. En sturen nu een nieuwe bril op. Geen garantie dat hij nu wel aankomt. Ligt echt bij post.nl. dus over babsee ben ik tevreden.
24 mei 2023
Snelle vriendelijke reactie op mijn retourmelding. Babs stuurde me gelijk het andere model toe, zonder het eerder bestelde model terug ontvangen te hebben.
19 mei 2023
Bijzondere betrouwbare webwinkel. De bril viel mij tegen. Voordat ik de bril had terug gestuurd, kreeg ik al de email dat het geld werd terug gestort.
AM
Anna M.
Voorschoten
7 jun 2023
Mooie combinatie van gewone en leeszonnebril. Zithoek, staat mooi, echter het lezen met de leesplankjes valt tegen. Ze zitten ook niet symmetrisch.
25 mei 2023

Prima!

Mijn pakje kwam iets later dan Postnl had aangekondigd, maar na mail-contact met Babsee was het alsnog snel in orde.
4 jun 2023
Na enige twijfel over het model iKate aangeschaft; staat mooi maar het hoesje is wel erg roze😜
11 mei 2023
Snelle levering en super etui en zo handig dat ik niet steeds hoef te wisselen van bril
4 jun 2023
Prima website, duidelijke informatie. Binnen 1 dag geleverd. Bevalt uitstekend.
28 jun 2023
snelle service/levering & duidelijke site; reageren snel op mail
Antwoord van babsee.com
30 jun 2023
Fijn dat alles duidelijk is! Groetjes Babs
JG
Jo G.
H.I. Ambacht
8 jun 2023
Snelle levering, prijs/kwaliteit is prima. Leuke modelletjes
3 jun 2023
Snelle levering, goed product en leuk opberg hoesje
MK
M. K.
Eibergen
26 apr 2023
Snelle service en korte lijntjes bij retourzenden.
YK
Yolande K.
Den Haag
16 jun 2023

Mooie bril en goede persoonlijke klantenservice

Mooie bril en goede, persoonlijke klantenservice
26 mei 2023
snelle levering, mooi model, goede kwaliteit
MK
M. K.
Eibergen
15 mei 2023
Snelle bezorging en goede service.
26 mei 2023
Snel geleverd en super goede bril
28 apr 2023
Snel goed goedkoop en trendy
13 jun 2023
Snel verzonden goed produkt