ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen

ichthusboekhandel.nl

468 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.102 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2019
ichthusboekhandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mei 2023
De boekjes waren ergens anders momenteel niet leverbaar dus ik was blij dat Ichthusboekhandel ze nog wel kon leveren. Ze werden ook vlot geleverd. Ik heb ook een dvd besteld en op de bon stond vermeld dat deze op dit moment niet leverbaar is en dat hij nagezonden zou worden. Jammer genoeg is er geen tijdspanne vermeld. Echter op mijn account bij bestellingen staat 'afgerond'. Dat vind ik verwarrend. Ik hoop dat ik hierover nog meer duidelijkheid krijg

1 nov 2023
Het systeem klopt niet. Je kunt meerdere exemplaren van een boek bestellen en betalen terwijl ze niet op voorraad zijn. Vervolgens blijkt er maar 1 boek te zijn en wordt er moeilijk gedaan over de verzendkosten die er dan bijkomen. Het probleem van het systeem wordt bij de klant gelegd. Wanneer je systeem niet naar behoren werkt meld dit dan op de website en laat de klant niet de dupe hiervan

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

13 jan 2024
E-books niet makkelijk te vinden, download niet te gebruiken op telefoon
Sturen wat bestelt is
25 dec 2023
Ik bestelde 4 kinderboekjes en vroeg om ze in te pakken met een boodschap erbij. Ze kwamen 2 dagen erna al aan elk apart ingepakt met apart een boodschap erop! Wauw dit was echt heel mooi gedaan! Bedankt! Meer pakjes om open te doen voor onze kleinzoon ❤️

Fijn om bij hier te bestellen.

Bestelling de volgende dag bestelling ontvangen. Fijn om het in cadeaupapier te kunnen ontvangen evenals een persoonlijke boodschap die erbij gedaan kan worden. Heel erg tevreden dus!
17 dec 2023
Alles ging goed 👍. Zelfs het inpakken is met zorg verricht. Plakker met inhoud erop. Complimenten. Ik denk dat ik vaker bij jullie bestel
ruim aanbod en overzichtelijke website. Heb gebruik gemaakt van de cadeauservice en beide agenda's waren netjes ingepakt.

Top 👍🏻

Overzichtelijke site om te bestellen en super leuk dat jullie gratis inpakken. Snelle levering en goed ontvangen!
Geen opmerkingen, levering was snel en alles gratis mooi ingepakt met post-it plakkers van wat er in zit
Accurate oplossing voor niet leverbaar zijn van mijn bestelling. Vlotte bezorging.
HJ
H. J.
Leiderdorp
Fijne boekhandel, veel variatie. Je wordt er altijd goed geholpen.
24 dec 2023

Prima!

Leuk om het als cadeautje, mooi ingepakt, te mogen ontvangen.
Duidelijke website. Snelle en uitstekende verzendservice
Het pakketje paste id brievenbus en dat is ook gebeurt.
23 dec 2023

Prima

Snel en netjes geleverd en goed stevig verpakt.

Super!

Leuk dat ze het ook voor je in kunnen pakken
JP
Jimmy P.
Den haag
Zeer nette en goede winkel en service
Vriendelijke mensen, snelle reactie!

Gewoon goede agenda pen snel bezorgd!

Gewoon goede agenda en snel bezorgd!
26 dec 2023
Alles correct en snel uitgevoerd
Snelle levering; prima profuct