ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen

ichthusboekhandel.nl

455 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2019
ichthusboekhandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mei 2023
De boekjes waren ergens anders momenteel niet leverbaar dus ik was blij dat Ichthusboekhandel ze nog wel kon leveren. Ze werden ook vlot geleverd. Ik heb ook een dvd besteld en op de bon stond vermeld dat deze op dit moment niet leverbaar is en dat hij nagezonden zou worden. Jammer genoeg is er geen tijdspanne vermeld. Echter op mijn account bij bestellingen staat 'afgerond'. Dat vind ik verwarrend. Ik hoop dat ik hierover nog meer duidelijkheid krijg

1 nov 2023
Het systeem klopt niet. Je kunt meerdere exemplaren van een boek bestellen en betalen terwijl ze niet op voorraad zijn. Vervolgens blijkt er maar 1 boek te zijn en wordt er moeilijk gedaan over de verzendkosten die er dan bijkomen. Het probleem van het systeem wordt bij de klant gelegd. Wanneer je systeem niet naar behoren werkt meld dit dan op de website en laat de klant niet de dupe hiervan

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

AV
anne v.
Landen-Belgie
16 mrt 2024
Nog steeds niets ontvangen
Boek besteld die op voorraad zou zijn maar tot op heden nog niks ontvangen
1 nov 2023

Slechte service

Bericht geven als iets niet voorradig is. Website bijhouden. In ons geval stond er dat er bij de winkels Avonmaaltray' waren en op de website stond ook op voorraad.
10 aug 2023

Ik koop een Epub.

Ik koop een bestand, een epub. Normaliter bij andere aanbieders gewend dat die digitale bestanden bij mijn account toegankelijk blijven. Mijn tablet crashte, en ik had geen backup gemaakt omdat ik de backup in mijn account verwachtte. Ik ging naar mijn account bij en zag daar mijn 2 bestanden op 18-12 j.l aangeschaft, ene was gewoon nog te downloaden, de andere was OUT-OF-DATE, dat is de klacht.
JS
J.A. S.
Hilversum
27 mei 2023

niets ontvangen, alleen een vaag bericht

Ik had 2 boeken gekocht en betaald maar nog steeds niet ontvangen, alleen een bericht dat de boeken niet op voorraad waren bij hun leveranciers, ze hebben geen nieuwe datum gegeven wanneer de boeken geleverd gaan worden, ik heb er geen vertrouwen in en wil nu liever mijn geld terug.
29 mei 2023
U heeft twee Nederlandstalige boeken besteld, die afkomstig zijn, van een uitgever die in Duitsland is gevestigd. Omdat dit bovendien een kleine uitgeverij is, duurt het langer voor dat de boeken in Nederland zijn bij onze leverancier. Ook onze leverancier heeft daar nog geen datum voor. Wij hebben daar verder geen invloed op en elke winkel zal het zelfde probleem hebben qua levering. Mocht u definitief afzien van de levering dan moet u dit melden via onze contactpagina op de website. Deze pagina met beoordelingen is van een onafhankelijk bureau , wat deze beoordelingen verzameld, nadat er daadwerkelijk een bestelling heeft plaatsgevonden. Deze pagina is niet bedoeld voor retour aanvragen of het cancellen van een order, U heeft altijd het recht om zonder opgave van redenen uw bestelling in te trekken. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen wordt het betaalde bedrag teruggestort.
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen
31 mei 2023
Bij uw bestelling had u kunnen lezen bij de artikelinformatie dat dit naar verwachting (dat is dus geen garantie) 5-7 werkdagen duurt omdat dit uit Amerika moet komen. Die periode is kijkend naar de pinksterdagen (nog) niet verstreken. Uw verwachtingen zijn dus blijkbaar hoger dan wij u in redelijkheid kunnen bieden. U mag altijd afzien van uw bestelling. Wij storten dan het bedrag direct terug. U kunt dat melden via onze contactpagina.
25 okt 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen
17 okt 2023
Na een week nog niks ontvangen.
3 aug 2023
Nog niets ontvangen
5 aug 2023
Als een pakket voor de kinderboekenmaand in oktober nog niet verschenen is, kunnen wij het helaas nog niet uitleveren. Het staat overigens duidelijk vermeld bij de artikelinformatie.