ichthusboekhandel.nlBeoordelingen

ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen
ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen

ichthusboekhandel.nl - Bijbels, christelijke boeken, media en cadeau's.

Ichthusboekhandel.nl is een christelijke webshop met winkels in Alphen aan den Rijn, den Haag, Leiden en Zoetermeer. Haar teams zijn gespecialiseerd in de advisering bij aankoop van de bijbel (Nederlands en Engels) in alle gangbare edities en Bijbelvertalingen. De medewerkers in de winkels hebben veel kennis in huis over het christelijke boek op het terrein van theologie, geloofsopbouw, Bijbelse dagboeken, kinderbijbels, pastoraat, apologetiek, christelijke filosofie, Christelijke romans en thrillers, e-boeken en films. Uiteraard is er in de boekhandels ook een groot aanbod van christelijke wenskaarten en cadeau-artikelen. De Ichthusboekhandels zijn sterk gericht op de regio waarin ze actief zijn. De christelijke webwinkel van Ichthus richt zich op de regio, maar vooral in gebieden waar geen christelijke winkels zijn, kan Ichthusboekhandel via haar webshop u altijd van dienst zijn. Ichthusboekhandel werkt nauw samen met alle Christelijke uitgevers en leveranciers in Nederland. Ichthusboekhandel heeft verder een eigen importafdeling voor Engelse en Amerikaanse boeken. Ichthusboekhandel levert veel aan particulieren, maar bediend vanuit haar magazijn en winkels een groot netwerk van klanten onder kerken, scholen en bedrijven. Als specialist is zij in staat om veel kerkelijke benodigdheden te leveren (o.a. Avondmaalbenodigdheden en collectezakken). Aan scholen worden veel kinderboeken en schoolbijbels bijvoorbeeld als afscheidscadeau van groep acht geleverd. Ichthusboekhandel.
Stichting de Goede Herder Zoetermeer
Dorpsstraat 74
2712AM Zoetermeer
J.C. van Dorp

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

4.74/5.00

543 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over ichthusboekhandel.nl

top
Snelle, mooie producten
De Ichthusboekhandel krijgt van mij een 5! Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
Prima, keurig op tijd geleverd.
Prachtige glossy Corrie en mooi boek, wat heerlijk in deze tijd van vakantie.
Snelle levering. Het boek was keurig verpakt. Nogmaals dank daarvoor.
Verliep allemaal uiterst correct en snel
Snel ontvangen, netjes geleverd en prima verpakt.
Goede, snelle en vriendelijke service. Ik wilde een aanpassing op een kaartje, werd direct geregeld. Ook snelle verzending
Snelle verzending, prijzen gelijk aan grote boekhandels.
Ik kreeg een e-mail dat "bezorgen niet gelukt was" omdat ik niet thuis was. Ik moest naar het afhaalpunt van Post.nl. De bezorger had geen bericht achtergelaten. Ben dus niet zo tevreden over de bezorging, maar dat ligt wat mij betreft aan Post.nl. Product is in goede staat ontvangen.
Snel en goed en duidelijk. Prima! 8
Ik ben zeer tevreden , maar er is toch een minpuntje : de hele kleine druk. Ik kan het wel lezen, maar ook maar net net. Ik had dat toch liever vooraf geweten.
Prima winkel. Boek netjes ingepakt.
Snelle service, ziet er goed uit !
Het ziet er goed uit, is onbeschadigd en snel geleverd
n.v.t.
Super snel levering, minimaal email en geen ongewenste bijzaken
Snel en goed afgeleverd.0
Alles naar tevredenheid verlopen.