ichthusboekhandel.nl

Bijbels, christelijke boeken, media en cadeau's.

Beschrijving
Ichthusboekhandel.nl is een christelijke webshop met winkels in Alphen aan den Rijn, den Haag, Leiden en Zoetermeer. Haar teams zijn gespecialiseerd in de advisering bij aankoop van de bijbel (Nederlands en Engels) in alle gangbare edities en Bijbelvertalingen. De medewerkers in de winkels hebben veel kennis in huis over het christelijke boek op het terrein van theologie, geloofsopbouw, Bijbelse dagboeken, kinderbijbels, pastoraat, apologetiek, christelijke filosofie, Christelijke romans en thrillers, e-boeken en films. Uiteraard is er in de boekhandels ook een groot aanbod van christelijke wenskaarten en cadeau-artikelen. De Ichthusboekhandels zijn sterk gericht op de regio waarin ze actief zijn. De christelijke webwinkel van Ichthus richt zich op de regio, maar vooral in gebieden waar geen christelijke winkels zijn, kan Ichthusboekhandel via haar webshop u altijd van dienst zijn. Ichthusboekhandel werkt nauw samen met alle Christelijke uitgevers en leveranciers in Nederland. Ichthusboekhandel heeft verder een eigen importafdeling voor Engelse en Amerikaanse boeken. Ichthusboekhandel levert veel aan particulieren, maar bediend vanuit haar magazijn en winkels een groot netwerk van klanten onder kerken, scholen en bedrijven. Als specialist is zij in staat om veel kerkelijke benodigdheden te leveren (o.a. Avondmaalbenodigdheden en collectezakken). Aan scholen worden veel kinderboeken en schoolbijbels bijvoorbeeld als afscheidscadeau van groep acht geleverd. Ichthusboekhandel.
Stichting de Goede Herder Zoetermeer
Dorpsstraat 74
2712AMZoetermeer
J.C. van Dorp

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

4.73 / 5.00

404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over ichthusboekhandel.nl

Prima service en snelle verzending. 'Eén minuut voor God' is een prachtige, inspirerende scheurkalender van hoge kwaliteit. Enorm blij mee

1 dag geleden
Prettig en persoonlijk telefonisch contact over mijn bestelling. Snelle levering, precies zoals afgesproken.

Agenda besteld,deze pas geleverd na telefoontje naar winkel. De mevrouw heeft gelijk op bus gedaan.

Goed en snel geleverd.

Prima op tijd, goede service, goed boek

Snelle levering Uitstekend product

1 week geleden
Snelle en correcte levering had 2 bestellingen gedaan achter elkaar en het werd als een pakket verzonden prima

1 week geleden
Ruim assortiment en snelle verzending.

Goede ervaring

1 week geleden
Levering duurde veel langer dan aangegeven en de verpakking was open

1 week geleden
Uw bestelling is binnen de gemelde tijd verzonden, maar helaas heeft PostNL er langer over gedaan dan met ons is afgesproken. Het spijt ons dat de verpakking opengemaakt / opengegaan. We onderzoeken dit verloop
Fijne boekhandel

Prima verzorgd en verpakt

1 week geleden
Prima boekje, en goed geregeld .

Persoonlijke en deskundige service. Snelle levering en goede communicatie over de voortgang van een bestelling. En een hele mooie site

1 week geleden
Boek was enigszins beschadigd en voorzien van stickerplak.

1 week geleden
Deze low-budget uitgave is inderdaad vatbaar voor problemen met stickers. De uitgever is er zelfs enigszins berucht om. Het spijt ons dat dit in de drukte niet is opgemerkt. Overigens kunt u altijd een foto van een beschadiging aan ons toesturen en dan zoeken we naar een oplossing.
2 weken geleden
Levering: besteld 26/12, zou 28/12 binnen zijn, werd 2/1. Niet snel dus. Vertraging bij postnl? Product: dagtekstenboekje 2020 ontvangen in goede staat, goed verpakt Service: was niet van toepassing, daarom 3 sterren

1 week geleden
Helaas hebben wij te maken met langere bezorgtijden door PostNL. Juist een klein pakketje ( een zgn. busstuk) bleek deze decemberperiode daar gevoeliger voor te zijn. We hebben daar helaas geen invloed op. Andere bezorgopties zouden waarschijnlijk geen verschil maken.
2 weken geleden
Ik kreeg ook een persoonlijk mailberichten omdat een van de bestelde boeken uit een andere winkel moest komen en de bezorging daardoor een dag langer zou duren. Heel fijn

Prima zaaak

2 weken geleden
Snelle levering en correcte afwikkeling.

3 weken geleden
Goede aanbiedingen en prijzen Duurt wel lang voordat je je bestelling in huis hebt.