ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen

ichthusboekhandel.nlReviews

ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen

Details over ichthusboekhandel.nl

ichthusboekhandel.nl - Beschrijving

Ichthusboekhandel.nl is een christelijke webshop met winkels in Alphen aan den Rijn, den Haag, Leiden en Zoetermeer. Haar teams zijn gespecialiseerd in de advisering bij aankoop van de bijbel (Nederlands en Engels) in alle gangbare edities en Bijbelvertalingen. De medewerkers in de winkels hebben veel kennis in huis over het christelijke boek op het terrein van theologie, geloofsopbouw, Bijbelse dagboeken, kinderbijbels, pastoraat, apologetiek, christelijke filosofie, Christelijke romans en thrillers, e-boeken en films. Uiteraard is er in de boekhandels ook een groot aanbod van christelijke wenskaarten en cadeau-artikelen. De Ichthusboekhandels zijn sterk gericht op de regio waarin ze actief zijn. De christelijke webwinkel van Ichthus richt zich op de regio, maar vooral in gebieden waar geen christelijke winkels zijn, kan Ichthusboekhandel via haar webshop u altijd van dienst zijn. Ichthusboekhandel werkt nauw samen met alle Christelijke uitgevers en leveranciers in Nederland. Ichthusboekhandel heeft verder een eigen importafdeling voor Engelse en Amerikaanse boeken. Ichthusboekhandel levert veel aan particulieren, maar bediend vanuit haar magazijn en winkels een groot netwerk van klanten onder kerken, scholen en bedrijven. Als specialist is zij in staat om veel kerkelijke benodigdheden te leveren (o.a. Avondmaalbenodigdheden en collectezakken). Aan scholen worden veel kinderboeken en schoolbijbels bijvoorbeeld als afscheidscadeau van groep acht geleverd. Ichthusboekhandel.
Stichting de Goede Herder Zoetermeer
Dorpsstraat 74
2712AM Zoetermeer
J.C. van Dorp

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

557 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Iedereen is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het product is duurzaam en de goedkoopste die op internet is te vinden. Andere aanbieders vragen vaak twee keer zoveel. De muziekdoosjes zijn mooi verpakt en daarnaast mooi ingepakt met een mooie christelijke tekst/vers. Voorzien van een mooie kaart. Helemaal gratis. Fijn om zaken te doen met medegelovigen/family in Christ. Ik heb al 7 muziekdoosjes besteld en gekregen. Iedereen is er altijd super blij mee. Daarnaast doen de muziekdoosjes het na ruim een jaar nog steeds even goed als dat ze nieuw waren. Echt heel fijn.

Vorige week gedacht een leuk kerstcadeau te scoren via Ichthus. Helaas, ik kreeg keurig bericht dat de voorraad toch op was en de drukker hard bezig was om nog voor de Kerst een nieuwe druk te leveren. Prima, geen probleem. 5 dagen verder toch maar eens een mail gestuurd omdat ik niets meer hoorde en de Kerst toch wel dichtbij kwam, zodat ik nog tijd zou hebben voor een alternatief, mocht het toch niet gaan lukken. Op deze mail helaas geen antwoord gekregen. Hierop heb ik ruim een dag later de bestelling per mail geannuleerd. Op deze mail kreeg ik ineens wel antwoord, dat de bestelling al was verzonden. Ik heb geen track & trace code oid ontvangen, hoe had ik nu kunnen weten dat het pakket al onderweg was... Ik snap dat het druk is in deze periode, de vertraging is dus ook geen probleem, alleen de manier waarop dit gaat is erg vervelend, zeker omdat ik naar een alternatief op zoek ben gegaan en dat gevonden heb.

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

Wederom ben ik uitstekend geholpen! Duidelijke site, vervolgens werd ik keurig gebeld dat de bestelling binnen is en is het cadeautje keurig ingepakt.
Snelle levering, de bekertjes vond ik iets aan de kleine kant. Het moet nog door de andere kerkenraadsleden goedgekeurd worden.
Ik had s'avonds online een boek besteld. De volgende dag kreeg ik al een mail dat het boek klaar lag in de winkel.
Goede beschikbaarheid boeken, snelle levering en nette verpakking, geen problemen ondervonden.
Even extra moeite doen om het tekenboek toch nog te kunnen leveren.
snelheid van bezorgen; duidelijkheid proces bestellen/betalen
van Jan L.
Een open sfeer. Vriendelijke mensen. Gewoon een fijne winkel!
Goede communicatie en oplossingsgericht.
Super snelle en correcte service.
Goede service en kwaliteit!
snelle, correcte levering
De snelle levering.