Certificaat voor quinmo.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 16 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 45 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goede producten en goede uitleg vanuit het bedrijf we zijn zelf zeer tevreden over de octopus groot die voor de honden zeer goed werkt voor zowel het tandvlees en de tanden zelf onze dierenarts was er zeer over te spreken dit omdat wij oudere bouviers hebben van 11"en 12" jaar oud ook de brokken bevallen zeer goed wij hebben Hubert gold perfect hebben het nu al verscheidene jaren
5.00

Goede producten en zeer goede uitleg door de medewerkers en zeer goed product die ik zeer aanbeveel is de octopus groot zelfs de dierenarts sprak zijn lof uit over het zeer mooie gebit en dat er bijna tot geen tandsteen aanwezig was op onze honden wij hebben 2 bouviers die nu 11/en 12 jaar zijn we doen gemiddeld 3mnd met de grote octopus

Goede tas, snel leveren
4.33

Geen kritiek dus .....

5.00

Erg klant vriendelijk. Prima service en levering

.Okay
5.00

Blij met het product Niet blij dat wanneer je er niet bent je de levering ergens anders op moet halen Liever bij de buren afleveren
4.00

Een zeer klantvriendelijke en service gerichte webshop

Prima product

Alles netjes geregeld.
5.00

Had een speciale wens mbt het op tijd leveren. Dit werd uiterst correct nageleefd Pluim hiervoor
5.00

Snelle levering, product keurig in orde
5.00

De D-ringen van mijn EzyDog Vario 6 Lite ringen gingen kapot.
Contact opgenomen met Quinmo, waren heel vriendelijk en behulpzaam.
Dezelfde dag werd er een nieuwe EzyDog Vario 6 lijn opgestuurd, zonder extra kosten.
Zeer tevreden, zal zeker vaker bij Quinmo bestellen.
5.00

Altijd snelle en goede levering.
5.00

Snelle levering van goede kwaliteit producten. Prettig contact en transparante communicatie.

quinmo.eu klantbeoordeling

quinmo.eu

quinmo.eu werd op 04-11-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Stadhoudersmolenweg 51

Kamer van Koophandel 55760686
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Matheys Pattipeilohy
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met quinmo.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen