Certificaat voor shopforpets.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 5 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft shopforpets.nl al 67 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

11-04-2019
Goede service, mooie producten, snelle levering. Ben erg blij met mijn aankoop en zal hier zeker vaker bestellen.

14-10-2018
01-10-2018
14-10-2018
Zeer slecht bedrijf. Er wordt een levertijd van maximaal 5 dagen aangegeven, maar nu bijna 2 weken verder nog niets gezien. Communicatie is ook schier onmogelijk, bellen en mailen levert geen reactie op. Er wordt niet opgenomen of een antwoord gestuurd via de mail.
1.00
Slecht

shopforpets.nl antwoordt: 15-10-2018
Beste Jules, Het spijt me zeer maar ik ben de afgelopen 2 weken ziek geweest waardoor ik niet in staat om te werken en telefonisch ook niet bereikbaar was. Ik kon niets versturen en geen bestellingen verwerken want ik lag met koorts in bed. Het had me goed te pakken Ik begrijp uw frustratie goed en mijn excuses hiervoor Ik ben nu weer aan het werk en geef u vandaag nog een concrete levertermijn.

27-09-2018
20-09-2018
27-09-2018
Weer een supersnelle levering

26-09-2018
19-09-2018
26-09-2018
Voorlopig krijgt u van mij geen enkele punt. Ik heb op 19 sept. hondenspeelgoed besteld waarvan op de lijst stond dat er 2 op voorraad stonden. Anders had ik dit niet besteld. Vandaag is het 26 sept. en heb nog niets van u gehoord. Bij telefonisch contact zijn alle medewerkers heel lang in gesprek en verzoeken je dan uiteindelijk terug te bellen. Op mijn mail van gisteren is nog niet gereageerd
1.00
Slecht

shopforpets.nl antwoordt: 01-10-2018
Beste klant, Ik begrijp uw frustratie heel goed en vind het erg vervelend dat u nog geen reactie hebt ontvangen. Ik was wegens gezondheidsproblemen de afgelopen 2 weken afwezig waardoor ik geen bestellingen heb kunnen verwerken. Mijn excuses hiervoor Ik ben nu weer aan het werk en zal uw bestelling direct bekijken. Ik neem weer contact met u op Met vriendelijke groet, Claudia Erne

13-09-2018
06-09-2018
13-09-2018
Snel bezorgd en goede service

shopforpets.nl klantbeoordeling

shopforpets.nl

shopforpets.nl werd op 04-11-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Stadhoudersmolenweg 51
7317AW Apeldoorn
Kamer van Koophandel 55760686
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Matheys Pattipeilohy
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met shopforpets.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen