eazy-fix.nlReviews

: 189Goed

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

57 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 aug. 2022
Inmiddels hebben wij al een aantal tubes gebruikt om de trap te repareren. De plamuur is makkelijk te verwerken, en wordt erg hard. Het hecht ook goed op hout en grondverf en is zeer goed te schuren en frezen. We hebben de randen van de trap treden hiermee super goed kunnen herstellen. Enig nadeel is de lucht, het ruikt best onaangenaam, dus ik gebruik een masker met goede filters, dan ruik je het niet.

18 apr. 2022
De levering verliep niet vlekkeloos. In tegenstelling tot 'vandaag besteld, morgen in huis' moest ik contact opnemen met de klantenservice en pas na enig navragen bleek de zending dan toch onderweg te zijn. Die moest ik vervolgens bij DHL laten verzetten omdat de uiteindelijke dag van levering mij in verband met andere verplichtingen niet schikte.

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

16 dec. 2022
20 dec. 2022
Dankjewel voor je review. Je geeft voor de service en de producten 4 sterren. We zouden graag willen weten wat we moeten verbeteren om er 5 sterren van te maken. Zou je dat met ons willen delen?
28 nov. 2022
6 dec. 2022
Dankjewel voor je review. We zijn benieuwd wat we kunnen verbeteren om die ene ster extra te halen. Wil je ons dat nog laten weten?
9 sep. 2022
Houtrot vuller en impregneer zijn geweldig! De houtrotfrees is echt rommel: microscopisch klein en voor dit bedrag zijn hele goede frees-sets te koop
17 aug. 2022
Duidelijke site en instructies hoe producten te gebruiken. Filmpjes zijn heel makkelijk.
18 aug. 2022
Dankjewel voor je review en fijn dat je zoveel aan de instructiefilmpjes hebt gehad. Voor ons een reden om ze te blijven maken!
20 mrt. 2022
Er was een probleem met betaling, maar hebben dat opgelost.
31 mrt. 2022
Bedankt voor je review. Als we je kunnen helpen bij jouw houtrot reparatie, dan zijn we door de weeks altijd bereikbaar!
2 mrt. 2022
goede levering en begeleidende instructies
4 mrt. 2022
Bedankt voor je positieve review en veel succes met je reparatiewerkzaamheden.
19 apr. 2022
snelle levering, prima spul.
7 apr. 2022
Conform verwachting