eazy-fix.nl- Logo - Beoordelingen

eazy-fix.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden280 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Eazy-Fix is gemakkelijk te gebruiken. Het mengen lukt altijd en het is fijn in gebruik. Daarnaast droogt het snel en krimpt het daadwerkelijk niet. (Wat andere merken ook zeggen niet te doen, maar wel gebeurt). Ik heb het gebruikt om de trap te herstellen en deze daarna te verven. Eroverheen verven gaat ook zonder problemen. Je ziet er niks meer van. Enige nadeel is de prijs. Ik had redelijk wat nodig en dan loopt het behoorlijk in de papieren.

7 jul 2023
Het werkt prima, zakt nauwelijks uit. Maar ik had verwacht dat er meer vuller gemaakt kon worden, ik had dan ook helaas niet genoeg voor mijn klus.

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

Top video”s . Prima zelf te doen. Wat beter ja is dat de uithardtijd van 2 componenten plamuur is wel echt kort. Afsluitdop van houtrotvuller lastig tweede keer open te krijgen met veel moeite tweede keer open gekregen
13 jun 2023
Dankejwel voor je review en de tijd die je hebt genomen voor je feedback, zodat we een reactie kunnen geven. De plamuur is juist ontwikkeld om snel uit te harden, omdat het gebruikt wordt voor kleine schades met een maximale diepte van 0,6 cm. Je kunt dan sneller verder met je klus. Als je kleine beetjes aanmaakt, heb je meer tijd om het te verwerken. Als de afsluitdop lastig open gaat, hebben we een mooie truc voor je. Je kunt de dop heel handig openmaken met een waterpomptang. Als je de dop daarna losjes op de koker draait, krijg je hem de volgende keer weer makkelijk open. Kijk maar eens naar dit filmpje: https://youtu.be/tC_tcDEbxls
MA
MadMax A.
Purmerend
7 jul 2023
De producten werken super goed. Het gereedschap makkelijk en goed schoon te houden met de bijbehorende doekjes. Alleen voor het leveren zou ik een andere bezorger zoeken. Heeft 3 pogingen gekost om het in huis te krijgen.
Antwoord van eazy-fix.nl
Vervelend dat het zoveel moeite heeft gekost om je bestelling uiteindelijk bij je te krijgen. Dit was inderdaad een wet van Murphy-bestelling. Gelukkig is het alsnog gelukt. Dankjewel voor je review.
25 aug 2023
betreft 2-componenten plamuur. makkelijk te verwerken. goede video ondersteuning. verwerkingstijd is beperkt, daarom geen vijf sterren. zou ik weer kopen.
28 aug 2023
Fijn dat je goede resultaten hebt met onze plamuur. De verwerkingstijd is inderdaad kort. Hier is speciaal voor gekozen, zodat je snel verder kunt. Je kunt de plamuur ook in kleine beetjes verwerken. Dan voorkom je dat je wat weg moet gooien.
7 sep 2023
vlotte bezorging van de bestelde zaken (houtplamuur). Geen problemen
20 sep 2023
Fijn dat je je bestelling snel hebt gekregen. Succes met je reparatie :-)
HG
Hilde G.
Appelscha
18 aug 2023
Duidelijk over producten en prima plamuur.
23 aug 2023
Wat fijn dat je zo tevreden bent. Wij willen altijd graag verbeteren. Wil je ons ook vertellen wat we moeten doen om hier 5 sterren van te maken?
22 mei 2023

Super spul

Makkelijk verwerkbaar en snelle levering
23 mei 2023
Super dat je zo tevreden bent! Wat moeten we nog verbeteren om er 5 sterren van te maken?
21 mei 2023
Snelle en correcte levering
23 mei 2023
Dankjewel voor je positieve review. Wat moeten we ervoor doen om er 5 sterren van te maken?
Makkelijk te verwerken
Dankjewel Marcel!
11 okt 2023
Dankjewel voor je review!
Dankjewel Karin!
3 okt 2023
Dankjewel!
1 aug 2023
2 aug 2023
Dankjewel voor de 4 sterren! Wij willen onze service altijd verbeteren. Wil je met ons delen hoe we er 5 sterren van kunnen maken?
23 jul 2023
24 jul 2023
Dankjewel voor je score. Wil je ook aan ons vertellen hoe we er 5 sterren van kunnen maken? :-)
Antwoord van eazy-fix.nl
Dankjewel voor de 4 sterren. Wil je ook met ons delen hoe we er 5 van kunnen maken?