pc-samenstellen.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden460 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2019
pc-samenstellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

omdat het de 2 x is dat ik een pc daar koop de eerste is 3 half jaar oud en nooit kapot gegaan niet software matig of hardware matig ik ben heel tevreden over deze zaak hoop dat ze zou blijven luisteren naar je wensen en maak wat jij wil voor pc

8 sep 2023
PC kwam maar niet en DHL bleek het pakket kwijt te zijn. Na heel veel mailen en bellen over een periode van twee weken eindelijk een andere PC opgestuurd gekregen. Ook deze was overigens te laat en als twee aparte zendingen op verschillende dagen. Op zich waren ze niet onvriendelijk maar echt behulpzaam waren ze ook zeker niet. Ik verwacht een andere service als ik een PC van ruim 4000 euro bestel en nog extra betaal voor een VIP service. Nog twee weken later kreeg ik nog een mail met excuses omdat ze dachten dat ik de PC nog steeds niet had maar nu pas de mailtjes weer tegen kwamen. Of ik de PC alsnog wilde of een korting van 5%… Ik ben benieuwd. Is kennelijk nogal een zooitje in de logistiek daar… Uiteraard aangegeven dat ik de PC al had maar wel een dergelijke korting/refund zou waarderen omdat het me veel gedoe op heeft geleverd. Had de PC speciaal besteld omdat ik die ook echt nodig had en ze aangaven zeer snel te leveren. Voor de volledigheid; de PC was volgens afspraak op tijd op de post. Dus in die zin geen probleem. Maar als er dus iets mis gaat moet je rekening houden met een flinke vertraging en een volstrekt reactieve houding. Als dat geen probleem voor je is; prima club. Als je echt haast hebt zoals ik had; misschien een partij kiezen die middels een meer betrouwbare partij levert en doortastender is als het mis gaat.

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

De website nam een nieuw adres over als factuuradres, maar leverde op oud adres waar ik al 4 jaar niet woon. PC-samenstellen heeft wel geprobeerd DHL te bereiken, maar dit lukte helaas niet.
8 sep 2023
9 aug 2023
De levering zou met 1 dag plaatsvinden, maar ben na 1 week nog steeds aan het wachten, omdat deze retour was gestuurd door DHL. Blijkbaar waren deze problemen al bekend dat dit vaker voorkomt, maar er werd toch gekozen om met DHL te verzorgen, waarschijnlijk omdat dit lagere kosten met zich meebrengt, dan een andere vervoerder.
7 jun 2023
Ik bestelde mijn pc op woensdag avond en kreeg hem 9 dagen later op vrijdag binnen. De medewerkers zouden, nadat ik contact met ze opnam, een onderzoek opstellen. Maar daar heb ik niks van teruggehoord tot dat ik nogmaals terug belde. De PC zelf werk zoals verwacht wel goed, maar de service ervaring is uitermate slecht.
7 nov 2023
Het moederbord kan blijkbaar niet werken (althans bij de opstart) met een extern aangesloten harde schijf. PC is nu ter reparatie bij leverancier omdat ook (op willekeurige momenten) de stroom uitvalt.
27 mei 2023