pc-samenstellen.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2019
pc-samenstellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

omdat het de 2 x is dat ik een pc daar koop de eerste is 3 half jaar oud en nooit kapot gegaan niet software matig of hardware matig ik ben heel tevreden over deze zaak hoop dat ze zou blijven luisteren naar je wensen en maak wat jij wil voor pc

8 sep 2023
PC kwam maar niet en DHL bleek het pakket kwijt te zijn. Na heel veel mailen en bellen over een periode van twee weken eindelijk een andere PC opgestuurd gekregen. Ook deze was overigens te laat en als twee aparte zendingen op verschillende dagen. Op zich waren ze niet onvriendelijk maar echt behulpzaam waren ze ook zeker niet. Ik verwacht een andere service als ik een PC van ruim 4000 euro bestel en nog extra betaal voor een VIP service. Nog twee weken later kreeg ik nog een mail met excuses omdat ze dachten dat ik de PC nog steeds niet had maar nu pas de mailtjes weer tegen kwamen. Of ik de PC alsnog wilde of een korting van 5%… Ik ben benieuwd. Is kennelijk nogal een zooitje in de logistiek daar… Uiteraard aangegeven dat ik de PC al had maar wel een dergelijke korting/refund zou waarderen omdat het me veel gedoe op heeft geleverd. Had de PC speciaal besteld omdat ik die ook echt nodig had en ze aangaven zeer snel te leveren. Voor de volledigheid; de PC was volgens afspraak op tijd op de post. Dus in die zin geen probleem. Maar als er dus iets mis gaat moet je rekening houden met een flinke vertraging en een volstrekt reactieve houding. Als dat geen probleem voor je is; prima club. Als je echt haast hebt zoals ik had; misschien een partij kiezen die middels een meer betrouwbare partij levert en doortastender is als het mis gaat.

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

Geef duidelijk aan dat wanneer er een afhaal bestelling is dat deze op de dag zelf nog wordt gebouwt en dat de klant wordt gebeld wanneer deze klaar is. Op dit moment lijkt het alsof je elk moment op de afhaal dag kan langskomen, maar dat is in de praktijk niet zo

prima service

Redelijk snel en goed geleverde pc op maat
22 sep 2023

Duidelijk en vlot

Goede en duidelijke website met toelichting over de te maken keuzes. Minpuntje; de gekozen bezorgdatum viel uiteindelijk een dag later uit en dat moest ik uit de DHL-app halen terwijl ik dat aan de behandel status al zelf kon concluderen. Afmetingen van de PC-kast kon ik niet op de site vinden, zou ook fijn zijn. Verder alles keurig afgeleverd en volgens specs. Tevreden klant hier.
16 nov 2023
Duidelijke website. Goede prijzen. Helaas maakte onze ‘fluisterstille’ pc nogal wat herrie bij het aansluiten. Na een telefoontje bleek er in de kast nog vulmateriaal te zitten dat er eerst uit moest. Dat was nergens aangegeven. Dus vulmateriaal eruit gehaald en nu inderdaad een fluisterstille desktop pc die uitstekend werkt.
19 okt 2023
Snelle verzending en goede communicatie
30 aug 2023
fijn geholpen