vikingdirect.nlReviews

Beoordelingen voor vikingdirect.nl

2.736 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 sep. 2022
Deelleveringen van tevoren aangeven! Nu blij met een dooie mus en moesten we toch nog 50km rijden om materialen te halen, die we nu een dag later dubbel hebben. Komt wel weer van pas maar toch even gedoe! Lager dan 3 sterren beoordelen is niet nodig, het is een prima bedrijf om zaken mee te doen. En (hand in eigen boezem) als wij 2 dagen eerder hadden besteld was het geen issue. Toevallig een keer niet perfect!

22 jan. 2022
De houtje-touwtje gekoppelde ICT systemen van dit bedrijf zijn één grote ramp, waardoor fout herstellen bijna onmogelijk is. Ik heb een account aangemaakt, besteld, betaald, bedankje-terugkoppeling gekregen maar...de bestelling was niet "doorgezet" in het Hoofdsysteem. Er gebeurde niets. Nadat ik op verzoek een betaalbewijs opgestuurd had zou het geld teruggestort worden. Vergeet het maar. Weer een week later was toch ook een "nieuw" accountnummer nodig voor terugstorting. Het nummer van het door mij aangemaakte nieuwe account, dat ik uit een Viking systeem kreeg, moest ik zelf(!) per e-mail weer aanleveren!???? Niet direct maar hopelijk a.s Maandag wordt dit nieuwe klantnummer bij de boekhouding gekoppeld aan mijn oude bestelling en mijn bedrag daarna hopelijk over 1 week(!) teruggestort. Aflevering van de bestelling ipv geld terugstorting is (je gelooft het niet) onmogelijk. We zijn nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen levering noch terugstorting. Medewerkers zijn goedwillend, maar het management voorziet ze niet van de juiste tools. Op deze review krijg ik natuurlijk weer een automatisch mailtje van Viking, bij deze alvast jullie "Casenummer refund [Case: 13708420]" ...wordt vervolgd...

Beoordelingen voor vikingdirect.nl

13 sep. 2022
12 sep. 2022
Ruim assortiment, makkelijk te bestellen. Helaas is het flink misgegaan met de levering ! Mijn bestelling is in twee gesplitst, dus op twee verschillende momenten afgeleverd. In beide gevallen zijn de afleverlingen niet tijdens de aangegeven tijden afgeleverd, maar een dag later. Ik heb hierdoor twee keer thuis gebleven voor niets
8 sep. 2022
Al vele jaren ben ik fan van Viking Direct voor mijn bedrijf en voorheen ook dat van mijn man. Als er iets is b.v. het maken van een flyer en dat gaat niet goed kun je altijd direct hulp krijgen van een van de medewerkers (m/v). En dat is altijd, en ik bedoel ook echt altijd..... zeer, zeer klantvriendelijk!1
4 sep. 2022
Snelle levering, duidelijke prijzen, makkelijke zoekfunctie op de website. Verpakking kan kleiner: een te grote doos voor 2 toners is storend. Verder is de hoeveelheid mails via de verzendlijst te veel (bijna dagelijks is veel te veel), daarom uitgeschreven.
8 sep. 2022
Ik heb gisteren een levering gehad van 12 (2x6) opbergdoosjes waarvan er eentje kapot uit de verpakking kwam.... kan natuurlijk gebeuren, maar hoop dat jullie een nieuwe toesturen, vriendelijke groet, Charles, MAAK.eu BV
7 sep. 2022
Soms ben je wat vergeten te bestellen en is er opeens spoed bij. Dan is het fijn om zaken te kunnen doen met Viking, omdat ze een uitgebreid assortiment hebben en snel en goed de bestelde goederen afsturen
Direct iemand aan de lijn die ons als klant en een order aanmaakte en niet vertelde dat alles via de website zelf te regelen is. Tevens de order op rekening kunnen plaatsen. Als bedrijf erg prettig !
Sneeks afhandeling en kwalitatief goede producten , telefonisch snelle en nette afhandeling van een product die ik vergeten was en nog voortijdig erbij gedaan kon worden
1 sep. 2022
Mooi product (agenda), goede kwaliteit, maar het kwam aan in een grote doos, terwijl het gewoon door de brievenbus past. Zonde van het inpakmateriaal!
Alles is inmiddels binnen gekomen, maar ik vind het lastig dat er van één bestelling soms wel 3 leveringen komen. Voor de rest helemaal tevreden.
11 sep. 2022
Levering goed verpakt. Deellevering was niet helemaal duidelijk. Webshop zelf kan beter met oog op particulier die aan het zoeken moet/gaat.
Snel en goed afgehandeld. Bezorging zoals aangegeven en mooi op tijd. Misschien iets te vaak een update over de bezorging, wel correct.
5 sep. 2022
Prettige online-winkel en service. Echter vond ik dat de verzenden van 3 kleine producenten wel in een kleinere doos had gemogen.
30 aug. 2022
bestelling is goed alleen is de levering laat meestal 2-3 dagen tussen bestelling en levering. Vroeger hadden we het de dag erop.
Duidelijke uitleg, optimale service.(gewenst product was schaars, alternatieven werden aangeboden, levertijd besproken).
goed verpakt, per mail op de hoogte gehouden hoe de bestelling ervoor staat en zeer schappelijke prijzen
Levering traag, en de e-mail van de factuur kan vriendelijker. Lijkt wel een deurwaarderskantoor!!
prima service en levering, alleen een te grote doos voor 2 rollen pedaalemmer zakken. Toch bedankt.
over de nabestelling hoor je weinig. producten en link om te zoeken zijn niet altijd duidelijk
Alles wordt mooi op tijd geleverd als het op voorraad ligt. Beter doen: weet ik zo 123 niet.