kinderveiligheidswinkel.nlBeoordelingen

kinderveiligheidswinkel.nl- Logo - Beoordelingen
kinderveiligheidswinkel.nl- Logo - Beoordelingen

kinderveiligheidswinkel.nl - Alles op het gebied van baby- en kinderveiligheid.

Alles op het gebied van kinderveiligheid en babyveiligheid. Deze webwinkel biedt een groot assortiment producten om je huis, kinderopvang, peuterspeelzaal of school kindveilig te maken. Alles op voorraad en altijd scherp geprijsd. In onze shop vind je traphekjes, deurstrips, magneetsloten, tafelhoekjes, stopcontactbeveiligers, gehoorbescherming, bedhekjes, toilettrainers en nog heel veel andere kinderveiligheidsartikelen.
De Webshopwinkel Online B.V.
Industrieweg 20-5
3846 BD Harderwijk
Alexander Hammer

Beoordelingen voor kinderveiligheidswinkel.nl

4.55/5.00

250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over kinderveiligheidswinkel.nl

Goeie kwaliteit en service
Een 10, perfect!
Het bevreemd mij dat er onderscheidt gemaakt wordt tussen de consument en een zakelijk bedrijf die het product willen terugsturen. De informatie bij het product is heel verwarrend en bij willen retourneren worden diverse argumenten aangekaart, waarbij mij heel wat vragen rijzen. De service is volgens degene business 2 business. Waarvan je achteraf de voorwaarden te lezen krijgt.
Prima service
Het ziet er goed uit en ondanks coronatijd was het snel binnen
Heldere info op de website en goede producten. Het slotje wat ik had besteld moest alleen tot op 3 mm van de buitenkant van het deurtje van het keukenkastje ingeboord worden. Blijkbaar weten ze bij de fabrikant niet dat houtboortjes vaak een punt hebben, in dit geval was die punt 4 mm dus met het puntje door het deurtje heen moeten boren anders werkte het magneetslotje niet.
Het product is helaas niet naar verwachting. Er zit geen formulier bij hoe wij ze terug kunnen sturen. Graag horen wij hoe en of dit mogelijk is. Daarom de service wat lager. Verder wel snelle en nette levering.
Snel in huis en prima producten
Snel geleverd en in passende doos
Brievenbus pakketje was netjes verpakt maar kwam erg laat (niet jullie schuld maar drukte PostNL). De anti-slip zeefiguren zien er degelijk uit maar blijven helaas niet goed genoeg plakken en komen vaak los. Ze ruiken ook erg sterk net na openen dus moesten goed afgespoeld worden. Wij gaan een ander product proberen.
Snelle levering en een goed product het werkt prima had er al twee kwam er 1 tekort
Mooi en handig product, makkelijk te bevestigen, wel even nadenken en geduld hebben. Mijn dochter kan niet meer in de kastjes, 1000maal dank daarvoor!!! Ik raad deze verkoper 200% aan!!!!
Perfect, en binnen 24 uur geleverd.
Product werkt voor geen meter op de kraan. Valt er af, is onhandig.
Goed product
Snelle levering en service. 8
Product is wat ik verwacht had
Snel geleverd ondanks de feestdagen en een goed product. Dank u
Was prima
Super snelle service! Ik zal nog veel bestellen voor mijn kinderopvang