Laminaat en Parket AlmereBeoordelingen

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Laminaat en Parket Almere

prima service en advies. Het volgend project zien jullie mij weer
Prima advies
Beoordeling is voor Alkmaar, wij zijn zeer correct behandeld, wij zijn bij verschillende zaken geweest, en wij wisten wat wij mooi vonden, dus de keus was van te voren al gemaakt, maar de verdere afloop was zeer keurig, duidelijk, ja een toppertje, een 10
de chauffeur was zo meegaand en heeft mij echt zo goed geholpen. Ik geef hem een 9
Goede uitleg, planken mee naar huis mogen nemen voor zicht
Prima geholpen in de winkel. Klantgerichte instelling van de verkoper. Laminaat is geleverd. Ik ga ervan uit dat het leggen hiervan, aanstaande dinsdag 21 januari, ook prima zal verlopen.
Uitstekende service en goed advies. Gemaakte afspraken worden ook nagekomen. Levering en installatie waren uitstekend
Anthony was een top service gericht persoon. Ik zou iedereen naar Haarlem doorverwijzen voor het aanschaffen van laminaat. Groet, Albert
De 5e ster geef ik misschien als het gelegd is. Deze beoordeling komt te vroeg.
klantvriendelijk , professioneel
Super geholpen en had de laagste prijs top bedrijf
Top service
Top bedrijf
Super aardige personeel vooral de bezorger brengen alles netjes naar binnen en zet het neer waar ik wil super
Moduleo PVC-vloer en plinten hier gekocht en laten leggen voor toch een vriendelijke prijs. Speciale shout out naar Richard die onze vloer zo strak heeft gelegd waardoor we de plakplinten toch niet nodig hadden
Goed geholpen in de winkel. Stukken PVC meegekregen naar huis om te kijken hoe het staat. Vriendelijk personeel. Alleen kan de communicatie wel wat beter. Afspraak gemaakt voor opmeten maar die was niet ingepland dus heb ik de hele dag voor niets zitten te wachten. Volgende dag zou ik teruggebeld worden maar dat was ook niet doorgegeven. Verdere afspraken voor het leggen PVC etc prima nagekomen.
Uitstekende service. Alles netjes op tijd en goed geregeld. Top resultaat. Prima geholpen door de verkoop en legger
Hoe kan ik nu een beoordeling geven als mijn laminaat aanstaande dinsdag pas word geleverd Cees van der zwet
Goede service, mooie zaak en uiteindelijk een super mooi resultaat.