Mooihorloge.be- Logo - Beoordelingen

Mooihorloge.be

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden436 beoordelingen in totaal

23 nov 2023
Ik ben altijd wat sceptisch als ik de eerste maal ergens online iets koop maar deze shop heeft mij ongelooflijk positief verrast. Blijkbaar had ik iets verkeerd gedaan met mijn visa waardoor mijn order gecancelled werd . toen ik hiervoor de winkel contacteerde kreeg ik een zeer behulpzame en vriendelijke dame aan de lijn .Toen zij me niet meteen kon helpen beloofde ze om me asap terug te bellen. En inderdaad ,amper 15 minuten later kwam de dame in kwestie met een antwoord. Super service vond ik dat , een doorsnee bedrijf geeft zelden zo een service . Top . Wat het horloge betreft , perfect ingepakt en zonder enig probleem via hun transporter in het voorziene tijdsblok van 2 uur ontvangen. De prijzen op deze website zijn doorgaans aanzienlijk lager dan de officiele retailprijzen . Mijn aangekochte festina was 79eu terwijl deze in elke winkel en zelfs op de festina website 99eu kost . De volgende festina waar ik mijn oog heb laten op vallen is 128eu en bij festina en alle winkels 149eu . Dus ja , hier koop ik zeker nog horloges . Ronald Nieuwpoort Belgie

2 jul 2023
verzending veel te laat aangekomen, geen informatie daarvoor gekregen van de medewerkers, omdat ze niet werken met trackingcode.

Beoordelingen voor Mooihorloge.be

7 sep 2023
Ik heb nog steeds geen horloge ontvangen.
12 sep 2023
Slecht klant service