hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl
Beoordelingen:

1.408 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.598 beoordelingen in totaal  

4,40
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

de meest kritische beoordeling

26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

2 artikelen besteld 1gekregen

2 artikelen besteld, bestelling was niet compleet er ontbrak 1 artikel. Volgens de verkoopster moest ik zelf met de klantenservice bellen, dit heb ik geweigerd omdat zij de artikelen aan mij verkocht hebben. Ik ben van mening dat zij dit moeten oplossen. In de winkel was het artikel dat ontbrak wel op voorraad maar mochten ze niet meegeven want dan klopte hun voorraad niet meer.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakje nooit gekregen. Ik ben al in de winkel geweest en diverse keren gebeld. Hoop dat het er morgen is. Ik had het in de winkel laten aankomen. Het zou daar zijn, maar het werd nergens gevonden.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Online WITTE strings besteld. Opgehaald in de winkel in Breda. Bij thuiskomst bleken het gebroken witte strings te zijn. Dit staat natuurlijk niet mooi bij een WITTE bh
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er word gezegd dat mijn pakketje binnen 1 2 dagen bezorgt word maar na een week is het er nog niet
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
RN
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de said stond dat je kon bestelen dat heb ik gedaan na par dagen kreeg ik mail met sorry dat is niet leverrbaar
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

2 bh’s besteld -slechts 1 geleverd

2 bh’s besteld. Slechts 1 wordt geleverd. Direct gemaild. Tot op heden geen reactie.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst stond ik om 9 uur voor de deur gaan ze pas 9.30 open in Noordwijk. Vervolgens kom ik om 12.30 terug staat er op de deur een handgeschreven briefje dat ze van 12.00 tot 13.00 pauzeren!! Dus ik heb mijn pakket nog niet😢misschien is 3x scheepsrecht😁
Beoordeling melden
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nooit bericht gehad dat pakket was gearriveerd in winkel. Wel bericht gehad dat pakket was terug gestuurd????
Beoordeling melden
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een tegoedbon maar tijdens retour komden ze in het winkel niet afhandelen! Wat een gedoe voor niks.
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind t triest dat je word opgescherpt met tegoedbon
Beoordeling melden
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afspraken nakomen. 3 weken moeten wachten op mijn geld. Beloofd dat er een mailtje zou komen de dag van het telefoongesprek, geen mail ontvangen. Meerdere keren gebeld (wachttijd abnormaal lang). Dus wachttijd verkorten door meer lijnen beschikbaar te hebben.
Beoordeling melden
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket niet ontvangen zaten totaal andere dingen in. En is allemaal uitverkocht dus kan het niet meer nabestellen. Echt heel slecht.
Beoordeling melden
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vraag om een retourformulier maar krijg totaal geen antwoord
Beoordeling melden
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Beoordeling melden
KS
Karin S.
Purmerend
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Twee slipjes besteld en een paar dagen later nog eentje. Het zou afgeleverd worden bij de winkel. De laatste bestelling was binnen 3 dagen binnen. De eerste bestelling kwam maar niet. De winkel had de slips op voorraad maar die moest ik dan weer afrekenen. Zij konden de bestelling niet annuleren. Ik gaf aan dat ik op vakantie zou gaan en de slips graag mee zou nemen. Ik moest zelf de klantenservice bellen. Geen enkele medewerking van het winkelpersoneel. De klantenservice vertelde mij dat er vertraging was opgelopen bij DHL maar het nu onderweg was. Een paar dagen later krijg ik bericht dat Hunkemöller mijn retourzending ontvangen heeft.
Beoordeling melden
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is moeilijk om in contact te komen omdat ze onduidelijk zijn. Op messenger reageren ze niet. Telefonisch kan je zelfs sochtend echt lang in de wacht staan. Dan blijft livechat over maar die is niet altijd beschikbaar volgens openingstijden. Eenmaal medewerker gesproken zoekt de medewerker foute gegevens op over een andere bestelling terwijl je duidelijk bestelnummer aangeeft. Vervolgens drukken ze je bijna weg voordat je kan zeggen dat het om foute bestelling gaat. Kan echt veel beter voor zo een bedrijf
Beoordeling melden
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nooit meer, super slecht

Ongelofelijk slechte service, eerst in de winkel een fout gemaakt door de caissière waardoor ik te veel heb betaald. Vervolgens ben ik niet meer in de winkel gelaten waardoor ik volgende dag terug moest komen. Dag erna op zondag online iets besteld dat binnen 1-2 werk dagen geleverd moest zijn, we zijn inmiddels een week verder en nog steeds niks binnen gekregen. Meerdere malen aan de telefoon gesproken en kreeg elke keer te horen dat die ieder moment kan komen. Ik kom hier nooit meer
Beoordeling melden
ED
E.C. D.
Den Haag
19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen reactie op vraag, bestelling mislukt

Er ging iets mis bij het bestellen door een storing bij de bank. Dus mijn bestelling is niet doorgekomen. Terwijl ik wel op de bevestigingspagina van hen kwam (alles is goed gegaan) en een bevestiging per email van jullie (Trusted shops), dus ik twijfelde en wilde niet meteen opnieuw bestellen. Een dag later heb ik Hunkemoller hierover een email gestuurd. Ik HEB GEEN ENKELE REACTIE HIEROP gekregen. Dus daarom: slecht. Wel marketing emails sturen maar vragen NIET beantwoorden.
Beoordeling melden