hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.456 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Beste mensen van de DHL hebben het verkeerde sticker op het pakketje geplakt. Waardoor ik een ander pakket kreeg en niet mijn hunkemuller pakketje. DHL kan mij niet hier in helpen wegens ‘ drukte’..
CH
C H.
Weert
11 feb 2024

Trage reactie klantenservice

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en hierover een bericht naar de klantenservice gestuurd 3 dgn geleden, maar nog geen reactie gehad.
10 feb 2024
30 dec 2023
Voorraad katoenen slips bijna altijd uitverkocht. 2x elders gekocht en 1x weer bij jullie. Alleen toen was ik mijn klantenkaart vergeten. En bij jullie mijn gegevens niet te traceren. Daar sta je dan en de rij werd langer omdat er maar 1 kassa is. Ook voor een sportbh. Niet meer verkrijgbaar. Denk dat ik mijn spullen maar voortaan elders ga kopen
Te late levering.
18 jan 2024
Afspraken nakomen

Lange levertijd

De levertijd voor bezorgen in de winkel was bijna een week. Dit terwijl tijdens bestelling 1 a 2 dagen vermeld stond. Ik had de gift-verpakking geselecteerd en tijdens ophalen bleek dat alles nog in plastic zat en kon ik nog 10 minuten wachten voordat ze daarmee klaar waren. Slecht zeg.
17 dec 2023

Omslachtig

Ik kon gewoon niet verder klikken op de site. Ik ben gewoon 2 uur bezig geweest. Dan haal je het op in de winkel. Pas je jet niet, wordt er heel omslachtig gedaan. Ipv omruilen moet het geretourneerd worden...als je hulp vraagt, krijg je ook geen respons.
17 dec 2023
4 slips besteld na gebeld te hebben moesten we nog 5 dagen wachten want het was erg druk. Nogmaals gebeld en zouden er achter aan gaan. Na 2 maanden bericht gekregen dat ze het geld zouden terug storten. Het is inmiddels teruggestort.
3 dec 2023
Bestelling geplaatst, deze was gedeeltelijk niet leverbaar, Op de site wel.dus weer opnieuw besteld, maar betaal wel 2x bezorgkosten. Mail gestuurd maar niks gehoord.
LO
Liana O.
Zwijndrecht
3 dec 2023
Een week moeten wachten ipv 1à 2 werkdagen. Bij de winkel krijg ik te horen dat dit vaak gebeurt door DHL en dat Hunkemoller daar niet schuldig aan is 🤨…
MD
martje d.
ZANDVOORT
Pakketje niet ontvangen . Ze zegen dan moet je het maar opnieuw bestellen voor de kerst 🙈
24 dec 2023
bestelling nog steeds niet ontvangen, na een week
6 apr 2023
Service. Als een levering buiten de schuld van de klant niet goed verloopt dan wordt de bestelling geannuleerd en ontvang je geld terug.Je zou verwachten dat Hunkemöller dan zorgt om de items opnieuw voor de klant te bestellen en de bezorgkosten voor eigen rekening neemt.Maar in mijn geval mag ik een nieuwe order plaatsen en tegelijkertijd wachten op het retour geld van de 1e levering. Dit noem ik niet klantvriendelijk want zo nemen ze niet de verantwoording en leggen het probleem van de bezorgdienst terug bij de klant terwijl ze intern of met de bezorgdienst in gesprek moeten gaan om dit te proberen te voorkomen.
7 mei 2023
Probeerde 2 bh’s voor 35€ te bestellen, in de winkel was deze maat niet voorradig. (Vandaag bestellen, morgen ontvangen) Tijdens de betaling liep de site vast. Waarna mijn 5€ korting tegoed weg was. Toch nog 2 bh’s besteld. (1 21€, 2 voor 35€). 2 dagen later ontvang ik een e-mail dat 1 bh niet geleverd kan worden. Dus bestelling niet compleet, te laat bezorgd, 5€ korting niet kunnen gebruiken, en geen combinatiekorting.
BV
Bikki V.
Papendrecht
14 nov 2023
De webshop op orde brengen. Mijn bestelling werd gewoon doorgevoerd en betaald, later kreeg ik een mail dat ik het binnenkort op kon halen. (Je pakje is onderweg!) Niet dus, mijn artikelen werden vanuit het niets geannuleerd en het bedrag teruggestort. Vervolgens kreeg ik een verzoek om een review te schrijven over de bh's. En dit is al de zoveelste keer dat het mis gaat. Heel jammer.

Nachthemd retour

Bijtijds een mail sturen. Had een nachthemd besteld, kreeg een bevestiging en dat t binnen 2 dagen in de winkel geleverd zou worden. Duurde al langer en ineens een mail dat ik t geretourneerd zou hebben (wat niet zo was)en t geld teruggestuurd wordt. Vind t ook dubbel dat je online kan terugsturen en je geld terugkrijgt en in de winkel bij retourneren een cheque krijgt.
13 okt 2023

Gekocht artikel blijkt niet op voorraad

Het is al meerdere keren gebeurd dat ik na mijn aankoop bericht krijg dat een artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Ik ontvang dan een deel van het aankoopbedrag terug, wat de waarde van dat artikel vertegenwoordigd. Maar ik zie liever op voorhand als het artikel niet leverbaar is, zodat ik een ander artikel kan aanschaffen.
13 jul 2023

Order returned

I selected click and collect. I never got a message that the order was ready for pick up , but then today I got a message that the order was on its way to be returned. I’m usually very happy with the store and it’s clothing as is one of the best fits I’ve found , but this time it went wrong.
27 apr 2023
Snelle levering. Bh zat fijn bij het passen. Na langer aan te hebben blijken er scherpe randjes hier en daar aan de BH te zitten wat erg tegen mijn huid schuurt. Stof is niet netjes glad afgewerkt. Zit nu helaas met drie dezelfde bhtjes met dit probleem helaas.