hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.121 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Slechte communicatie en mijn bestelling nog steeds niet ontvangen maar heb wel betaald.
bestelling gewoon leveren en de klantenservice verbeteren en antwoorden op de klachten
Zeer onbeschoft gedrag van de medewerkster in het filiaal in den Haag Fahrenheitstraat
Ik heb het nog niet! Het is er maar steeds niet. Jammer want de Sint is haast voorbij
Meerdere dingen besteld, na de bevestiging worden er ineens allemaal items gecanceled
Bezorging heeft nog niet plaats gevonden. Ik ga dit verder uitzoeken waar dhl blijft.
Maat klopt niet, cup te klein zowel 80d als 85d, terwijl 80d mijn normale maat is.
Stuurde goederen retour en kreeg te weinig geld terug. Waren ze afgeprijsd. Slecht!
slecht product geleverd, geen enkele reactie op meerdere email naar klantenservice
Kreeg ik een terug bevestiging van een bestelling die ik had nog niet ontvangen.
2 producten niet geleverd. Van 1 van deze producten een bedrag terugontvangen.
Ik heb de items nog niet ontvangen en er wordt al om een beoordeling gevraagd.
Product betaald maar nog geen bevestiging van levering( dus niks gehad nog)!
Eerst producten leveren voordat je mail gaat sturen voor een beoordeling!!
Had een tegoedbon uit de winkel en kon daarmee niet online lingerie kopen
Geen enkele mogelijkheid om dit bedrijf te bereiken met een simpele vraag
Ik bestel iets wat nog op voorraad is en krijg later de melding dat op is
van J J K.
ik heb 8 dagen geleden 4 BH's besteld en tot op heden nog niets ontvangen
Spullen gepropt in de doos die te klein is maar waar je wel voor betaald
Jullie product is goed. Maar de bereikbaarheid is shit niet te bereiken