hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.014 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit en snelle levering. In de winkel waren wat problemen met het vinden van het pakketje en ik kwam een keer tevergeefs nadat ik bericht had gekregen van aankomst van het pakketje omdat de zaak wegens ziekte om 16.00 u. gesloten was. Over het algemeen gaat het goed en ik wil dit incident daarom niet meenemen in mijn beoordeling. Misschien is het een idee om niet alleen op de winkeldeur een briefje te bevestigen als er een verandering van de sluitingstijd is, maar dit ook per mail/app aan uw klanten te laten weten. Een vast plaats van af te halen pakketjes, maar dat is vast nu ook al regel in de winkel.

Onlangs bestelde ik de Voorgevormde beugel bh Maya, kleur groen. De bijpassende Brazilian kon ik op de website niet vinden, dus ik ging ervan uit dat deze in die kleur niet bestond. Tot mijn verbazing zag ik de Brazilian wel bij de slips in de Sale, dus ik besloot deze direct te bestellen. Online niet beschikbaar, maar volgens de website wel op voorraad in de winkels in Heerlen en Sittard, dus meteen 2x gereserveerd. Helaas tot mijn teleurstelling kreeg ik een bericht dat de slip niet meer voorradig was. Maar op de website stond nog steeds dit in de winkels in Heerlen en Sittard wel zo was. Tevens heb ik met de kerst een mail gestuurd naar de klantenservice, omdat de beha Maya Groen een paar dagen nadat ik deze online had gekocht nog maar de helft kostte in de Sale. Mijn vraag was of Hunkemöller hiervoor een regeling kent. Helaas geen antwoord gekregen. Dus 2 teleurstellingen op 1 week tijd en daarom voor nu een redelijke beoordeling.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters