hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.313 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

van r s.
zeer goede producten en betaalbaar en ruim van keus
van D V.
Je krijgt wat je bestelt en ook heel snel.
Is eindelijk de slip te bestellen die ik al tijden wil, krijg ik na een paar dagen bericht dat ie er toch niet is. Zo niet leuk!
Keurig verpakt snelle levering!
Nog niets binnen
Vriendelijk personeel
Prima geregeld
van WJ K.
Mooie spullen, snel verzonden
Nog niet ontvangen
Vorige week ene bestelling gedaan. Bevestiging ontvangen plus dat het pakketje onderweg is en binnen 1 a 2 werkdagen af te halen was in mijn gekozem filiaal. Ik wacht nu al 6 werkdagen! Hunkemoller klantenservice word gewoon opgehangen elke keer als ik bel en het filiaal kan mij ook niet helpen. Ik moet het ziekenhuis in dit weekend en had een voedingsBH besteld die ik ook dit weekend nodig ga hebben plus een mooie negligé. Na mijn bevalling is ook niemand in de gelegenheid mijn bestelling op te halen bij het filiaal. Ik ben dus erg teleurgesteld omdat hunkemoller zijn beweringen op de site en per mail niet waarmaakt. Mvg.
Top, kan bijna niet beter
De lingerie die ze hebben is mooi. Veelal zijn de gangbare maten allemaal uitverkocht. Het is ook niet mogelijk om een setje te reserveren alleen een mail per item. Dus als je een setje wilt kopen moet je echt geluk hebben. Je weet namelijk ook niet of een BH of Slip later nog weer binnen komen