hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.050 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2 dec. 2022
De lingerie die ze hebben is mooi. Veelal zijn de gangbare maten allemaal uitverkocht. Het is ook niet mogelijk om een setje te reserveren alleen een mail per item. Dus als je een setje wilt kopen moet je echt geluk hebben. Je weet namelijk ook niet of een BH of Slip later nog weer binnen komen
4 dec. 2022
Ik vroeg vorige week in winkel in Rijswijk of artikel wat ik nu heb besteld ook 50% korting had en volgens hun niet en toen ik thuis kwam was het wel zo dus gelijk besteld en bleek achteraf in winkel ook zo. Slecht geholpen dus, moest nu extra kosten maken
19 nov. 2022

ophalen van de bestelling in een plastic doorzichtige tas en een gewone papierentas vragen ze 20 cent. Het is veel beter om de verpakking om deze reden dan niet doorzichtige te gebruiken. Lijkt me onsmakelijk om met de BH's door de stad te lopen.
15 nov. 2022
Verzending duurt een aantal dagen langer dan wat wordt aangegeven. Dat is teleurstellend en was met de vorige bestelling ook al zo. Bestelling is er dus niet met 2-3 werkdagen, maar duurt 5 werkdagen.
17 nov. 2022

Het artikel is perfect snel geleverd Het grote min punt is het verpakkingsmateriaal Voor 3 kleine slips een zak vol plastic en zelfs hangertjes volslagen belachelijk Dat is echt niet nodig
4 dec. 2022
Een week geleden besteld, nu blijken er 2 producten niet op voorraad en nu pas een update dat t onderweg is. Iets meer communicatie tussendoor zou handig zijn.
2 dec. 2022
Niet mijn compleet bestelling. In eerste instantie hebben voorraad en daarna niet meer. Wat ga ik doen alleen mijn een broekje zonder top 🙄
5 dec. 2022
Het duurde erg lang met verzenden. Maar dat kan ook net pech zijn
3 dec. 2022
Heb nog steeds me spullen niet binnen
28 nov. 2022
21 okt. 2022

Duurzaamheid kan stukken beter! Ik wilde iets in de winkel ruilen en de rest houden. Ik had 1 nu meegenomen die ik wilde ruilen en bij ruiling werd ineens ipv de 3de bv gratis de 2de voor de helft en op de andere geruilde nu zou dan geen korting gelden… Niet heel klantvriendelijk bij een ruiling notabele! Als oplossing kon ik wel alles opnieuw bestellen en laten bezorgen om zo de korting te generen en de andere order in z’n geheel te retourneren…. Heel inefficiënt en bovendien onnodig veel heen en weer gesleep en gestuurd, zonde van een ieders energie en het milieu!
30 okt. 2022
De online winkel van Hunkemöller blijft magertjes. Het is nooit duidelijk hoe lang verzending gaat duren en de items zitten per stuk verpakt in enorme bergen plastic. Daarnaast is afleveren in de winkel nu al 2x niet zo soepel verlopen. De eerste keer was de winkel dicht terwijl deze volgens de aflevermail open had moeten zijn. Deze tweede keer had het pakket al in de winkel moeten liggen, maar kwam er geen mail. Toen ik in de winkel ging vragen waren "toevallig" net met de binnengekomen pakketjes bezig.
7 nov. 2022
Ik krijg bij retour mijn geld niet terug. Snap dat het niet kan bij lingerie… maar het gaat hier om een huispak!
7 nov. 2022
1 jul. 2022
Aanvankelijk was ik naar een winkel (Middelburg) gegaan, maar daar hadden de dames het te druk met elkaar en kletsen over de nieuwste netflix series, om klanten te helpen. Via de post besteld, dan ligt mijn pakketje opengepeutert bij de buren. Op vragen over de verzendwijze komt geen reactie. Het is dat de produten goed zijn, qua service valt er nog wel iets te winnen.
13 feb. 2022
Ik vind her erg vervelend dat retourneren betekent dat je een tegoedbon krijgt in plaats van gewoon geld terug. Voor mij een reden om eerst elders te kijken. In mijn geval werd mij zelfs geadviseerd door verkoopster om 2 maten te nemen en thuis te proberen want het kon toch terug. Ze vergat alleen te melden dat ik dan een tegoedbon zou krijgen.