bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.231 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

CB
21 jul 2023
Betere foto"s op de site zetten Bij een grijsblauwe broek staat donkerblauw, maar is een vaal grijs blauwe broek.
26 jul 2023
Hartelijk dank voor je review en onze excuses voor de verwarring. Hoewel de foto's op onze website zo nauwkeurig mogelijk zijn, is het belangrijk voor ons dat je een geweldige winkelervaring hebt als je Bosmenshop.nl bezoekt. We streven naar transparantie en nauwkeurigheid in alles wat we doen. Als er ooit twijfel is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
8 apr 2023
Online bestelling lukte prima maar kon niet geleverd worden omdst het niet op voorraad was. Vreemd wel.
22 apr 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen het dat je een succesvolle online bestelervaring had, en we verontschuldigen ons dat het artikel bij levering niet op voorraad was. We begrijpen je frustratie, en we streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Hier in ons bedrijf streven we ernaar dat al onze producten direct beschikbaar zijn voor aankoop en levering. Helaas gebeurt het wel is dat een artikel verdwenen is, hier geven wij veel aandacht aan. Nogmaals bedankt voor je feedback.
26 jun 2023
Bij het artikel staat vandaag bestellen morgen bezorgd, dat klopte niet het duurde bijna 1 week.
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en verontschuldigen ons dat de levertijd van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en klanttevredenheid. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen snel en volgens ons beleid worden geleverd. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle mening te geven.
15 jun 2023
Mijn bestelling was een week onder weg…de mensen aan de telefoon super vriendelijk
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je je ervaring met ons deelt. We zijn blij om te horen dat onze klantenservice behulpzaam en meegaand was. Helaas weten we dat het lastig is als een bestelling vertraging oploopt. Weet dat we ernaar streven om elke bestelling zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
29 jun 2023
Beveiliging zat nog op kleding. Moesten dat in de winkel laten verwijderen !
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij waarderen de inbreng van onze klanten en nemen deze zeer serieus. In onze winkel streven we ernaar om onze klanten een veilige winkelervaring te bieden en ervoor te zorgen dat hun kleding bij aankoop in de beste staat is. Het spijt ons om te horen dat u problemen heeft ondervonden met de veiligheidslabels, en we zullen uw feedback zeker gebruiken om onze werkwijze in de toekomst te verbeteren.
20 jun 2023
Al week geleden besteld en nog steeds niets ontvangen!
21 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling en weten hoe frustrerend het kan zijn om te moeten wachten. Helaas kampt PostNL op dit moment met een vertraging waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wel kunt u even met de klantenservice@bosmenshop.nl contact opnemen om te kijken wat we verder voor u kunnen betekenen. In ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans kunt geven en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt.
16 jun 2023
Zit al een week op mijn bestelling te wachten.
20 jun 2023
Bedankt voor het onder onze aandacht brengen van je ervaring. We zijn er trots op dat we al onze klanten een snelle en betrouwbare service kunnen bieden en het spijt ons dat je bestelling langer op zich heeft laten wachten dan verwacht. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om altijd kwaliteitsservice te bieden en we zullen zeker onderzoeken wat er met uw bestelling is gebeurd. We stellen je geduld op prijs terwijl we werken aan het oplossen van dit probleem. We zien op het moment een vertraging op uw pakket door de grote drukte bij PostNL, we blijven het monitoren zodat uw pakket in goede orde afgeleverd wordt. We verwachten dat het een deze dagen bij u geleverd wordt. Onze excuses voor het ongemak!
15 mei 2023
Verkeerde pakket ontvangen en niet alles.
24 mei 2023
Bedankt voor je feedback. We streven ernaar de hoogste kwaliteit producten en klantenservice te leveren aan al onze gewaardeerde klanten. We verontschuldigen ons voor het ongemak veroorzaakt door het niet ontvangen van het juiste pakket en daardoor betreuren we het dat niet alles inbegrepen was. We begrijpen hoe belangrijk het is om snel te ontvangen wat je hebt besteld, en we zetten ons in voor een positieve klantervaring. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht.
20 jun 2023
Zit al een week op bestelling te wachten
21 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We begrijpen hoe frustrerend het is om een vertraagde bestelling te hebben en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas kampt PostNL op dit moment met een vertraging waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wel kunt u even met de klantenservice@bosmenshop.nl contact opnemen om te kijken wat we verder voor u kunnen betekenen. In ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en service op een efficiënte manier te leveren, en het spijt ons dat je recente bestelling niet aan deze normen voldeed. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven.
2 jun 2023
Vooralsnog heb ik nog niks ontvangen
2 jun 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We waarderen je feedback omdat het van onschatbare waarde is om ons te helpen onze diensten te verbeteren. Bij Bos Men Shop is klanttevredenheid onze topprioriteit en we streven ernaar om al onze klanten het hoogste serviceniveau te bieden. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze vertraging voor u heeft veroorzaakt en danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
4 jul 2023
De juiste bestelling leveren.
13 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij stellen het op prijs om van onze klanten te horen en waarderen hun mening. Kunnen wij op het moment nog iets betekenen voor u? Bedankt voor uw beoordeling en wij zullen ons best blijven doen om aan uw verwachtingen te voldoen.
25 aug 2023
Bestelde polo niet geleverd
30 aug 2023
Heel erg bedankt voor je recensie! We geven veel om onze klanten en streven ernaar om producten en service van de beste kwaliteit te leveren. Helaas was uw bestelde polo verkleurd, waardoor we deze niet naar u opgestuurd hebben omdat de polo niet aan onze kwaliteit eisen voldeed. Als je ooit iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
12 aug 2023
Goed bezorgd en verzorgd
25 aug 2023
Bedankt voor de lovende recensie! We zijn zo blij dat je bestelling op tijd en in goede staat is aangekomen. Dat is iets wat we serieus nemen bij Bos Men Shop, want ons doel is om altijd uitstekende service en topkwaliteit te leveren. Nogmaals bedankt voor het winkelen bij ons!
24 sep 2023
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We stellen je feedback erg op prijs en bedanken je dat je de tijd hebt genomen om deze te delen. We streven ernaar om onze klanten een unieke winkelervaring te bieden die onze visie op mode weerspiegelt, en we zijn blij dat je het leuk vond. Hoewel we alle feedback serieus nemen, hopen we dat je een geweldige ervaring zult blijven hebben als je bij ons winkelt.