bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.229 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Helemaal goed.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat u een positieve ervaring met ons had. Bij Bos Men Shop hechten we veel waarde aan het leveren van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice. We begrijpen dat er momenten kunnen zijn waarop dingen niet gaan zoals gepland, en we staan altijd open voor feedback van onze klanten, zodat we onze diensten kunnen blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Altijd prima.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over onze winkel. We zijn er trots op dat we uitstekende service en kwaliteitsproducten leveren die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve winkelervaring hebben elke keer dat ze ons bezoeken, en wij waarderen uw steun. Nogmaals bedankt dat u de tijd neemt om ons werk te beoordelen - dat wordt altijd zeer gewaardeerd!
28 jan 2024
Prima gegaan
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat uw bezoek aan Bos Men Shop positief was, en dat u tevreden bent vertrokken. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en selectie van modeartikelen te bieden. Uw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen dit doel te bereiken, dus wij danken u dat u de tijd neemt om deze met ons te delen.
24 feb 2024
Gaat prima.