bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

10 feb 2024

Bos men shop verzorgd u bestelling tot in de puntjes

Bij Bos men shop altijd een prima verzorgd product van een uitstekende kwaliteit!
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze producten. Wij streven ernaar om artikelen van de beste kwaliteit aan te bieden en zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij geloven in een uitstekende klantenservice, dus het is geweldig om te weten dat we ons doel hebben bereikt. We hopen dat u ook in de toekomst een tevreden klant van Bos Men Shop zult zijn!
17 feb 2024
bos heeft goede producten en de levering was perfect alles was pico bello
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw positieve feedback over de kwaliteit van onze producten en het leveringsproces. Het verheugt ons te weten dat u een uitstekende service hebt ervaren en dat alles perfect voor u was. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten altijd eersteklas producten en diensten aan te bieden. Wij streven er altijd naar om uw verwachtingen te overtreffen en zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen!
punctueel op tijd die wordt vooraf vastgelegd helder in de advertentie
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! Het is altijd geweldig om te horen als klanten het gevoel hebben dat ze krijgen wat ze beloofd is. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij om te weten dat u een positieve ervaring met onze winkel hebt gehad. Bij Bos Men Shop is klanttevredenheid onze topprioriteit en we streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen - wij waarderen uw mening en zullen hard blijven werken om het hoge niveau van klantenservice waar wij naar streven te handhaven.
HM
H.J. M.
Dedemsvaart
10 feb 2024
Dat het pakketje niet ongevraagd bij de buren wordt afgeleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij nemen feedback van klanten zeer serieus en stellen uw mening op prijs. Bij Bos Men Shop doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat alle artikelen veilig en snel aankomen. Wij begrijpen uw bezorgdheid over een pakket dat op een onverwachte locatie aankomt en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Wij waarderen onze klanten en streven ernaar om bij elke bestelling de best mogelijke ervaring te bieden. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u dit probleem onder onze aandacht hebt gebracht.
De snelheid van levering en de kwaliteit van de goederen.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw beoordeling van onze Bos Men Shop. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de leveringssnelheid en de kwaliteit van onze goederen. Wij begrijpen dat een uitstekende service en productkwaliteit essentieel zijn voor een prettige winkelervaring, en het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat elke klant met een volledig tevreden gevoel de deur uitgaat. Wij streven ernaar om een unieke winkelervaring te bieden, waarbij producten met passie en zorg worden geselecteerd en klanten altijd de hoogste kwaliteit goederen kunnen verwachten die op de markt verkrijgbaar zijn. Bedankt dat u ons de kans geeft om u van dienst te zijn!
27 jan 2024
Netjes verpakt en product was zoals ik het verwacht had
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn zo blij om te horen dat het product in goede staat is aangekomen en aan uw verwachtingen voldeed. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten een uitstekende winkelervaring en een product van hoge kwaliteit te bieden. We zijn blij dat u tevreden bent en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn.
Prima verzending en goede service bij teruggave.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons verzend- en retourbeleid. Bij Bos Men Shop streven we ernaar dat elke klant tevreden is met zijn aankoop. We zijn zo blij om te horen dat uw ervaring positief was. Wij waarderen uw loyaliteit en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het is ons doel om altijd de best mogelijke service en producten in de mode te leveren. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Geweldig, besteld snel bezorgd Conform afspraak
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Bos Men Shop! Wij zijn trots op onze uitzonderlijke klantenservice, en we zijn blij dat u uw bestelling snel en volgens afspraak hebt ontvangen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij dat u een geweldige ervaring hebt gehad. Wij waarderen onze klanten en streven ernaar om hen elke keer weer een prettige winkelervaring te bezorgen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven!
Duidelijke site, snelle levering. Goed verpakt.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze website en snelle levering. Wij stellen uw positieve feedback zeer op prijs en zijn blij dat u een goede ervaring heeft gehad met Bos Men Shop. Wij streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Prima assortiment en keurig op tijd geleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met het assortiment artikelen in onze Bos Men Shop en met de tijdige levering. Het is onze missie om klanten te voorzien van kwaliteitsproducten en -diensten die hun verwachtingen overtreffen. Wij streven ernaar om de nieuwste trends op het gebied van herenmode aan te bieden en werken hard om ervoor te zorgen dat onze artikelen snel geleverd worden. We hopen dat u snel terugkomt voor meer geweldige stijlopties!
17 feb 2024
Pasvorm goed Bestelling keurig afgeleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening over Bos Men Shop te delen! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de pasvorm van uw aankoop en dat het snel geleverd werd. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, dus we zijn er trots op dat we u een geweldige winkelervaring kunnen bieden. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de best mogelijke service en ontwerpen te leveren, dus het is fijn om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
28 jan 2024
De service en het vriendelijke personeel.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw feedback en we zijn blij om te horen dat u een prettige ervaring met ons personeel heeft gehad. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om klantenservice en producten van de hoogste kwaliteit te leveren, en het is bemoedigend om te weten dat we hierin geslaagd zijn. We hopen u in de toekomst voorbeeldige service te kunnen blijven bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
3 feb 2024
Snelle levering. Goede klantenservice.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over de snelle levering en de uitstekende klantenservice bij Bos Men Shop. Wij stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar dat elke klant een uitzonderlijke ervaring heeft wanneer hij bij ons winkelt, en het is geweldig om te horen dat u tevreden was over onze diensten. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde en helpt ons om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten, en we hopen dat u ons snel weer zult bezoeken.
Het gemak en de snelle,goede,service.
3 feb 2024
Snelle levering, goede communicatie.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering en communicatie. Bij Bos Men Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en we waarderen de feedback die onze klanten ons geven. Wij begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering, en wij houden rekening met alle beoordelingen van klanten als onderdeel van onze voortdurende inzet om de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
4 feb 2024
Snel geruild en snel nieuw bezorgd.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat we u snel een nieuw artikel konden leveren na het ruilen van het oorspronkelijke artikel. Bij Bos Men Shop zijn we trots op onze klantenservice van hoge kwaliteit en we hopen dat onze inspanningen om u een goede ervaring te bezorgen succesvol zijn geweest. Uw feedback is belangrijk voor ons en we kijken ernaar uit om u snel weer te zien. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
snelle levering, en keurig verpakt.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We zijn blij dat u een prettige ervaring had met de levering en verpakking van uw bestelling. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden en we zijn blij dat we in uw geval aan die norm hebben kunnen voldoen. We zullen er alles aan blijven doen om ervoor te zorgen dat al onze klanten even tevreden zijn als ze bij ons winkelen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen en we hopen dat u in de toekomst bij ons zult blijven winkelen.
Prima houdt zich aan afspraak
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw feedback over Bos Men Shop. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden was over onze inzet om onze verplichtingen na te komen. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, en het is geweldig om te weten dat die inspanningen gewaardeerd worden. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en blijven ons inzetten om dit doel ook in de toekomst te bereiken. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
Deze keer ging het vlekkeloos.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons succesvol was. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat we dat doel voor u hebben bereikt. Wij waarderen feedback van klanten en grijpen elke gelegenheid aan om ervoor te zorgen dat onze diensten aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en deze zelfs overtreffen. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden - wij stellen uw zaken op prijs!
Snelle levering zoals beloofd
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is aangekomen, zoals beloofd. Wij stellen uw tevredenheid en vertrouwen in ons bedrijf zeer op prijs. Bij Bos Men Shop is het ons doel om ervoor te zorgen dat elke klant de best mogelijke winkelervaring krijgt. Wij streven naar een tijdige levering van kwaliteitsproducten die hen vreugde en voldoening zullen schenken. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te blijven!