bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.261 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

het witte label zit er nog in, grote fout dus als ik de winkel in ga gaat er een alarm af
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is vanzelfsprekend dat een dergelijke fout niet had mogen plaatsvinden. Ons klantenservice zal spoedig contact met u opnemen om het probleem voor u op te lossen.

Waardeloze pakket-verzending

Wij wachten nog steeds op onze bestelling... Kennelijk gaat er vanalles fout met de pakket-verzending.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Bos Men Shop te beoordelen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd worden afgehandeld en verzonden, dat is bij uw pakket ook gebeurd. We zien namelijk dat het pakket de 29ste is aangeboden bij u maar u was niet thuis volgens de vervoerder. Daarna is het naar een pick-up point gestuurd. Helaas kunnen wij hier op het moment niks aan veranderen. We begrijpen uw frustratie en verontschuldigen ons als uw bestelling niet zo snel is aangekomen als verwacht. Ondertussen zien we dat het pakket weer onderweg terug is naar ons. We zullen het uiteraard in de gaten houden en eventueel opnieuw versturen naar u. Uiteraard kunt u even contact met ons opnemen via 0113-217970 dan zullen we het verder met u bespreken. Voor nu wensen wij u een prettige dag en een gelukkig nieuwjaar!
2 jul 2023
4 jul 2023
Beste Jozef Smets, Hartelijk dank voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen uw frustratie en nemen alle feedback van klanten serieus. We hebben al meerdere keren met u mail contact gehad en aangegeven dat het pakketje ook niet meer bij u bezorgd wordt omdat het adres niet juist is. Het pakket is inmiddels bij ons retour gekomen en zal vandaag verwerkt worden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact opnemen via klantenservice@bosmenshop.nl Bedankt en nog een fijne dag Team Bos Men Shop
WH
Wowi H.
Nootdorp
21 jun 2023
Mede door de diensten van PostNL heb ik het bestelde artikel nog steeds niet ontvangen. Bos Men Shop is hierover door mij geinformeerd. Als ik vrijdag 23/6 het artikel nog niet heb ontvangen, moet ik weer contact met hen opnemen. Ik heb van hen begrepen dat er meerdere klanten met dezelfe klacht zijn.
20 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen je geduld terwijl we met PostNL samenwerken om je bestelling bij je af te leveren. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je de beste service ontvangt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht.
27 mei 2023
Verkeerde Bermuda geleverd, heb k het terug sturen nog moeten betalen er was geen terugstuurt label bij en 8 km moeten rijden voor een parcel shop
2 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je niet tevreden was met het geleverde product en dat je moest betalen voor de retourzending en 8 km moest reizen naar een pakketwinkel. Via ons Retour portaal kunt u altijd uw retour gratis versturen. Het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We waarderen je feedback en zullen er rekening mee houden voor toekomstige verbeteringen. Nogmaals bedankt voor je waardevolle tijd.
11 jun 2023
Andere transporteur uitzoeken. Jas nog steeds niet aangekomen! Als Post.nl traag is, neem toch DHL Nu een week onderweg.
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback achter te laten over je ervaring met ons. We nemen elke feedback serieus en het spijt ons dat je pakket niet is aangekomen zoals verwacht. Ons team doet er alles aan om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en we begrijpen je frustratie. Bij Post.nl streven ze ernaar om een efficiënte en betrouwbare bezorgservice te bieden met een toewijding aan klantenservice van hoge kwaliteit. We verontschuldigen ons voor het ongemak en bedanken je voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie.
14 jun 2023

Lange levertijd……

Mijn bestelling op 06-06 geplaatst en het artikel nog steeds niét ontvangen!! Dat is dus inmiddels 8 dagen geleden 🙄……
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. Het spijt ons dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen en we begrijpen je frustratie over de vertraging. Bij Bos Men Shop streven we ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden en we betreuren het dat we in dit geval tekort zijn geschoten in het bieden van een bevredigende klantervaring. We danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en zullen uw beoordeling meenemen als onderdeel van onze voortdurende verbeteringsinspanningen.
29 jun 2023
Beveiliging zat nog op kleding. Moesten dat in de winkel laten verwijderen !
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij waarderen de inbreng van onze klanten en nemen deze zeer serieus. In onze winkel streven we ernaar om onze klanten een veilige winkelervaring te bieden en ervoor te zorgen dat hun kleding bij aankoop in de beste staat is. Het spijt ons om te horen dat u problemen heeft ondervonden met de veiligheidslabels, en we zullen uw feedback zeker gebruiken om onze werkwijze in de toekomst te verbeteren.
20 jun 2023
Al week geleden besteld en nog steeds niets ontvangen!
21 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling en weten hoe frustrerend het kan zijn om te moeten wachten. Helaas kampt PostNL op dit moment met een vertraging waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wel kunt u even met de klantenservice@bosmenshop.nl contact opnemen om te kijken wat we verder voor u kunnen betekenen. In ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans kunt geven en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt.
16 jun 2023
Zit al een week op mijn bestelling te wachten.
20 jun 2023
Bedankt voor het onder onze aandacht brengen van je ervaring. We zijn er trots op dat we al onze klanten een snelle en betrouwbare service kunnen bieden en het spijt ons dat je bestelling langer op zich heeft laten wachten dan verwacht. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om altijd kwaliteitsservice te bieden en we zullen zeker onderzoeken wat er met uw bestelling is gebeurd. We stellen je geduld op prijs terwijl we werken aan het oplossen van dit probleem. We zien op het moment een vertraging op uw pakket door de grote drukte bij PostNL, we blijven het monitoren zodat uw pakket in goede orde afgeleverd wordt. We verwachten dat het een deze dagen bij u geleverd wordt. Onze excuses voor het ongemak!
15 mei 2023
Verkeerde pakket ontvangen en niet alles.
24 mei 2023
Bedankt voor je feedback. We streven ernaar de hoogste kwaliteit producten en klantenservice te leveren aan al onze gewaardeerde klanten. We verontschuldigen ons voor het ongemak veroorzaakt door het niet ontvangen van het juiste pakket en daardoor betreuren we het dat niet alles inbegrepen was. We begrijpen hoe belangrijk het is om snel te ontvangen wat je hebt besteld, en we zetten ons in voor een positieve klantervaring. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht.
20 jun 2023
Zit al een week op bestelling te wachten
21 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We begrijpen hoe frustrerend het is om een vertraagde bestelling te hebben en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas kampt PostNL op dit moment met een vertraging waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wel kunt u even met de klantenservice@bosmenshop.nl contact opnemen om te kijken wat we verder voor u kunnen betekenen. In ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en service op een efficiënte manier te leveren, en het spijt ons dat je recente bestelling niet aan deze normen voldeed. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven.
2 jun 2023
Vooralsnog heb ik nog niks ontvangen
2 jun 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We waarderen je feedback omdat het van onschatbare waarde is om ons te helpen onze diensten te verbeteren. Bij Bos Men Shop is klanttevredenheid onze topprioriteit en we streven ernaar om al onze klanten het hoogste serviceniveau te bieden. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze vertraging voor u heeft veroorzaakt en danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
25 aug 2023
Bestelde polo niet geleverd
30 aug 2023
Heel erg bedankt voor je recensie! We geven veel om onze klanten en streven ernaar om producten en service van de beste kwaliteit te leveren. Helaas was uw bestelde polo verkleurd, waardoor we deze niet naar u opgestuurd hebben omdat de polo niet aan onze kwaliteit eisen voldeed. Als je ooit iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.