bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl
Beoordelingen:

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.267 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(9)
(5)
(14)
Resetten
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
het witte label zit er nog in, grote fout dus als ik de winkel in ga gaat er een alarm af
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
8 apr 2024
Hartelijk dank voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is vanzelfsprekend dat een dergelijke fout niet had mogen plaatsvinden. Ons klantenservice zal spoedig contact met u opnemen om het probleem voor u op te lossen.
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleur kwam in werkelijkheid niet overeen met foto’s in webshop. Daarom artikel geretourneerd
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
28 feb 2024
Bedankt voor uw eerlijke feedback over het product dat u in onze winkel hebt ontvangen. Wij waarderen uw mening en erkennen dat kleuren op foto's in het echt moeilijk te evenaren kunnen zijn. Wij nemen klantenservice serieus en streven ernaar de best mogelijke ervaring te bieden. Wij moedigen klanten aan om contact met ons op te nemen voordat ze een artikel kopen als er vragen of opmerkingen over een artikel zijn. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloze pakket-verzending

Wij wachten nog steeds op onze bestelling... Kennelijk gaat er vanalles fout met de pakket-verzending.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
3 jan 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Bos Men Shop te beoordelen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd worden afgehandeld en verzonden, dat is bij uw pakket ook gebeurd. We zien namelijk dat het pakket de 29ste is aangeboden bij u maar u was niet thuis volgens de vervoerder. Daarna is het naar een pick-up point gestuurd. Helaas kunnen wij hier op het moment niks aan veranderen. We begrijpen uw frustratie en verontschuldigen ons als uw bestelling niet zo snel is aangekomen als verwacht. Ondertussen zien we dat het pakket weer onderweg terug is naar ons. We zullen het uiteraard in de gaten houden en eventueel opnieuw versturen naar u. Uiteraard kunt u even contact met ons opnemen via 0113-217970 dan zullen we het verder met u bespreken. Voor nu wensen wij u een prettige dag en een gelukkig nieuwjaar!
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
4 jul 2023
Beste Jozef Smets, Hartelijk dank voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen uw frustratie en nemen alle feedback van klanten serieus. We hebben al meerdere keren met u mail contact gehad en aangegeven dat het pakketje ook niet meer bij u bezorgd wordt omdat het adres niet juist is. Het pakket is inmiddels bij ons retour gekomen en zal vandaag verwerkt worden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact opnemen via klantenservice@bosmenshop.nl Bedankt en nog een fijne dag Team Bos Men Shop
7 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Korting niet doorberekend. Graag herstellen bij ruilen.

Pas bij ontvangst van de bestelling (1 lacoste polo en 1 Gant polo) zag ik dat de korting van 20% op gant polo niet was doorberekend. Ik heb shirts op de aangegeven manier geretourneerd met verzoek te ruilen voor twee Gant polo’s (andere kleur). Ik hoop dat korting nu wel wordt doorberekend en ik het surplus teruggestort krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
13 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij waarderen het dat u ons heeft gekozen voor uw aankoop en het spijt ons te horen dat u de korting niet heeft kunnen toepassen. Onze filosofie bij onze winkel is ervoor te zorgen dat elke klant een positieve winkelervaring heeft, dus we nemen beoordelingen zoals die van u serieus. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn. We hebben u ook nog even een mailtje gestuurd want we zien dat er geen retour is aangemeld bij ons.
WH
Wowi H.
Nootdorp
21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mede door de diensten van PostNL heb ik het bestelde artikel nog steeds niet ontvangen. Bos Men Shop is hierover door mij geinformeerd. Als ik vrijdag 23/6 het artikel nog niet heb ontvangen, moet ik weer contact met hen opnemen. Ik heb van hen begrepen dat er meerdere klanten met dezelfe klacht zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
20 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen je geduld terwijl we met PostNL samenwerken om je bestelling bij je af te leveren. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je de beste service ontvangt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht.
1 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 poloshirts besteld. 1ste is verkeerde maat geleverd. XL besteld en L is geleverd. 2de polo zat n vlek op voorkant. Ik had geen zin om deze ook te retourneren en heb 'm gewassen. Vlek is niet meer te zien. Maar is niet zoals t hoort.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
1 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen je frustratie over de verkeerde maat en de vlek. We streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je in de toekomst problemen hebt.
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog steeds niet geleverd, 10/07 besteld Nu 17/07 nog niet binnen. Tc gehad woe, correct te woord gestaan. Direct pakket gemkt en weggebracht, ws ligt de fout bij post.nl, maar set dan niet op he site volgende werkdag in huis...
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
20 jul 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Wij hier bij Bos Men Shop trots op het leveren van de best mogelijke service en we verontschuldigen ons dat je ervaring niet aan die normen voldeed. We zien dat het pakket op een ophaal locatie aanwezig is. Mocht u de exacte locatie niet kunnen vinden kunt u even een mailtje sturen naar klantenservice@bosmenshop.nl we zullen u de locatie dan vertellen. We horen het graag als we nog iets kunnen betekenen.
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
1 van de 2 shirts niet geleverd. Uit Een hangeschreven krabbeltje op de leverbon bleek uiteindelijk dat ie niet geleverd kon worden “vanwege een vlek”. Geen optie tot alternatief.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
28 jul 2023
Bedankt voor het onder onze aandacht brengen! We streven er altijd naar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We geloven dat klanttevredenheid het allerbelangrijkste is en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten een prettige winkelervaring hebben.
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde Bermuda geleverd, heb k het terug sturen nog moeten betalen er was geen terugstuurt label bij en 8 km moeten rijden voor een parcel shop
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
2 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je niet tevreden was met het geleverde product en dat je moest betalen voor de retourzending en 8 km moest reizen naar een pakketwinkel. Via ons Retour portaal kunt u altijd uw retour gratis versturen. Het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We waarderen je feedback en zullen er rekening mee houden voor toekomstige verbeteringen. Nogmaals bedankt voor je waardevolle tijd.
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je een navy kleur besteld . Stuur dan geen grijs blauw shirt . Er staat toch een artikel code op. ! Het retourneren liep allemaal vlot.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
25 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat het artikel niet aan je verwachtingen voldeed. Hier bij Bos Men Shop zorgen we ervoor dat we altijd de beste kwaliteit en kleuren leveren, helaas maken wij ook wel is een klein foutje maar deze willen we altijd wel netjes oplossen. We zullen dit probleem zeker onderzoeken zodat het niet nog een keer gebeurt. Bedankt voor je begrip en het blijven steunen van onze winkel!
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
maat klopte niet aangeven 60 was maat 58 qua pasvorm. waarschijnlijk fabrieks maat maar dit kan je ook aangeven " maat valt klein""
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
1 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat je de kwaliteit van onze kleding goed vond, maar het spijt ons te horen dat de maat niet goed paste. Bij Bos Men Shop streven we ernaar dat onze klanten de beste pasvorm vinden. Ons team staat altijd klaar om te helpen, dus voel je vrij om contact met ons op te nemen als we nog iets voor je kunnen doen.
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Andere transporteur uitzoeken. Jas nog steeds niet aangekomen! Als Post.nl traag is, neem toch DHL Nu een week onderweg.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback achter te laten over je ervaring met ons. We nemen elke feedback serieus en het spijt ons dat je pakket niet is aangekomen zoals verwacht. Ons team doet er alles aan om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en we begrijpen je frustratie. Bij Post.nl streven ze ernaar om een efficiënte en betrouwbare bezorgservice te bieden met een toewijding aan klantenservice van hoge kwaliteit. We verontschuldigen ons voor het ongemak en bedanken je voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie.
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lange levertijd……

Mijn bestelling op 06-06 geplaatst en het artikel nog steeds niét ontvangen!! Dat is dus inmiddels 8 dagen geleden 🙄……
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. Het spijt ons dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen en we begrijpen je frustratie over de vertraging. Bij Bos Men Shop streven we ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden en we betreuren het dat we in dit geval tekort zijn geschoten in het bieden van een bevredigende klantervaring. We danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en zullen uw beoordeling meenemen als onderdeel van onze voortdurende verbeteringsinspanningen.
CB
21 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betere foto"s op de site zetten Bij een grijsblauwe broek staat donkerblauw, maar is een vaal grijs blauwe broek.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
26 jul 2023
Hartelijk dank voor je review en onze excuses voor de verwarring. Hoewel de foto's op onze website zo nauwkeurig mogelijk zijn, is het belangrijk voor ons dat je een geweldige winkelervaring hebt als je Bosmenshop.nl bezoekt. We streven naar transparantie en nauwkeurigheid in alles wat we doen. Als er ooit twijfel is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
26 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij het artikel staat vandaag bestellen morgen bezorgd, dat klopte niet het duurde bijna 1 week.
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en verontschuldigen ons dat de levertijd van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en klanttevredenheid. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen snel en volgens ons beleid worden geleverd. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle mening te geven.
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was een week onder weg…de mensen aan de telefoon super vriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je je ervaring met ons deelt. We zijn blij om te horen dat onze klantenservice behulpzaam en meegaand was. Helaas weten we dat het lastig is als een bestelling vertraging oploopt. Weet dat we ernaar streven om elke bestelling zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beveiliging zat nog op kleding. Moesten dat in de winkel laten verwijderen !
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij waarderen de inbreng van onze klanten en nemen deze zeer serieus. In onze winkel streven we ernaar om onze klanten een veilige winkelervaring te bieden en ervoor te zorgen dat hun kleding bij aankoop in de beste staat is. Het spijt ons om te horen dat u problemen heeft ondervonden met de veiligheidslabels, en we zullen uw feedback zeker gebruiken om onze werkwijze in de toekomst te verbeteren.
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Al week geleden besteld en nog steeds niets ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
21 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling en weten hoe frustrerend het kan zijn om te moeten wachten. Helaas kampt PostNL op dit moment met een vertraging waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wel kunt u even met de klantenservice@bosmenshop.nl contact opnemen om te kijken wat we verder voor u kunnen betekenen. In ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans kunt geven en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt.
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het verzenden van je pakket duurt veel te lang
Beoordeling melden
Antwoord van bosmenshop.nl
21 dec 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Bos Men Shop te beoordelen. We waarderen je feedback echt en begrijpen dat een snelle levering belangrijk is voor onze klanten. We zien dat u de bestelling op 14 dec om 20.41 heeft gedaan en 15 dec om 11.34 is deze verstuurd. U heeft hem op 16-12-2023 mogen ontvangen in uw brievenbus volgens de track en trace. Kunt u aangeven waar wij het proces moeten versnellen. We wensen u alvast fijne feestdagen en graag tot de volgende keer!