bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.268 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

7 jul 2023

Korting niet doorberekend. Graag herstellen bij ruilen.

Pas bij ontvangst van de bestelling (1 lacoste polo en 1 Gant polo) zag ik dat de korting van 20% op gant polo niet was doorberekend. Ik heb shirts op de aangegeven manier geretourneerd met verzoek te ruilen voor twee Gant polo’s (andere kleur). Ik hoop dat korting nu wel wordt doorberekend en ik het surplus teruggestort krijg.
13 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij waarderen het dat u ons heeft gekozen voor uw aankoop en het spijt ons te horen dat u de korting niet heeft kunnen toepassen. Onze filosofie bij onze winkel is ervoor te zorgen dat elke klant een positieve winkelervaring heeft, dus we nemen beoordelingen zoals die van u serieus. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn. We hebben u ook nog even een mailtje gestuurd want we zien dat er geen retour is aangemeld bij ons.
Pakket nog steeds niet geleverd, 10/07 besteld Nu 17/07 nog niet binnen. Tc gehad woe, correct te woord gestaan. Direct pakket gemkt en weggebracht, ws ligt de fout bij post.nl, maar set dan niet op he site volgende werkdag in huis...
20 jul 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Wij hier bij Bos Men Shop trots op het leveren van de best mogelijke service en we verontschuldigen ons dat je ervaring niet aan die normen voldeed. We zien dat het pakket op een ophaal locatie aanwezig is. Mocht u de exacte locatie niet kunnen vinden kunt u even een mailtje sturen naar klantenservice@bosmenshop.nl we zullen u de locatie dan vertellen. We horen het graag als we nog iets kunnen betekenen.
24 jul 2023
1 van de 2 shirts niet geleverd. Uit Een hangeschreven krabbeltje op de leverbon bleek uiteindelijk dat ie niet geleverd kon worden “vanwege een vlek”. Geen optie tot alternatief.
28 jul 2023
Bedankt voor het onder onze aandacht brengen! We streven er altijd naar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We geloven dat klanttevredenheid het allerbelangrijkste is en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten een prettige winkelervaring hebben.
15 jun 2023
Mijn bestelling was een week onder weg…de mensen aan de telefoon super vriendelijk
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je je ervaring met ons deelt. We zijn blij om te horen dat onze klantenservice behulpzaam en meegaand was. Helaas weten we dat het lastig is als een bestelling vertraging oploopt. Weet dat we ernaar streven om elke bestelling zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
4 jul 2023
De juiste bestelling leveren.
13 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij stellen het op prijs om van onze klanten te horen en waarderen hun mening. Kunnen wij op het moment nog iets betekenen voor u? Bedankt voor uw beoordeling en wij zullen ons best blijven doen om aan uw verwachtingen te voldoen.