bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.259 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Kleur kwam in werkelijkheid niet overeen met foto’s in webshop. Daarom artikel geretourneerd
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw eerlijke feedback over het product dat u in onze winkel hebt ontvangen. Wij waarderen uw mening en erkennen dat kleuren op foto's in het echt moeilijk te evenaren kunnen zijn. Wij nemen klantenservice serieus en streven ernaar de best mogelijke ervaring te bieden. Wij moedigen klanten aan om contact met ons op te nemen voordat ze een artikel kopen als er vragen of opmerkingen over een artikel zijn. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het verzenden van je pakket duurt veel te lang
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Bos Men Shop te beoordelen. We waarderen je feedback echt en begrijpen dat een snelle levering belangrijk is voor onze klanten. We zien dat u de bestelling op 14 dec om 20.41 heeft gedaan en 15 dec om 11.34 is deze verstuurd. U heeft hem op 16-12-2023 mogen ontvangen in uw brievenbus volgens de track en trace. Kunt u aangeven waar wij het proces moeten versnellen. We wensen u alvast fijne feestdagen en graag tot de volgende keer!
1 sep 2023
2 poloshirts besteld. 1ste is verkeerde maat geleverd. XL besteld en L is geleverd. 2de polo zat n vlek op voorkant. Ik had geen zin om deze ook te retourneren en heb 'm gewassen. Vlek is niet meer te zien. Maar is niet zoals t hoort.
1 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen je frustratie over de verkeerde maat en de vlek. We streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je in de toekomst problemen hebt.
12 aug 2023
Als je een navy kleur besteld . Stuur dan geen grijs blauw shirt . Er staat toch een artikel code op. ! Het retourneren liep allemaal vlot.
25 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat het artikel niet aan je verwachtingen voldeed. Hier bij Bos Men Shop zorgen we ervoor dat we altijd de beste kwaliteit en kleuren leveren, helaas maken wij ook wel is een klein foutje maar deze willen we altijd wel netjes oplossen. We zullen dit probleem zeker onderzoeken zodat het niet nog een keer gebeurt. Bedankt voor je begrip en het blijven steunen van onze winkel!
30 aug 2023
maat klopte niet aangeven 60 was maat 58 qua pasvorm. waarschijnlijk fabrieks maat maar dit kan je ook aangeven " maat valt klein""
1 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat je de kwaliteit van onze kleding goed vond, maar het spijt ons te horen dat de maat niet goed paste. Bij Bos Men Shop streven we ernaar dat onze klanten de beste pasvorm vinden. Ons team staat altijd klaar om te helpen, dus voel je vrij om contact met ons op te nemen als we nog iets voor je kunnen doen.
CB
21 jul 2023
Betere foto"s op de site zetten Bij een grijsblauwe broek staat donkerblauw, maar is een vaal grijs blauwe broek.
26 jul 2023
Hartelijk dank voor je review en onze excuses voor de verwarring. Hoewel de foto's op onze website zo nauwkeurig mogelijk zijn, is het belangrijk voor ons dat je een geweldige winkelervaring hebt als je Bosmenshop.nl bezoekt. We streven naar transparantie en nauwkeurigheid in alles wat we doen. Als er ooit twijfel is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
26 jun 2023
Bij het artikel staat vandaag bestellen morgen bezorgd, dat klopte niet het duurde bijna 1 week.
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en verontschuldigen ons dat de levertijd van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en klanttevredenheid. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen snel en volgens ons beleid worden geleverd. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle mening te geven.
12 aug 2023
Goed bezorgd en verzorgd
25 aug 2023
Bedankt voor de lovende recensie! We zijn zo blij dat je bestelling op tijd en in goede staat is aangekomen. Dat is iets wat we serieus nemen bij Bos Men Shop, want ons doel is om altijd uitstekende service en topkwaliteit te leveren. Nogmaals bedankt voor het winkelen bij ons!
24 sep 2023
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We stellen je feedback erg op prijs en bedanken je dat je de tijd hebt genomen om deze te delen. We streven ernaar om onze klanten een unieke winkelervaring te bieden die onze visie op mode weerspiegelt, en we zijn blij dat je het leuk vond. Hoewel we alle feedback serieus nemen, hopen we dat je een geweldige ervaring zult blijven hebben als je bij ons winkelt.