bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.261 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Persoonlijke benadering bij vragen.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze persoonlijke benadering van vragen van klanten. Wij zetten ons in om onze klanten de best mogelijke service te bieden - daarom streven wij ernaar om al hun vragen tijdig en efficiënt te beantwoorden. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling achter te laten en danken u voor uw voortdurende steun!
Vlotte bestelling
23 mrt 2024
Snelle omruiling
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat je een snelle uitwisselingservaring met ons hebt gehad. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten voor elke gelegenheid het perfecte artikel kunnen vinden. We zijn blij dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen en zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.
x
De winkel is een hele goede en degelijke winkel maar als je via de webshop van de winkel iets koopt dan ben ik minder enthousiast. Trage leveringen van DHL en post.nl waar de webwinkel in principe niets aan kan doen maar dempt wel je enthousiasme.
Antwoord van bosmenshop.nl
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u met plezier bij ons in de winkel heeft gewinkeld en we waarderen uw feedback over onze online bestelervaring. Als gevolg van de huidige pandemie hebben veel verzendbedrijven te maken met vertragingen in hun bezorgdiensten, en helaas is dit iets dat we niet kunnen controleren of voorzien. Ons doel is om producten van topkwaliteit aan te bieden, evenals een naadloze klantervaring, zowel in de winkel als online, dus we begrijpen de frustraties die de vertragingen veroorzaken. Wij danken u voor uw geduld en hopen dat u in de toekomst bij ons zult blijven winkelen.
Correcte aflevering. Artikel was goed
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw levering correct was en dat het artikel van goede kwaliteit was. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit te leveren en ervoor te zorgen dat onze leveringen consistent en nauwkeurig zijn. Wij waarderen ook de feedback van onze klanten, omdat die ons helpt om onze diensten en producten voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Snel en netjes afgeleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn verheugd om te horen dat u uw bestelling naar tevredenheid hebt ontvangen. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om altijd kwaliteitsservice en -producten te leveren. We zijn blij dat u genoten hebt van de snelheid en nauwkeurigheid van uw levering. We hopen dat u in de toekomst bij ons blijft winkelen. Bedankt dat u voor Bos Men Shop hebt gekozen!
24 feb 2024
Gaat prima.
geen
20 jan 2024

Vraag over wasvoorschrift.

Na ontvangst van de mooie waterdichte jas konden wij het wasvoorschrift niet vinden, zodoende via de chat de vraag gesteld. Aanvankelijk geen respons, de chat was offline. Echter.... na het weekend kwam een keurig antwoord. Hartelijk dank hiervoor.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze waterbestendige jas! We zijn blij dat u er blij mee bent. Onze excuses voor het gebrek aan antwoord toen u in eerste instantie naar wasinstructies vroeg. Klanttevredenheid is een van onze topprioriteiten, en wij streven ernaar om zo snel mogelijk op alle vragen te reageren. Wij danken u voor uw geduld en begrip terwijl wij uw vraag behandelden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en feedback!
Hele fijne web winkel met 1. in punt het retourneren met de barcode lukt niet bij post nl daarna antwoord nummer gekregen en dat werkt.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw beoordeling van onze Bos Men Shop webwinkel. We zijn blij om te horen dat u al met al een prettige ervaring hebt gehad. Ons team streeft er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Gelukkig is het alsnog goed gekomen met het antwoordnummer. We zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat onze klanten met gemak en vertrouwen kunnen winkelen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
28 jan 2024
Keurige levering. Afleverdatum corresponderen alleen niet met de data van postnl.nl
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn zo blij om te horen dat uw levering stipt en in goede staat was. Onze excuses als de bezorgdatum niet overeenkomt met de datum op de website van PostNL. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze producten snel en efficiënt te leveren met zo min mogelijk ongemak. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en hopen dat u veel plezier beleeft aan uw aankoop!
HM
H.J. M.
Dedemsvaart
10 feb 2024
Dat het pakketje niet ongevraagd bij de buren wordt afgeleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij nemen feedback van klanten zeer serieus en stellen uw mening op prijs. Bij Bos Men Shop doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat alle artikelen veilig en snel aankomen. Wij begrijpen uw bezorgdheid over een pakket dat op een onverwachte locatie aankomt en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Wij waarderen onze klanten en streven ernaar om bij elke bestelling de best mogelijke ervaring te bieden. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u dit probleem onder onze aandacht hebt gebracht.
Prima assortiment en keurig op tijd geleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met het assortiment artikelen in onze Bos Men Shop en met de tijdige levering. Het is onze missie om klanten te voorzien van kwaliteitsproducten en -diensten die hun verwachtingen overtreffen. Wij streven ernaar om de nieuwste trends op het gebied van herenmode aan te bieden en werken hard om ervoor te zorgen dat onze artikelen snel geleverd worden. We hopen dat u snel terugkomt voor meer geweldige stijlopties!
20 jan 2024
Goed en snel geleverd tegen goede prijs
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was met de prijs en de leveringssnelheid van uw aankoop. Bij Bos Men Shop zijn we trots op het leveren van kwaliteitsmode tegen geweldige prijzen, die snel bij onze klanten wordt afgeleverd. Wij streven ernaar dat onze klanten altijd een heerlijke winkelervaring hebben. Nogmaals bedankt voor uw feedback - we stellen het zeer op prijs!