bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.231 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Geweldige zaak.

Had een zomerjas besteld en die heb ik zeer snel en netjes ontvangen. Hij bleek te klein en heb vervolgens die terug gestuurd en gevraagd om een maat groter. Werd niet moeilijk over gedaan en weer snel een maat groter toegestuurd gekregen. Die past goed en ben er zeer content mee. Kan dan ook BOS MEN SHOP zeer aanbevelen. Met hartelijke groet: Dhr: de Boer
Ik ben nog nooit teleurgesteld de winkel uitgelopen. Fijne bediening en altijd past het goed. Ook de naaiservice is prima. Vlot, als ik iets terugstuur en ook het geld wordt sne;l teruggestort
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en voor de geweldige recensie. We zijn blij om te horen dat u zulke positieve ervaringen met ons hier bij Bos Men Shop heeft, van de uitstekende klantenservice en een perfecte pasvorm tot onze efficiënte retourprocedure. Het is voor ons van het grootste belang dat onze klanten tevreden zijn, dus het doet ons veel plezier om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen u binnenkort weer in de winkel te zien.

Retourzending keurig geregeld

Retourzending voor een artikel dat geruild werd keurig geregeld en zelfs de korting voor de Winter20 actie werd achteraf ook netjes teruggestort.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met het retourneren en ruilen van een artikel, en met het ontvangen van een terugbetaling voor de Winter20 promotie. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij danken u voor uw vriendelijke beoordeling van onze service.
Een andere bezorger in de arm nemen. moet nu nu 3.5 km fietsen naar afhaalpunt. Was niet mogelijk om het af te halen op 800 m
Antwoord van bosmenshop.nl
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u uw bestelling uit onze Bos Men Shop heeft ontvangen, en verontschuldigen ons voor het ongemak dat u 3,5 km moest reizen om uw bestelling op te halen. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de beste service en het best mogelijke gemak te bieden bij het leveren van de bestellingen van onze klanten. We begrijpen dat dit een moeilijke situatie kan zijn en we verontschuldigen ons nogmaals voor het feit dat we de bestelling niet op een dichterbij gelegen locatie kunnen leveren. Wij waarderen uw feedback omdat het ons helpt manieren te vinden om onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring met ons hebben telkens als ze bij ons winkelen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven, wij stellen dit zeer op prijs.
AO
Amanda O.
‘s-Heer Hendrikskinderen
Zeer klantvriendelijk en zeer behulpzaam hier komen we graag…. Mooie kleding en je wordt in alle rust geholpen.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zulke vriendelijke woorden voor ons achter te laten! We zijn blij om te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten zich gesteund voelen en dat er aan hun behoeften wordt voldaan, dus we zijn blij dat dit uw ervaring was. We zijn er trots op dat we al onze klanten prachtige kleding kunnen bieden. Het is geweldig om te horen dat u in zo'n ontspannen sfeer kon vinden wat u zocht. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Snelle afhandeling, makkelijk retourneren, proactief als iets eventueel niet goed mocht gaan en mooie spullen!
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over onze winkel. We zijn zo blij om te horen dat u genoten hebt van onze snelle afhandeling van uw bestelling en het gemakkelijke retourproces. Het is geweldig om te horen dat u onze proactieve aanpak en leuke artikelen ook prettig vond. Wij streven naar een prettige winkelervaring voor elke klant, en we zijn blij dat we dat bij u hebben bereikt. We hopen dat u ons snel weer kunt bezoeken, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen!

Kopen via internet.

Jas in Katwijk niet meer te koop, dan maar via internet. Supersnelle afhandeling en een goede begeleiding.
niks beter , zijn gewoon mijn vrienden die van boschop kanjers.
Antwoord van bosmenshop.nl
Dank u voor uw beoordeling. Wij zijn altijd blij met de feedback van onze klanten. Bij Bos Men Shop streven we naar een uitstekende winkelervaring voor al onze klanten. Als u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Leuk dat u een trouwe klant bent van Bos Men Shop. Nogmaals bedankt voor uw tijd en feedback.
MS
Margriet S.
AN Grijpskerke

Duidelijke site , prettig uitzoeken!

Pantalon besteld en snel geleverd maar helaas te klein!
De chat gaf mij de goede info die ik nodig had.
Maat voering en goed ogende kleding
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Men Shop! We zijn blij dat u de kwaliteit van de kleding en de pasvorm waardeert. Wij streven ernaar om klanten alleen de beste producten te leveren, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Het is onze missie om een leider in stijl te zijn en mannen overal stijlvolle mode te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
10 mrt 2024
Prima pasvorm en ook keus in xxxl
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u de pasvorm en selectie van onze XXXL maten prettig vond. Hier bij Bos Men Shop streven we ernaar dat al onze klanten toegang hebben tot modeartikelen van hoge kwaliteit die passen bij hun individuele smaak en behoeften. Wij waarderen uw feedback en zien u graag snel weer in de winkel!
Nette broeken, netjes verpakt.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke recensie en voor uw aankoop! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was met de broek en de verpakking. Bij Bos Men Shop zijn we trots op het leveren van kwaliteitskleding in combinatie met een uitstekende klantenservice. Wij streven naar een positieve winkelervaring voor onze klanten en stellen feedback zoals die van u op prijs om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Correct en snel geleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn zo blij om te horen dat uw bestelling correct en snel is geleverd. Wij zetten ons in om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit en uitzonderlijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
9 mrt 2024
Goede en snelle service
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Bos Men Shop ervaring. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons had en dat onze service snel was. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben tijdens het winkelen bij ons. Wij streven ernaar om stijlvolle kleding te leveren voor verschillende smaken. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Gewoon Top!
9 mrt 2024