Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 apr 2023
Schijnbaar is het niet aanmelden voor een nieuwsbrief niet genoeg om aan de wet AVG te voldoen . Je klantengegevens gaan gewoon van hand naar hand ongeacht wat je opgeeft bij je aankoop. Ik heb me nooit aangemeld voor een nieuwsbrief maar moet me wel afmelden voor dit soort onzin, jammerlijk. De kaas is lekker maar de bedrijfsvoering jammerlijk iets minder.

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

24 feb 2024
Niet snel met verzenden en bezorgen. Bij mij heeft het 3 a 4 dagen geduurd
Antwoord van Henri Willig Cheese
Het spijt ons dat de levering iets langer heeft geduurd dan verwacht. Houd er aub rekening mee dat de (verwachte) levertijden worden weergegeven in werkdagen. Henri Willig Customer Care
Het is enorm lekkere kaas.de service is ook perfect.er is genoeg documentatie of uitleg bij bij een bestelling.er is geen lange wachttijd voor de levering.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u onze kaas heerlijk vond en dat de service, documentatie en levertijd naar tevredenheid waren. Henri Willig Customer Care
Lekkere jonge kaas, altijd op tijd bezorgd.. Tja beter doen… eigenlijk niks, gewoon zo door blijven gaan.
Doos chocolade naar italie verzonden. De doos zag eruit zoals op dr foto. Verzending correct.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Dank u voor uw beoordeling en voor uw feedback. Wij zijn blij dat het product aan uw verwachtingen heeft voldaan. Henri Willig Customer Care

Snel en soepel

De levering ging snel en soepel. Ik ben benieuwd wat de collega’s er van gaan vinden :)
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw positieve feedback en enthousiasme! We zijn erg trots op onze efficiënte bezorgservice en hopen dat uw collega's veel plezier zullen beleven aan hun producten. Uw Henri Willig team
3 feb 2024
Goed geholpen de eerste keer ging het mis werdt netjes en vlug opgelost
Heerlijke kaas voor op brood of lekker bij de borrel!
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor de positieve feedback! Goed om te horen dat u van onze kaas geniet. Team Henri Willig
De smaak van het bier komt heel mooi terug
Antwoord van Henri Willig Cheese
Dank u voor uw vriendelijke woorden. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. En de Henri Willig kaasmakers hebben al heel wat nieuwe ideeën voor sensationele smaken. Het Henri Willig Team
10 feb 2024
Van bestelling tot levering fantastisch!
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat het bestel- en leveringsproces goed verlopen is. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en een probleemloze ervaring voor onze klanten. Henri Willig Customer Care
Goede services Blij met zoveel smaken
27 jan 2024
Super smakelijk en echt snel bezorgd!
Snelle levering en netjes verpakt.

Goede service en snelle bezorging en lekkere kaas

Goede service en snelle bezorging
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw beoordeling - we stellen het op prijs om te horen dat u een goede ervaring had met onze service en levering! Uw Henri Willig team
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de levering en verpakking. Henri Willig Customer Care
20 jan 2024
Uitmuntend kwaliteit!