Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 apr 2023
Schijnbaar is het niet aanmelden voor een nieuwsbrief niet genoeg om aan de wet AVG te voldoen . Je klantengegevens gaan gewoon van hand naar hand ongeacht wat je opgeeft bij je aankoop. Ik heb me nooit aangemeld voor een nieuwsbrief maar moet me wel afmelden voor dit soort onzin, jammerlijk. De kaas is lekker maar de bedrijfsvoering jammerlijk iets minder.

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

Goede kwaliteit en snelle levering.
26 dec 2023
Snelle levering, duidelijke webshop
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering en website. Wij streven ernaar om altijd een uitstekende service te bieden en uw feedback wordt zeer op prijs gesteld. Uw Henri Willig team
Groot assortiment, lekkere biokaas
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij waarderen de feedback en zijn blij dat u van onze selectie en biologische kaas heeft genoten! Uw Henri Willig team
7 jan 2024
Goede kwaliteit en nette bezorging
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We zijn erg blij dat u tevreden was met de kwaliteit en levering van onze jonge Gouda kazen. Uw Henri Willig team
Perfect geleverd en top kwaliteit
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de levering en de kwaliteit van ons product. Het Henri Willig team.
Uitstekende kaas, heerlijk romig.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw positieve feedback over onze kaas. We stellen het zeer op prijs! Uw Henri Willig team
Alles gewoon geweldig, ga zo door
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zullen ons best doen om u ook in de toekomst tevreden te stellen met onze producten en service. Uw Henri Willig team
Altijd heerlijke kaas op brood
23 dec 2023
Snelle bezorging naar TX
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat onze bezorgservice in Texas snel was. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Henri Willig Customer Service
Snel en goede produkten
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u onze producten zowel snel als van goede kwaliteit vond. Uw Henri Willig team
GB
zoals altijd : Prima