Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 apr 2023
Schijnbaar is het niet aanmelden voor een nieuwsbrief niet genoeg om aan de wet AVG te voldoen . Je klantengegevens gaan gewoon van hand naar hand ongeacht wat je opgeeft bij je aankoop. Ik heb me nooit aangemeld voor een nieuwsbrief maar moet me wel afmelden voor dit soort onzin, jammerlijk. De kaas is lekker maar de bedrijfsvoering jammerlijk iets minder.

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

29 apr 2023

Schjit aan de wet AVG.

24 apr 2023
wel besteld en betaald niets ontvangen
Antwoord van Henri Willig Cheese
25 apr 2023
Helaas lijkt er hier sprake te zijn van een klein misverstand. In de Henri Willig webshop kunt u een verzenddatum kiezen. Geen leverdatum. Uw bestelling is dus gisteren, 24 april, verzonden. Raadpleeg a.u.b. uw GLS track & trace informatie voor meer informatie met betrekking tot de bezorging. Onze oprechte excuses voor het ongemak.