Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.754 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 apr 2023
Schijnbaar is het niet aanmelden voor een nieuwsbrief niet genoeg om aan de wet AVG te voldoen . Je klantengegevens gaan gewoon van hand naar hand ongeacht wat je opgeeft bij je aankoop. Ik heb me nooit aangemeld voor een nieuwsbrief maar moet me wel afmelden voor dit soort onzin, jammerlijk. De kaas is lekker maar de bedrijfsvoering jammerlijk iets minder.

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

10 feb 2024
Had een ander bezorg adres opgegeven dan mn huisadres. Was niet overgenomen op de bezorgsticker.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Het spijt ons zeer dat deze fout in het systeem is opgetreden. We hopen dat we je toch kunnen overtuigen met de kwaliteit van het product dat je hebt ontvangen. Aarzel alstublieft nooit om contact op te nemen met de Henri Willig klantenservice als u vragen, verzoeken of problemen heeft met uw bestelling. Het Team Henri Willig webshop@henriwillig.com
29 aug 2023
De kaasjes zijn goed echter zonder houdbaarheidsdatum. Zo weet je niet waar je aan toe bent. Staat op de doos, zeggen ze. Maar die wordt weggegooid. Verbeterpunt!!!
14 nov 2023
We hebben nu 5 kaas wielen gehad waarvan de eerste 3 perfect waren en de laatste 2 veel droger waren en brokkelen bij het snijden
22 mei 2023

Een beetje teleurstellend

Het pakketjes is door GLS op een verkeerd adres afgeleverd. De aspergekaas was niet echt een meevaller. Ik had het beter verwacht.
16 apr 2023
De smaken komen niet duidelijk en sterk over. Die met paprika proef je amper paprika erin. Ik heb het idee dat ik naturel kaas eet
22 jun 2023
Lekkere kaas. De verzending duurt erg lang. Kaas was 5 dagen na verzending door Henri Willig aangekomen. Kaas was warm en zacht.
21 apr 2023
Ik had persoonlijk iets meer van de kaas verwacht qua smaak. De service en bezorging verliep prima.
17 apr 2023
de kaas is wel heel erg jong, verder is alles keurig en verzorgd
30 mrt 2023
Niet zoveel smaak aan de kaas…