Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 apr 2023
Schijnbaar is het niet aanmelden voor een nieuwsbrief niet genoeg om aan de wet AVG te voldoen . Je klantengegevens gaan gewoon van hand naar hand ongeacht wat je opgeeft bij je aankoop. Ik heb me nooit aangemeld voor een nieuwsbrief maar moet me wel afmelden voor dit soort onzin, jammerlijk. De kaas is lekker maar de bedrijfsvoering jammerlijk iets minder.

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

goede ervaringen

Ik heb goede ervaringen met jullie kaas, kijk dan ook meestal uit naar de volgende bestelling
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze kaas en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwennen met heerlijke kaascreaties. Henri Willig Customer Care

Beschrijving toevan hoe en waar je deze…

Beschrijving toevoegen van hoe en waar je deze best en het langst kan bewaard worden.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw feedback en uw suggestie. De houdbaarheidsdatum vindt u op de verpakking en anvullende informatie over het bewaren op onze website bij de veelgestelde vragen. Uiteraard beantwoordt onze klantenservice graag al uw vragen en verzoeken over Henri Willig kaas op webshop@henriwillig.com. Henri Willig Customer Care
smaak gemak van de uitpakken
Altijd goede service en snel geleverd
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met onze service en levering. Uw Henri Willig team
31 dec 2023
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het spijt ons dat de levering wat langer duurde, maar dat u tevreden was over de service van onze medewerkers. We hopen dat de kwaliteit van onze producten u zal overtuigen en dat we u in 2024 opnieuw van dienst kunnen zijn. Uw Henri Willig team
RF
Rob F.
Hoofddorp
6 aug 2023

't Kan zó makkelijk, VEEL BETER; voor alle betrokkenen

1. De adressering voor levering aanpassen van de NL-ordening naar die van USA; 2. In de orderbevestiging aan besteller, het opgegeven telefoonnummer van de geadresseerde vermelden, NIET die van de opdrachtgever; 3. Punt 1&2 per onmiddellijk in de software, gekoppeld aan het invul/bestelformulier, implementeren. Niet realiseren van punt 1&2 zorgt voor groei van misverstanden en uitvoeringsomissies, alswel extra inspanningen derden dit te voorkomen.
21 apr 2023
Alles was in orde, goed verpakt keurig geleverd, maar mijn vraag in deze is: ik heb de kaas nog niet aangesneden en hij ligt in de kelder Kiel en donker op een houten plank, ik draai hem iedere dag om Wordt deze kaas dan ook meer een belegen kaas als hij langer ligt? Met vr Gr peter 0655154751 Pboosten@online.nl
GB
19 apr 2023
verslaafd aan het kaaswiel jong koekaas, heerlijke kaas en na bestelling snel geleverd. ik zit te wachten of er ook jong belegen komt,
16 okt 2023
Compleet pakket gekocht van 12vkazen De geitenkaas sprong er niet echt uit proefde niet de smaak van
28 mei 2023
Variaties om te kiezen is ruim. De prijs daar in tegen is wel iets om in gaten te houden.
11 okt 2023
Servis is goed, Betere bezorger agent zou het beter zijn, GLS is de slechtste agent
18 jul 2023
De verpakking was prima, vooral omdat jullie kaas naar Suriname is gestuurd.
20 apr 2023
lekkere jonge kaas wel nog iets te jong kwetie van ff laten liggen
JV
julius v.
morkhoven
30 jun 2023
veel keuze voor mij alles in orde . zo samen werken is plezandt