Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 apr 2023
Schijnbaar is het niet aanmelden voor een nieuwsbrief niet genoeg om aan de wet AVG te voldoen . Je klantengegevens gaan gewoon van hand naar hand ongeacht wat je opgeeft bij je aankoop. Ik heb me nooit aangemeld voor een nieuwsbrief maar moet me wel afmelden voor dit soort onzin, jammerlijk. De kaas is lekker maar de bedrijfsvoering jammerlijk iets minder.

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

De smaken zijn bijzonder lekker ,heb nu in al mijn tijd dat ik klant ben bij Henri Willig ruim 23 kazen gekocht ook met diverse smaken. En allemaal van goede kwaliteit en het smelt op je tong, gewoonweg heerlijk!!
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het doet ons veel plezier om te horen dat u al meer dan twintig jaar van onze kazen geniet. Wij streven ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en zijn blij dat we uw verwachtingen konden overtreffen. En het beste is dat we nog een geweldige creatie van vandaag hebben: Henri Willig whiskeykaas. Uw Henri Willig Customer Care

Beste Milde Gouda Jong

Heerlijke kaas beste die ik ooit had kunnen proeven/ ik bestel kaas 3,6 kg iedere maand!
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Laten we meteen beginnen met het voorbereiden van je april-bestelling . Uw Henri Willig Customer Care
Altijd fijn geholpen ook gauw geleverd fantastisch zo door gaan
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te weten dat u een positieve ervaring met ons had en we zullen ernaar blijven streven om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Henri Willig Customer Care
RB
Randy B.
Numansdorp

uitmuntend

Net als altijd , goed verpakt en uitmuntende kwaliteit
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden blijft over de kwaliteit van de Henri Willig stukken Gouda jong en belegen en onze verpakking. Henri Willig Customer Care
lekkere kaas, veel variaties en vriendelijke mensen
Antwoord van Henri Willig Cheese
Dank u voor uw vriendelijke woorden. We stellen het op prijs dat u genoten heeft van onze verscheidenheid aan kaas en ons vriendelijke personeel! Uw Henri Willig Customer Care Team
YW
Yvon W.
Heerlen
Veel keuze, goede prijs, snelle verzending
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze selectie, prijzen en leveringssnelheid. De kazen met chili en kokos zijn ook echt iets speciaals. Uw Henri Willig Customer Care Team
El transporte que sea más barato.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Muchas gracias por su comentario. Estamos encantados de que haya recibido rápido y bien los deliciosos quesos añejos elaborados con leche de vaca, oveja y cabra y la sabrosa mostaza con miel. Your Henri Willig Customer Care Team
Snelle service! Heerlijke kaas
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij dat u zowel van onze service als van onze kaas met chili en groene pesto heeft genoten. Hopelijk tot snel in de Henri Willig webshop. Uw Henri Willig Customer Care Team
Het is altijd goed
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat u een positieve ervaring met ons had. Wat leuk dat je onze jonge Goudse kaas naturel en met komijn zo lekker vindt. Uw Henri Willig Customer Care Team
Goed geregeld
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor de vriendelijke woorden! We zijn erg blij dat de stijlvolle geschenkset met port zoveel plezier heeft gegeven. Uw Henri Willig Customer Care Team