Acer Store Nederland- Logo - Beoordelingen

Acer Store Nederland

300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.077 beoordelingen in totaal

13 jun 2023
Gebruiksvriendelijke website. Misschien handig om bij de product specificatie waarachter nee staat, aan te geven wat je er niet mee kunt doen. Voor nu weet ik nog niet waar ik tegen aan zal lopen bij gebruik van het product maar ik ga van het positieve uit. Een pluspunt dat je het product in 3 gemakkelijke termijnen kan betalen. De te verrichten handelingen zijn niet ingewikkeld bij de aankoop van het product. Vrij duidelijk. En vooral de beveiliging bij het betalen van het product heb ik als een veilig gevoel ervaren.

Specificaties van nieuwe modellen geadverteerd op de productpagina van oudere modellen zonder dit aan te geven. Ook wordt belangrijke informatie weggelaten, zelfs nadat de klantenservice heeft toegegeven dat de informatie niet klopt.

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters