Acer Store Nederland- Logo - Beoordelingen

Acer Store NederlandReviews

: 884Uitstekend

4,56

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

351 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

884 beoordelingen in totaal
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gebruiksvriendelijke website. Misschien handig om bij de product specificatie waarachter nee staat, aan te geven wat je er niet mee kunt doen. Voor nu weet ik nog niet waar ik tegen aan zal lopen bij gebruik van het product maar ik ga van het positieve uit. Een pluspunt dat je het product in 3 gemakkelijke termijnen kan betalen. De te verrichten handelingen zijn niet ingewikkeld bij de aankoop van het product. Vrij duidelijk. En vooral de beveiliging bij het betalen van het product heb ik als een veilig gevoel ervaren.

de meest kritische beoordeling

14 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De online shop site werkte onder Firefox voor geen meter. Telkens bad request en token too long. Uiteindelijk via Chrome gedaan maar ook dat werkte niet helemaal goed. Zo kon ik niet de landcode Nederland kiezen maar wel België. Ook werden mijn gewijzigde gegevens telkens niet goed opgeslagen. Echt een zooitje. Vreemd want bij mij vorige bestelling ging alles vlekkeloos en nu kon ik met mijn oude account niet eens meer inloggen. Nog nooit zoveel moeite moeten doen om iets online te bestellen en dat anno 2023??? Hopelijk is de laptop van betere kwaliteit maar tegenwoordig is alles met software ronduit onbetrouwbaar ondanks de tsunami aan updates die tegenwoordig bij iedereen noodzakelijk is. Het is dat onze laptop is overleden maar anders weinig vertrouwen in de huidige kwaliteit. Je moet helaas wel.

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

Filter
 Sorteren 
Relevantie
18 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet mogelijk op Belgische adres te bestellen
Antwoord van Acer Store Nederland
10 aug. 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, uw mening is belangrijk voor ons. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop ervaring in onze winkel en we zijn er zeker van dat u zult genieten van uw product. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan kunt u altijd een ticket openen via ons contactformulier: https://store.acer.com/nl-nl/contact Uw Acer Store
7 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Talloze verbeterpunten

U kunt het volgende verbeteren: Ik bestelde een product via uw site, dat om een of andere reden geannuleerd werd. U stuurt mij vervolgens een email, zonder daarin een bestelnummer of referentienummer te vermelden. Zeer onhandig - hoe kan ik vervolgens reclameren. U verzoekt mij om meer informatie te geven om de bestelling te kunnen verwerken. Dit slaat nergens op - een geldige kredietkaart moet voldoende zijn om iets te bestellen. Mijn telefoonnummer heeft u niet nodig en gaat u niets aan. U mag me een email schrijven als u contact wilt opnemen. U adresseert mij met "hallo" in deze email. Erg lomp - ik verwacht een "Beste meneer Franssen". Ik ben een klant. Waar zijn normale omgangsvormen gebleven ?
Antwoord van Acer Store Nederland
23 mrt. 2023
Beste klant, Onze excuses voor de late reactie. We willen u alsnog bedanken voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Uw opmerkingen worden zeer gewaardeerd en zijn inmiddels doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Uw Acer Store
25 sep. 2022
 Geverifieerde beoordeling

Nog geen twee maanden later 500€ goedkoper

Computer stond te koop voor 2500€. Gewoon een I7 gaming pc met GeForce 8gb 3070 videokaart. Kreeg dan zogenaamd 500€ kassa korting. Met mijn stomme kop dacht ik dat dit fair geprijsd was. Nu twee weken voor de black friday kortingen stond die ineens voor 2000€ te koop zonder de kortingen je kreeg dan nog 500€ korting in totaal dus voor 1500€ heeft die te koop gestaan. Ik koop nooit meer bij acer!!
Antwoord van Acer Store Nederland
23 mrt. 2023
Beste klant, Onze excuses voor de late reactie en bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Het spijt ons dat u dit zo heeft ervaren. Als u wenst dat wij dit nog verder bekijken voor u, dan nodigen wij u uit om een ticket met ons te openen via ons contactformulier: https://store.acer.com/nl-nl/contact Uw Acer Store
21 okt. 2022
 Geverifieerde beoordeling
Kortingscode is niet verwerkt. Er wordt 699 afgerekend op mastercard, terwijl factuur 379.15 is
Antwoord van Acer Store Nederland
26 nov. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Uw opmerking wordt zeer gewaardeerd en is reeds doorgestuurd aan het betrokken IT-team voor nader onderzoek. Wij streven ernaar om onze webwinkel op elk platform overzichtelijk weer te laten geven. Acer Store