Acer Store Nederland- Logo - Beoordelingen

: 639Goed

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

513 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 jun. 2022
Ik heb net gebeld en de medewerkers ik heb er 2 aan de lijn gehad waren zeer vriendelijk en hebben mij heel fijn geholpen.

3 feb. 2022
Bestellen via Iphone bleek niet mogelijk maar moest via macbook. Op Iphone kreeg ik melding dat ik bij land van bezorging, 'Nederland' moest invoeren terwijl ik dat had gedaan en als dusdanig op de bestelpagina stond vermeld. Hierdoor kon ik niet door naar de betaling. Uiteindelijk via macbook besteld. Hier was dat euvel er niet. Verder de zoekfunctie van de site prominenter getoond worden. Niet voor mij direct te gebruiken.

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

21 okt. 2022
Kortingscode is niet verwerkt. Er wordt 699 afgerekend op mastercard, terwijl factuur 379.15 is
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Uw opmerking wordt zeer gewaardeerd en is reeds doorgestuurd aan het betrokken IT-team voor nader onderzoek. Wij streven ernaar om onze webwinkel op elk platform overzichtelijk weer te laten geven. Acer Store
25 sep. 2022
Computer stond te koop voor 2500€. Gewoon een I7 gaming pc met GeForce 8gb 3070 videokaart. Kreeg dan zogenaamd 500€ kassa korting. Met mijn stomme kop dacht ik dat dit fair geprijsd was. Nu twee weken voor de black friday kortingen stond die ineens voor 2000€ te koop zonder de kortingen je kreeg dan nog 500€ korting in totaal dus voor 1500€ heeft die te koop gestaan. Ik koop nooit meer bij acer!!
5 sep. 2022
vorige bestelling laptop is nooit geleverd. Bedrag is wel geretourneerd. Bestelde laptop staat al weer een week online. "website storing"was de uitleg. ik probeer het nog 1 keer.
18 sep. 2022
zoeken duurt lang vaak een foutmelding
15 aug. 2022
Ben al 3 dagen bezig om laptop te bestellen maar als ik wilde betalen kreeg ik error 403 nu heb ik hem via mijn telefoon besteld (maar zonder in telogen ) en dat ging goed 👍👍 kreeg ook een paar keer bericht als ik ingelogd had dat de site in onderhoud was😳😳
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Uw opmerking wordt zeer gewaardeerd en is reeds doorgestuurd aan het betrokken IT-team. Wij streven ernaar om onze webwinkel op elk platform overzichtelijk weer te laten geven. Acer Store
22 aug. 2022
Ondanks mijn koopbevestiging werd 1 van de producten blijkbaar aan een andere verkocht tijdens mijn poging via Klarna te betalen. Houd u aan de afspraak: ik heb een betaalverplichting gegeven, maar u geeft blijkbaar geen lever-verplichting.
18 dec. 2021
Geen bevestigings mail zodra je een order hebt geplaatst. De melding die je krijgt "Hartelijk dank voor je aankoop Je bestelnummer xxxxxxxxxxx is ontvangen" wordt zo goed als instant weggeklikt. Je hebt geen tastbare bewijs van je order. Is volgens mij zelfs een vereiste van de gdpr. Ik vind dit niet klantgericht en best misleidebd, Het wordt dan ook nadenken of ik mijn order laat doorgaan
23 dec. 2021
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u dit zo heeft ervaren. Uw opmerking wordt zeer op prijs gesteld en is reeds doorgestuurd naar de betreffende afdeling voor verder onderzoek. Het bericht met de bevestiging wordt altijd iets later verstuurd, op het moment dat uw bestelling door ons magazijn is ontvangen. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan kunt u altijd een ticket openen via ons contactformulier: https://store.acer.com/nl-nl/contact Uw Acer Store
3 jun. 2022
8 jun. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, uw mening is belangrijk voor ons. Het spijt ons te horen dat u niet geheel tevreden bent geweest met uw aankoop ervaring in onze winkel. Om een oplossing te vinden voor het probleem dat u bent tegengekomen, nodigen wij u uit om een ticket te openen via het onderstaande formulier; een van onze vertegenwoordigers zal dan spoedig contact met u opnemen om het probleem verder te onderzoeken. https://store.acer.com/nl-nl/contact Uw Acer Store