Acer Store Nederland- Logo - Beoordelingen

Acer Store Nederland

300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.077 beoordelingen in totaal

13 jun 2023
Gebruiksvriendelijke website. Misschien handig om bij de product specificatie waarachter nee staat, aan te geven wat je er niet mee kunt doen. Voor nu weet ik nog niet waar ik tegen aan zal lopen bij gebruik van het product maar ik ga van het positieve uit. Een pluspunt dat je het product in 3 gemakkelijke termijnen kan betalen. De te verrichten handelingen zijn niet ingewikkeld bij de aankoop van het product. Vrij duidelijk. En vooral de beveiliging bij het betalen van het product heb ik als een veilig gevoel ervaren.

Specificaties van nieuwe modellen geadverteerd op de productpagina van oudere modellen zonder dit aan te geven. Ook wordt belangrijke informatie weggelaten, zelfs nadat de klantenservice heeft toegegeven dat de informatie niet klopt.

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

Site is erg traag, B2B support reageert niet op tijd

Site is erg traag, klantenservice voor B2B slecht bereikbaar, had graag op rekening besteld maar na 2 dagen en 3 bestelpogingen... Volgende keer kiezen we mogelijk voor een andere leverancier.
Moeilijk zoeken
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Het spijt ons te vernemen dat u problemen heeft ervaren bij het selecteren van het product in onze Acer Store. Wij trachten de structuur zo helder en duidelijk mogelijk te houden. Ons contentteam zal uw feedback zorgvuldig bestuderen en de nodige wijzigingen in de catalogus aanbrengen om de navigatie door onze pagina's en de inhoud van de site te verbeteren en soepeler te laten verlopen. Acer Store

Misleidende info op productpaginas

18 nov 2023

Probleem met betaling en assortiment

Ik miste een artikel (draadloos toetsenbord met muis set) en er ging iets niet goed in de betaling. Afgerekend maar dat is niet geregistreerd? Betaling nu op Klarna gezet zodat ik e.e.e. kan (laten) op lossen.
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Uw opmerking wordt zeer op prijs gesteld en is reeds doorgestuurd naar de betreffende afdeling voor verder onderzoek. Ons betalingsplatform is ontworpen volgens de laatste internationale standaarden om u een snelle, probleemloze en veilige betaling te bieden. Het kan echter voorkomen dat om redenen die niet onder onze directe invloed vallen, een goede betaling niet doorkomt. Wij willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak. Acer Store
10 nov 2023

Misleidende advertenties

Acer geeft een vals beeld over het product dat wordt aangeschaft en laat belangrijke informatie over de hoofdpunten van een product weg. Klantenservice doet alles behalve meewerken.
18 jun 2023
Niet mogelijk op Belgische adres te bestellen
10 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, uw mening is belangrijk voor ons. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop ervaring in onze winkel en we zijn er zeker van dat u zult genieten van uw product. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan kunt u altijd een ticket openen via ons contactformulier: https://store.acer.com/nl-nl/contact Uw Acer Store
11 nov 2023