Certificaat voor Gereedschapcentrum.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 2.130 Trusted Shops beoordelingen sinds 28-06-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.130 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

snelle levering
5.00

Goede en snelle levering. Ben tevreden
4.50

5.00

Mooi op tijd en goed afgeleverd. Top
5.00

Keurig op tijd ontvangen, prima kwaliteitsproduct
4.33

Is oké
4.00

goed product tegen een redelijke prijs

Zou binnen acht dagen geleverd worden maar werd 23 dagen na bestelling geleverd
2.33
Matig

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 21-06-2017
Beste Nando, de waterpas bleek inderdaad moeilijker leverbaar dan gedacht. We hebben geprobeerd je zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Helaas heeft de levering 4 weken geduurd ipv 3-5 werkdagen.
Personeel klantcontactcentrum vriendelijk.
3.33
Redelijk

Artikelen zijn snel geleverd.
3.67

bestelling keurig ingepakt en snel bezorgd,zo hou je tevreden klanten

Dank u voor de goede en snelle levering

Dank u voor de goede en snelle levering
5.00

Dank u voor de goede en snelle levering alles is naar wens
5.00

Op 27 april een zaag besteld, pas op 30 mei geleverd, bleek incompleet te zijn. De aanvulling kwam op 14 juni. Al die tijd stond op de website levering 3 tot 8 dagen. Heb zelf moeten aangeven dat enkel gegevens op de website niet klopten. Kreeg pas reacties wanneer ik zelf aan de bel trok.
Communicatie en update van gegevens op website kan absoluut beter.
2.00
Matig

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 16-06-2017
Beste, onze excuses dat we de verwachte levertijd niet hebben gehaald. De zaag bleek moeilijker leverbaar dan van tevoren gedacht. Wij werken er samen met onze leveranciers hard aan om dit in de toekomst te voorkomen.

Goede prijs, snelle levering, zorgvuldige controle op correctheid afhandeling bestelling.
5.00

Snelle levering, prima product, prima prijs
5.00

heb de bestelling in goede orde ontvangen en ben blij met de acculader van Makita en in de toekomst zeker weer bestellen. ben zeer tevreden met Gereedschap winkel ga zo door.

met vriendelijke groet Tony Ruys
5.00

Helaas ontbrak bij beide producten een Nederlandstalige handleiding/instructie. De bestelling is in goede orde aangekomen, zij het 1½ tot 2 uur later dan door de besteldienst vooraf gemeld.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 16-06-2017
Beste, zou u ons kunnen laten weten voor welke producten u een handleiding mist? Dit kan via info@gereedschapcentrum.nl. We gaan dan voor u op zoek

Duurde ontzettend lang voor onderdeel geleverd werd zonder bericht
3.33

Betrouwbaar bedrijf. Snelle levering
4.67

Perfecte schuurmachine. Een complete Douglas bank mee kunnen gladmaken.
Snel, vrijwel geen trilling en redelijk stofvrij.

Gereedschapcentrum is een prima leverancier maar de communicatie na de bestelling zou wat beter kunnen. Duidelijkheid over de levering (direct of indien alles op vrd), en de levertijden.
4.33

De machine heb ik in goede orde ontvangen, alleen functioneert hij niet goed Er zijn twee gebreken die ik de eerste dag al ontdekt had.
Dus Ik ben benieuwd hoe dit opgelost kan worden.
Gr
3.00

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 12-06-2017
Beste Ruben, als de machine defect was bij levering sturen we je natuurlijk een nieuwe. Ik zie dat je hier tot op heden geen melding van hebt gemaakt. Doe je dit nog even via info@gereedschapcentrum.nl? Dan lossen we het graag voor je op.

Vooraf even telefonisch contact gehad.

Zeer vriendelijke dame heeft ons perfect geholpen.

Levering zeer snel ontvangen.

TOP
5.00

Prima verzorg en snel geleverd

Goede service vlot geholpen 8
4.50

Een super snelle levering nog niet eerder mee gemaakt om 2300 uur besteld de volgende dag in huis .
4.67

Helaas heb ik niet goed opgelet bij t bestellen. Wilde graag 10cm schuurbanden kunnen gebruiken en is de door mij bestelde veel smaller, 7cm.

Helaas maar dat krijg je als je niet goed oplet.

Verder netjes op tijd geleverd.
3.67

Vrijdag morgen besteld, zaterdag morgen bezorgt
4.67

Alles op de site klopte. Duidelijk en goed geprijsd. Artikelen waren ook up to date dwz de nieuwste oplaadbare accu's in mijn geval
5.00

Zaagt heel mooi maar de lazer schakelaar is slecht want die doet het al niet meer
5.00

Levering eerder dan verwacht. Producten helemaal goed
4.67

Radio werkt super lekker geluidje
5.00

Tot op heden heb ik alleen maar uitstekende ervaringen met mijn bestellingen.
Gereedschapcentrum levert snel, conform afspraak en tegen concurrende prijzen.
Mijnerzijds dus een aanrader voor zowel de professional als de thuisklusser.
5.00

s avonds 10 uur besteld,de volgende ochtend in huis. scherpe aanbiedingen van top kwaliteit producten
5.00

Gemakkelijke site, snelle levering. Het enige is dat nadat ik de bestelling geplaatst had pas zag dat de zelfde machine ook leverbaar is met koffer, waarom staan ze niet bij elkaar? Als dat zo was had ik deze besteld .

vriendelijke groeten Gerard Groenveld

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 12-06-2017
Beste meneer Groenveld, Eén van onze speerpunten is dat alle onderdelen van een set los bij ons te bestellen zijn. Accu's, laders, koffers en body's. Veel klanten vinden dit juist fijn, zo betaalt men nooit voor producten die men al heeft. U bent natuurlijk van harte welkom om de losse koffer nog bij te bestellen. Onze klantenservice helpt u graag via info@gereedschapcentrum.nl

goed contact snelle levering tof

Kwaliteit voor goede prijs

Gereedschapcentrum.nl klantbeoordeling

Gereedschapcentrum.nl

Gereedschapcentrum.nl werd op 28-04-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Boterberg 10
5047ST Tilburg
info@gereedschapcentrum.nl
Gereedschapcentrum.nl

Winkel-exploitant
HBL Online B.V.
Boterberg 10
5047ST Tilburg
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Overige beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl:

Status: 18-07-2016
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Gereedschapcentrum.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen