Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.921 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.576 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

14 aug 2023
Na al eerder naar volle tevredenheid een bestelling te hebben geplaatst was voor mij de keuze niet heel moeilijk om weer voor gereedschapscentrum te kiezen. Echter ben ik nu een stuk minder tevreden dan de vorige keer. Voor een aankomende verbouwing heb ik veel gereedschap nodig dus heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Dit leek mij gezien het bedrag dat ik ging uitgeven (>€2000) wel een logische stap. Echter de 'aanbieding' die ik kreeg was slechts een druppel op de gloeiende plaat. Hier nog overleg over gehad en een nieuwe 'aanbieding' gekregen maar ook deze viel helaas erg tegen. Omdat er stond dat het gereedschap op voorraad was en ik het de volgende dag in huis zou hebben toch maar de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Omdat ik geen verzendbericht kreeg toch maar zelf een belletje gepleegd. Helaas bleek na het belletje dat het gereedschap dat ik nodig had voor een spoedklusje niet op voorraad te zijn en dit kwam door een foutje op ee site. Nu kan dit gebeuren, maar de hele samenloop van omstandigheden maakt toch dat ik deze keer niet zo tevreden ben. Ik wil nog wat gereedschap kopen, maar ik ga er wel twee keer over nadenken of dit weer via gereedschapcentrum gaat gebeuren.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

3 jun 2024

Service prima levering (PostNL) drama!

Aankoopervaring met gereedschapcentrum was prima, levering door PostNL dramatisch slecht. Voor mij zou dit een reden zijn om voor een andere partij te kiezen als daar een andere leveringspartij zou zijn.
8 jun 2024
Het bestellen ging gemakkelijk en het pakje werd ook snel verzonden maar daarna gaat alles mis. Het is nog steeds niet aangekomen en niemand weet waar het is helaas. Er word bij DHL onderzoek ingesteld en hopenlijk komt het boven water. Ik heb het gelukkig nog niet direct nodig maar ben veel tijd kwijt door overal te moeten informeren waar het pakje is. DHL geeft vaker problemen helaas.
Besteld en binnen 24 uur geleverd hulde. Heggeschaar de Makita DUH 602Z topding . Licht in gewicht ondat er maar 1 accu ingaat. Pakt redelijk dikke takken, toerental 3 standen vooral voor buxus en taxus standje 1 echt top. Gewoon topding en ook 30 € goedkoper dan andere aanbieders . Gewoon altijd bij gereedschapscentrum bestellen snelle levering tegen scherpe prijzen.

Alleen wel jammer dat...

De snelheid van verzenden zoals beloofd. Ik heb wel een opmerking over de kwaliteit van het zaagblad dat bij de machine geleverd is. Dat is ronduit slecht en daardoor erg jammer dat je gelijk aan een nieuw zaagblad toe bent. Daar hadden ze wel een paar tientjes op kunnen doen, om kwaliteit te leveren. Jammer!

Altijd correct

Altijd netjes verpakt, snel geleverd, communicatie altijd correct en duidelijk. Een prima bedrijf om zaken mee te doen en veel andere bedrijven kunnen aan dit bedrijf als voorbeeld nemen. Ik zal zeker hier blijven bestellen.
7 jun 2024
Omschrijving op web prima, zels advies van sommige apparaten. En ook snelle levering. 1 klein min puntje 1 box van de 3 was niet verzegeld. Ondanks dat raad ik anderen aan om hier hun spullen kunnen bestellen
4 jun 2024
Krijg 10 euro kado en als je die wilt innen op een dewaldgeredschaptas is die 10 euro duurder dan bij de concurrent vind dat belagelijk dus ga niet meer gebruik maken van jullie producten als het zo gaat .
Site goed, prijs lijkt redelijk te zijn, super snelle levering, Alleen jammer dat ik het voordeel pakket niet had gezien en de oplader bij moest kopen ipv dat hij er gratis bij zat.
8 jun 2024

Snelle verzending, doos ingedeukd

Snelle verzending, product zoals omschreven ontvangen. Alleen jammer dat de doos (originele verpakking) helemaal ingedeukd was, terwijl de doos waarin hij werd verzonden heel was.

Fantastische hulp telefonisch

Ik heb telefonisch gebeld voor info over een makita stofzuiger. Ik werd fantastisch te woord gestaan en, ruim 20 minuten geholpen. Daarom zeker bij jullie de stofzuiger gekocht.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Super om te horen dat je tevreden bent
RB
R. B.
Omgeving Den Bosch
25 mei 2024
Prima geregeld, alleen wilde ik mijn korting van €10 toepassen om “lid” te worden op de nieuwsbrief. Diverse malen geprobeerd om deze te verzilveren alleen werkte de code niet
31 mei 2024

Brievenbus ja / nee

Na het bestellen, bepalen of iets een brievenbuspakket kan zijn. En dat vervolgens doorgeven aan de klant. Je hoeft dan niet thuis te blijven/zijn voor de bezorging.
28 mei 2024
beviel niet , dat ik blaas / zuig machine koop dit alleen kan blazen. voor zuigen moet je weer extra hulpstuk bij kopen. dat was niet duidelijk voor mij jammer
7 jun 2024
Fijn personeel! Je word netjes te woord gestaan, en goed geholpen. Niet de 1ste x en niet de laatste x dat ik hier kom, voor gereedschap is dit een top zaak.
29 mei 2024

Goed info en snelle levering.

Goed info en snelle levering van mijn nieuwe Makita DLM330Z accu grasmaaier. Wonderbaarlijk hoe lang de machine maait op een 18V Li-Ion accu - 5.0Ah (2st).
31 mei 2024
Dankjewel voor je positieve review!
4 jun 2024
Prima bedrijf/service. Baal alleen dat het aanpassen wachtwoord niet werkt en na meermaals contact dit inmiddels na ruim een week nog niet werkt.
30 mei 2024

Top verkoopsite!!!

Fijne, duidelijke en overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en betalen. Snel en netjes geleverd. Top. Niks op aan te merken!!!!
Snelle levering, jammer dat er op 3 van de 6 accu's geen beschermkapje zat aangezien ik de accu's mee moest nemen in het vliegtuig

Veiligheidsbril

Goede aanbieding van een goed product. De veiligheidsbril past perfect(ook voor brildragers!), sluit goed en laat geen stof door.
SS
Schinkeltje S.
Zoetermeer
3 jun 2024

Perfect product voor een marktconforme prijs.

Prima omschrijving, product voldoet volledig aan de verwachting. Netjes op tijd geleverd, en goed verpakt. Kortom een aanrader !