Certificaat voor Gereedschapcentrum.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.447 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.529 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles is naar wens verlopen.
Ik ben blij met de boormachine.
4.00

Snel en goed. Zo hoort het gewoon.
5.00

Gereedschap zaterdag avond besteld maandag middag bezorgd
5.00

de levering heeft erg lang geduurd.
3.00
Redelijk

Perfecte afwikkeling van de bestelling en aflevering.
5.00

Was toe aan een goede degelijke decoupeerzaag. En na lang zoeken ,wikken en wegen kwam ik bij deze uit en heeft mij tot nu toe zeker niet teleurgesteld. Verre van dat want ben er super blij mee.
5.00

Levering voor 13 uur binnen de dag nadat ik besteld had.
De makita set doet z'n werk naar behoren. Werk er al jaren mee buiten haast niet kapot te krijgen.
5.00

Grote zware bouwradio vervangen voor deze. Top ding
5.00

Snelle levering en een goede concurrerende prijs
4.00

Altijd zeer tevreden over gereedschapscentrum. Zeer goede prijzen.
Deze keer duurde de verzending wat langer maar daar zijn jullie natuurlijk ook afhankelijk van jullie leveranciers. Geen probleem.
4.33

Ik heb in 2005 toen ik voor mijn eigen begon een barracuda zaag blaad en een rechtse handvat gekocht En nou begin de zaag bot te worden Ik hoop dat deze zaag ook nog meer als tien jaar mee gaat
4.00

Snel het product geleverd.
Kritisch puntje is dat er in de mails geen informatie gegeven wordt over de garantie, bijvoorbeeld of het gereedschap aangemeld moet worden bij Bosch.

Alles gut

Sehr gut

Ok

Sehr gut
5.00

Heggenschaar snel ontvangen. Op volle accu 95 m2 heg geknipt. Hierna nog 3 van de 4 acculampjes brandend. Ligt lekker in de hand.
5.00

Service heb ik bij jullie nog geen
Ervaring mee. Ben over deze eerste bestelling zeer tevreden
4.67

Snelle levering, volgende dag binnen.
Alle producten netjes in de tas verpakt

Perfect
5.00

Na verkeerde bestelling en uitmuntende ruil/retour service het de juiste producten besteld en vlot geleverd gekregen. Wat ons betreft 100 punten
5.00

De wijze waarop de ruiling van een door mij verkeerd product is afgehandeld is fantastisch. Het product werd bij huis opgehaald en het nieuwe product snel geleverd. Wat ons betreft kan het niet beter.

Toppie super snel geleverd
5.00

Levering altijd snel en conform belofte Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
4.33

Ik kan mijn product niet voor garantie registreren.
2.00
Matig

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste meneer, het registreren van uw aankoop is niet nodig. De garantie loopt gewoon via ons. Uw factuur is tevens het garantiebewijs. De verdere garantievoorwaarden vindt u hier: https://www.gereedschapcentrum.nl/klantenservice/garantie.html

Onlangs een Dewalt DCD796CD2 mogen ontvangen. Ik ben nu al tevreden over deze krachtige machine. Het goed wordt geleverd in een mooie en praktische koffer. Ga er jaren plezier van hebben.

Ik raad hem anderen ook aan
4.00

Top online winkel voor gereedschap
5.00

Goede ervaring met gereedschap centrum.
Al heel wat besteld voor scherpe prijzen..

Een klant gedreven organisatie

Een klant gedreven organisatie
5.00

meer als 1 week op de producten aan het wachten deze morgen geruime tijd in de wacht gestaan hoe het ervoor staat op de website ook geen status van verwachte levering.
ook geen mail dat het later komt of iets dergelijks
kortom niet wat je van een webshop verwacht vooraf betalen en vervolgens lange leveringen.

dit is iets met name van de laatste tijd vroeger waren de leveringen beter
1.00
Slecht

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste meneer, op een deel van de door u bestelde producten zit een levertijd van 3-8 werkdagen. Wij voeren lage prijzen en hebben dus kleine marges. Wij verzenden daarom zo veel mogelijk in één keer; om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. De levertijd van uw order is nog niet verstreken. Toch gaan we na contact vandaag over tot deellevering. Jammer dat u hier toch niet tevreden over ben

meer als 2 weken op de producten moeten wachten vervolgens in delen gestuurd waarna het ruim twee weken later binnen kwam ook wordt er geen status afgegeven wanneer het binnen kan komen.
2.50

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste meneer, het komt een enkele keer voor dat de verwachte levertijd niet wordt gehaald. Onze excuses voor het ongemak.

Hooi...

Goede machine

goede en snelle levering
een dikke 8
4.33

Mooie snelle levereing en ook het product wat ik besteld heb en voor een mooie prijs .
4.33

Snelle levering, genoeg keuze uit professioneel gereedschap.
5.00

De vragen die in de chat worden gesteld aan gereedschapscentrum.nl worden vlot beantwoord. De gegeven antwoorden waren zeer behulpzaam. Ik heb gereedschapscentrum.nl ook gevraagd of ik mijn pakket meteen naar een post nl kantoor kan laten verzenden, daar ik zelden thuis ben als deze aan de deur komen, en ik niet wil dat het pakket bij mijn buren word afgegeven. Helaas is dit nog niet mogelijk.
4.67

Het product is goed maar de levering in een plastic zak vond ik wel heel matig, nooit gedacht dat deze machines ook zonder verpakking verkocht worden, begrijp nu waarom ze bij het gereedschapcentrum iets goedkoper zijn.
2.67

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 09-11-2017
Beste, U heeft de machine zonder toebehoren gekocht. We kopen de machines groot in en krijgen daarom niet elke body in een losse doos geleverd. Dit scheelt verpakkingsmateriaal en is beter voor het milieu. Hier bewaren we de machines afzonderlijk in zakken om ze te beschermen. Voor verzending wordt een doos met gerecycled beschermingsmateriaal gebruikt. Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest

Verschrikkelijk sterke en goed te hanteren machine.

Gereedschapcentrum.nl klantbeoordeling

Gereedschapcentrum.nl

Gereedschapcentrum.nl werd op 28-04-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Boterberg 10
5047ST Tilburg
info@gereedschapcentrum.nl
Gereedschapcentrum.nl

Winkel-exploitant
HBL Online B.V.
Boterberg 10
5047ST Tilburg
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Overige beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl:

Status: 18-07-2016
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Gereedschapcentrum.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen