Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.083 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr. 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul. 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

19 jun. 2023
Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

30 jan. 2024

Een plezier om bij te winkelen.

Het is een fijne ervaring om bij het Gereedschap Centrum te winkelen. Ze hebben een groot assortiment, een overzichtelijke site en bij de individuele artikelen een goede omschrijving van wat je koopt. Ook het bestellen en afleveren was prima. Waarom geen 5 sterren? De verpakkingsafdeling is efficiënt te werk gegaan om de schuurbanden bovenop de M-box te leggen. Mooi zou je zeggen. Ik denk ik niet hoef uit te leggen hoe de bovenkant van de box er na de levering uitziet. Schuurbanden met een korrel 40 en 80 maken er ook als ze los een een doos zitten een mooi schuurwerk van. Een verbeterpunt voor de toekomst.
de bestelling was snel aanwezig ik heb een verbeterpunt dat de bezorger die zet het pakketje gewoon buiten voor de deur dat is niet zo handig omdat het veel regent in Nederland en kan ook door andere worden gepakt kan dan beter bij buren afgegeven worden voor de rest tevreden groetjes Erik van Roon
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Fijn om te horen dat je pakket zo snel bij je is bezorgd Erik! We hebben je feedback over de bezorging doorgezet naar de transporteur. Bedankt voor je feedback! 🚚🔧
25 jan. 2024
Spullen wat ik heb besteld is netjes aangekomen ik bestel vaak bij Gereedschapcentrum en eerdere keer was het altijd op tijd . Maar dit keer was anders dan hoe ik gewend ben voor dat ik mijn bestelling had besteld stond binnen 1 werkdag word bezorg maar jammer genoeg moest 8 dagen wachten
Erg snelle levering, helaas de helft van de bestelling de verkeerde items. Via de WhatsApp een retourbon geregeld voor de foute onderdelen en de volgende morgen was de nabestelling al binnen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Wat een snelle oplossing! We vinden het jammer dat er een fout was in de levering, maar we zijn blij dat we het snel hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je begrip en de positieve feedback! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we voor je klaar. 🚀😊

Klantvriendelijk

Ik wordt er altijd klantvriendelijk ontvangen. En natuurlijk de bereidheid tot duidelijke uitleg over het kopen van een product is aanwezig. Kortom een goede zaak met vriendelijk personeel.
AM
Arash M.
Wormer
Laagste en snelle verzending is top. Verbetering: Op de website staat dat door mij gekochte product in aanmerking komt voor Bosch pro deals maar dat is niet zo.
Zeer snelle levering, welke nog telefonisch kon worden aangepast, zonder enige vertraging. Telefonisch ook snel bereikbaar. Een absolute aanrader
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Dank je wel voor je enthousiaste feedback! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent over onze snelle levering en telefonische bereikbaarheid. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. 🚚🔧
26 jan. 2024
Dit is een cadeau voor mijn kleinzoon voor zijn opleiding,het was bij deze webshop het best geprijsd,en ik heb het snel ontvangen
30 jan. 2024
Wat een mooi cadeau voor je kleinzoon! 🎁 Fijn om te horen dat je het snel hebt ontvangen. Veel succes en plezier voor je kleinzoon tijdens zijn opleiding! 🌟
23 jan. 2024
Good product range and reasonable prices, fast and easy delivery. Ordered some supplies and Milwaukee M12 batteries
23 jan. 2024
Thank you for the 5 stars and your compliments!
Mooi op tijd geleverd en geregeld, Mis alleen een stofzak voor afzuiging. Voor de rest alles prima voor elkaar
26 jan. 2024
Uitstekend de prijs en de zeer snelle verzending...Cq levering.. een aanrader voor de volgende bestelling
27 jan. 2024
Zoals gewoonlijk. Snelle levering Topper. Super blij met het product die ik bestelt heb.
30 jan. 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! 🚀 Veel plezier met je nieuwe product, en mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, staan we voor je klaar. 🌟
Heel snel geleverd , niet de duurste . Volgende keer bestel ik weer hier , gewoon top
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! We zijn blij dat je de snelle levering en de scherpe prijzen waardeert. Bedankt voor je positieve feedback en we kijken uit naar je volgende bestelling. 🌟😊
JK
John K.
Krabbendijke
30 jan. 2024
Als je iets besteld en het binnen 24 uur in huis is, is dat een vette pluim waard.
31 jan. 2024
Bedankt voor de pluim! Fijn dat je zo tevreden bent met de snelle levering. Veel plezier met je aankoop! 🚚🎉
7 feb. 2024
Het assortiment, de prijs en de levering . Wat kan beter, zou zeggen ga zo door
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Super bedankt voor je positieve woorden! We waarderen je feedback en zullen zeker ons best blijven doen om aan je verwachtingen te voldoen. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we klaar om je te helpen. 🛠️🌟
Snelle levering, goeie website, uitgebreide keuze. Gewoon super goed allemaal.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Dank je wel voor je positieve woorden Bianca! 🚀 We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering, ruime keuze en gebruiksvriendelijke website. Als je nog meer nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. 😊🛠️
3 feb. 2024
Supersnel, echt de volgende dag in huis. Goede prijs en kwaliteit verhouding.
RS
Roland S.
HELMOND
6 feb. 2024
Nette prijs en supersnel bezorgd. Fijne winkel goede webshop. vaste klant
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat je een vaste klant bent. We staan altijd voor je klaar voor al je toekomstige behoeften. 🌟🛒
25 jan. 2024
Goede service. Snelle levering, zeer klantvriendelijk service medewerkers
30 jan. 2024
Wat een compliment! 🌟 Dank je wel voor je vriendelijke woorden. We zijn blij dat we je snel en klantvriendelijk hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer! 👍🚚
23 jan. 2024
Makita machine besteld en binnen twee dagen geleverd. Alles verliep soepel