Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.452 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.618 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Duidelijk wanneer de producten bezorgd zouden worden tegen aantrekkelijke prijs.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Wilfried, bedankt voor je positieve review. Fantastisch om te zien dat je vindt dat wij duidelijkheid geven over wanneer je bestelling wordt bezorgd, en dat je tevreden bent over de prijs.
23 mrt 2024

Goede ervaringen mee

Snelle levering! Goede ervaringen (meerdere) met gereedschapcentrum. Aanrader
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je lovende woorden. Het is geweldig om te zien dat je goede ervaringen hebt met Gereedschapcentrum, en dat je de snelle levering waardeert!

Brüder Mannesmann momentsleutel

Geen op of aanmerkingen Zeer goede service Gereedschap zeer snel al binnen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Dankjewel voor je positieve review, fijn dat je tevreden bent over de snelle levering en onze service!
snelle levering, en op de site is het makkelijk opzoeken naar wat je zoekt.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar om het zoeken naar producten makkelijk te maken en leveringen snel te laten verlopen. Fijn dat je tevreden bent!
Snelle levering en goedkoopste aanbieder, product voldoet aan verwachting
Fantastisch om te horen! Bedankt voor je vertrouwen! 🚀💰
Wordt beoordeeld
Deze coffeeshop is echt onvervangbaar, ik raad het aan - het is geweldig

Toppie

Sneller geleverd als gedacht, prima ingepakt, netjes afgeleverd, toppie
Geweldig om te horen! Bedankt voor je positieve feedback! 📦👍
Prima service , ik zou alleen graag een factuur bij de levering krijgen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Super om te zien dat je service waardeert. Wat betreft de factuur bij de levering, wij sturen alle facturen per mail naar de klanten toe in verband met het milieu. Excuses als dit niet naar wens is.

Quick service

Om 21.45 uur besteld en 14 uur later al in huis! Dat is quick service.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Dankjewel voor de 5 sterren review! Fijn om te horen dat de snelle levering naar wens was!
Alles gevonden wat ik zocht - en volgende dag (na Pasen) in huis. Top 💪
Geweldig om te horen! Bedankt voor je positieve feedback! 💪👍
Zeer snelle levering, en een goede machine. Een aanrader voor iedereen.
Besteld en de andere dag geleverd zaag perfect snelle en goede service
Mooi gereedschap. Goede kwaliteit. Verpakking was reeds open geweest.
23 mrt 2024
De bestelling was prima in orde precies aan de verwachtingen voldaan.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je positieve review. We zijn verheugd te vernemen dat je bestelling in goed orde is ontvangen, en het precies aan je verwachtingen voldoet. Veel plezier toegewenst met je aankoop😃.
31 mrt 2024
Ik was in de toonzaal in Tilburg en dat was een prettige ervaring.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor je complimenten en de 5 sterren Eddie! We zien je graag terug in de Showroom.

Snelle service

Zondagavond na 21.00(!!!) besteld, maandag al in huis. Bizar snel.
Makkelijke website, makkelijk bestellen en razendsnelle levering
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent! We streven altijd naar een vlotte en eenvoudige winkelervaring. 👍📦

snelle levering

Zeer makkelijk om wat te bestellen en een zeer snelle levering.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het bestelproces en de snelle levering. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Tot de volgende keer! 🚀
Snel verzonden op zondag en maandag geleverd, goede actieprijs
Bestelling geplaatst op vrijdag en zaterdag reeds in huis. TOP
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Fred, bedankt voor je complimenten. Top om te zien dat je bestelling Zaterdag al in huis was!