Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.452 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.618 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

24 mrt 2024
Keurig volgens afspraak afgehandeld. En beste prijs
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hey Peter , bedankt voor je positieve review. Het is super om te zien dat alles volgens afspraak is afgehandeld, en je de prijs waardeert op de website!
Overzichtelijke site, snelle levering en goed prijs
Service goed en snel levering. Niks veranderen. Gr.
Ze doen wat ze zeggen: binnen 24 uur geleverd!! Top
Een standaard strakke prijs.... dat zou mooi zijn
Duidelijke site en goede prijzen. Snelle levering
MS
Good stuff, fair prices. Happy with the purchase.
Niets beter,gewoon goed verpakt en snel geleverd
Snelle levering en product volgens omschrijving.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en het product. 😊🚚
30 mrt 2024
Bestellen geen probleem bezorgd de volgende dag
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je complimenten. Prachtig om te zien dat je geen problemen hebt ondervonden bij het plaatsen van je bestelling, en dat je het de volgende dag al in huis had!
JV
Jaap V.
Ochten

Prima ervaring!

Mooi product, snel geleverd en erg goed verpakt.
JD
Jacques D.
Barendrecht
Vlotte levering en goede prijs voor kwaliteit!!!
duidelijke website, duidelijke mail communicatie
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Rudy, bedankt voor je positieve review. Super om te zien dat je de website en de mailcommunicatie als duidelijk ervaart. Dit is de service die wij willen bieden, en het is geweldig om te zien dat het bij jouw naar wens is.
24 mrt 2024
Besteld en goed ontvangen snel en goed ontvangen
Makkelijk en snel bestellen. Spiedige levering.

Vriendelijk

Vlotte, behulpzame en deskundige hulp gekregen.
Duidelijke site. Goed info. Snelle levering.
Werkt naar de wens. Tevreden van de aankoop.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Fijn om te horen dat het product naar wens werkt! 👍
Vriendelijk personeel en uitstekend geholpen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Wat fijn om te horen! We staan altijd klaar om te helpen.
Lekker snel geregeld en bezorgd ,top top top
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor de lovende woorden! Fijn dat alles naar wens was. 😊🚀