Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.368 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Zeer snelle levering.
Prijs kwaliteit en snelheid
Prima communicatie en supersnelle levering.
Fijne zaak en leveren snel.
Zeer vriendelijke en kundige medewerkers in de showroom. Sowieso een aanrader om daar eens een kijkje te nemen. Mooi en compleet assortiment. Aanrader!
Snel en onbeschadigd geleverd
Gunstige prijs en snelle levering

Een website van hoge kwaliteit

Zeer tevreden over uw producten Ik raad het ten zeerste aan!
Snel verzonden op zondag en maandag geleverd, goede actieprijs
MD
JV
Jaap V.
Ochten

Prima ervaring!

Mooi product, snel geleverd en erg goed verpakt.
SNELLE EN GOED AFLEVERING