Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.342 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Geen fijn bedrijf. De levertijd van het product stond op 14 maart. Toen ik 14 maart nog geen verzendbevestiging had ontvangen heb ik een berichtje gestuurd of en wanneer het kwam. Ik kreeg bericht terug dat de levertijd 1 april was en ook op het moment van bestellen. Ik heb toen een screenshot gemaakt waar de levertijd op stond en kreeg toen een bericht dat het 1 april was en ze er niks aan konden doen. En dat als het echt zo was dat het wel gek was. Ik kreeg het gevoel dat ik niet werd gelooft. Zelfs niet met screenshot. Uiteindelijk stond het product 16 maart alsnog voor de deur. Dat was erg fijn, maar heb van het bedrijf zelf niks meer gehoord. Ik zou dus niet nog een keer bestellen.
Nooit meer. Radio van makita gekocht die tegen een stootje moet kunnen. Toch stuk gegaan aan de binnenzijde notabene, kan gebeuren Valt uiteraard niet over de garantie Verwacht je schappelijke Reparatiekosten Krijg je 4 opties Reparatiekosten net zo duur als de radio + onderzoeks kosten Laten vernietigen Soort gelijke radio 2e hands voor 180 euro Gedemonteerd terug krijgen inclusief verzendkosten en onderzoekskosten a 40 euro
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ivo, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met de Makita-radio die je hebt gekocht. We begrijpen dat je teleurgesteld bent, vooral omdat het defect is opgetreden aan de binnenzijde, waarvan je zou verwachten dat het tegen een stootje kan. Hoewel het begrijpelijk is dat dit soort schade niet onder de garantie valt, streven we er altijd naar om onze klanten redelijke oplossingen te bieden. We begrijpen dat de reparatiekosten die je zijn aangeboden niet in verhouding lijken te staan tot de waarde van het product. Helaas wordt deze beslissing genomen door de leverancier, waardoor wij hier verder geen invloed op hebben.
Makita reciprozaag en accu besteld. Van beide producten ontbrak de originele verpakking. De spullen zaten los in een doos die eigenlijk te klein was. De doos was hierdoor gescheurd en waren extra bestelde zaagjes verdwenen. Na contact met gereedschapcentrum via whatsapp is dat netjes opgelost.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling beschadigd is geleverd, wij vinden dit erg spijtig om te horen. Gelukkig is na het Whatsapp contact met de klantenservice een nette oplossing geboden. Mocht je in toekomst nogmaals hulp nodig hebben , dan staan wij uiteraard weer klaar om jouw verder te helpen.

Uurprijzen?

Als je 's morgens een mailing verstuurt met een bepaalde prijs dan moet je niet 's middags een andere prijs in rekening brengen. Nog steeds een goeie prijs, daar niet van, maar ik vind het niet netjes. Ook de afhandeling van mijn vraag via de app was gewoon ronduit slecht.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Hans, Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is veroorzaakt door de discrepantie in de prijs en de slechte afhandeling van uw vraag via de app. Dit is zeker niet het niveau van service dat wij nastreven bij Gereedschapcentrum en we begrijpen volkomen uw teleurstelling. Het spijt ons zeer dat u verschillende prijzen heeft ervaren tussen de ochtendmailing en de uiteindelijke prijs die in rekening is gebracht. Dit kan het gevolg zijn van verschillende factoren, zoals prijsaanpassingen van onze leveranciers of technische fouten in het systeem. Desalniettemin nemen we uw feedback zeer serieus en zullen we stappen ondernemen om dit in de toekomst te voorkomen. Wat betreft de afhandeling van uw vraag via de app, het spijt ons te horen dat deze ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven ernaar om al onze klanten snel en efficiënt te helpen, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort situaties niet meer voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Personeel denkt niet mee, kitpistool in handen en ik vraag om een koker voor worst 600ml. En adviseert me geen stang erbij voor 600ml. Of te wel de worst gaat dan maar leeg voor 2/3
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Joey, bedankt voor jouw feedback. Excuses dat onze medewerker niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan en niet voldoende heeft geadviseerd over het gebruik van het kitpistool in combinatie met de koker .We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van deskundig advies en een goede service, dus het is teleurstellend om te horen dat dit bij jouw niet het geval was. We zullen jouw opmerkingen doorgeven aan het betreffende team om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden.
Tot 3 keer toe het zelfde product besteld, maar nooit aangekomen. Iedere keer werd het product duurder. We begonnen op 149 en eindigde op 167. Uiteindelijk ergens anders gekocht.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Bregje, bedankt voor je review. Helaas zie ik in je klantenaccount maar één bestelling staan, en deze bestelling is afgeleverd op 22-03-2024. Mocht je deze zending niet hebben ontvangen hebben neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44, zodat we je een oplossing kunnen bieden.
Gebruik geen doos gevuld met plastic luchtkussentjes om een pakje te versturen dat 20 keer zo klein is. In een stevige enveloppe had het door de brievenbus gekund.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Rob, bedankt voor je feedback. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de verpakking van jouw pakketje. We begrijpen volledig jouw zorg over het gebruik van een doos gevuld met plastic luchtkussentjes voor een pakje dat veel kleiner is en makkelijk in een stevige enveloppe had gepast. We nemen jouw opmerking serieus en zullen ons best doen om onze verpakkingsmethoden te verbeteren, zodat we milieuvriendelijker kunnen verzenden en onnodig gebruik van materialen kunnen vermijden.
Beter klanten te woord staan. Klantenservice zeer slecht. Ik heb twee keer moeten bellen voor een factuur die niet gemaild was. JAMMER
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met onze klantenservice. We vinden het zeer spijtig om te horen dat je twee keer hebt moeten bellen voor een factuur die niet was gemaild. Dit is niet de normale gang van zaken en we begrijpen dat dit frustrerend voor je is. We streven altijd naar een uitstekende klantenservice en het spijt ons dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. We zullen jouw feedback ter harte nemen en stappen ondernemen om onze service te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Kan ongebruikte stofzuiger niet retourneren zeer teleurgesteld zal hier niet meer kopen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor de miscommunicatie over het retourneren van je ongebruikte stofzuiger. Het retourtermijn van je bestelling is nog niet verstreken, ik zou graag willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice via 013 889 44 44 zodat we je verder kunnen helpen met de retouraanvraag.
levering en materiaal prima, klantenservice waardeloos / zeer slecht
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het feit dat jouw ervaring met onze klantenservice niet aan jouw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, dus het spijt ons zeer dat we hierin tekort zijn geschoten. We waarderen jouw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen om onze klantenservice te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
FT
FraDor T.
Oosterland
Tacker besteld met lader en 2 accu's ontbreekt de tacker in de doos
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er vertraging is geweest voor de tweede zending van je bestelling. Vandaag heb je telefonisch contact gehad met de klantenservice, en heeft mijn Collega aangegeven dat DHL het tweede pakket heeft afgegeven bij een DHL servicepunt omdat de bezorging niet gelukt was. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling , aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Na een week, nog steeds geen levering van het bestelde product
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Alfred, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling nog niet bij je is afgeleverd. In je bestelling zie ik dat de status van de track en trace code geen verandering laat zien. Ik heb daarom direct een nieuwe zending aangemaakt, zodra je pakket het magazijn verlaat ontvang je een track en trace code,. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Ik wil me afmelden voor deze meningen mail en dat kan niet!!!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi, bedankt voor je review. Het uitschrijven voor de reviewverzoeken kan door onderaan in de mail met het reviewverzoek te klikken op 'Meld je dan hier af'. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan even contact met ons op via 013 889 44 44.
5 day's after ordering a product still is not delivered 😑 😕
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Jarek , thank you for your review. Apologies that there has been a delay for your order. Of course we find this very disappointing to hear. Today we sent an email to you to ask if the package has been received in the meantime. If this is not the case, we would like to receive back the signed form attached to the e-mail. We will then provide a solution as soon as possible. If you have any further questions about your order, please do not hesitate to contact us on 013 889 44 44.
Er zaten nogal wat krassen op de buitenkant van de koffers
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Rene, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Via onderstaande link kan je een retour beschadigd geleverd aanmaken, en kan je kiezen voor geld terug, nieuwe zending of een korting. Ook kan je hier een foto bij toevoegen zodat wij de oplossing zo spoedig mogelijk kunnen aanbieden. https://www.gereedschapcentrum.nl/klantenservice/retourneren.html Mocht je nog vragen hierover hebben , aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
De levering is dramatisch omlaaag gegaan
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Hitam, bedankt voor je review. Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over de vertraging van je bestelling , en heb ik de oplossing in werking gezet. Mocht je in de toekomst vragen hebben over je bestelling , aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Je sturen mij een kapot artikel toe
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste te horen dat je een kapot artikel hebt ontvangen. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen dat jij hebt met onze service. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen dit graag voor je oplossen. Gezien je bestelling heb je een retour aanvraag ingediend voor het defecte artikel. Binnen één werkdag ontvang je een e-mail vanuit de retour afdeling , en word de oplossing zo spoedig mogelijk geboden. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Prijs is goed, service kan beter.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, dank je wel voor het delen van jouw feedback. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de prijs van het product. Echter, het spijt ons ten zeerste te vernemen dat de service niet aan jouw verwachtingen voldoet. Als je specifieke punten hebt waarover je ons meer zou willen vertellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.
Nog niet ontvangen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ricardo, bedankt voor je review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over de vertraagde zending, en is er een oplossing geboden. De nieuwe zending word zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd en ik heb zojuist zoals afgesproken een kortingscode naar je e-mail gestuurd. Zodra de zending het magazijn verlaat ontvang je een track en trace code. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak!

RP 100002092

Hallo We zijn al enige tijd klant bij jullie In dit geval gaat het om de Makita VC 4210 M Waarvan we er inmiddels twee bij u hebben gekocht Een 3e hebben we onlangs laten maken zie RP 100002092 d.d. 30-01-24 In dit geval is de machine, die een kabelbreuk had door jullie voorzien van een nieuwe kabel Echter op deze wij ze is er niet naar behoren mee te werken Op die machine behoort een kabel van 7,5 m nu zit er aan van ca 2,5, - 3 m waar we dus in onze gietvloerenbranche niet eens een gemiddelde woonkamer vanuit een centraal punt mee kunnen zuigen het is blijkbaar een kabel van een boormachine o.i.d. ik wil hier graag melding en klacht van maken zodat e.e.a. naar de originele standaard kan worden hersteld ?! graag verneem ik van u hoe dat geregeld kan gaan worden alvast dank voor uw medewerking Met vriendelijke groet Ruben Coolen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Ruben,Bedankt voor je review. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met de reparatie van de Makita VC4210M Bouwstofzuiger. Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met onze klantenservice over het ontstane probleem met de kortere kabel. Ik heb meteen een e-mail gestuurd naar mijn collega van de reparatieservice met het verzoek om contact met je op te nemen, zodat er samen een passende oplossing gevonden kan worden.