Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

De aankoop van deze machine is goed. Alleen de afwikkeling viel me tegen,Reden is dat ik de kortings code niet kon invullen van €.10 en daar zouden ze later nog op terug komen voor tegemoet koming ofzo iets maar nooit meer wat gehoord. En ook voor 11 uur besteld anderdag in huis ging ook van had nog extra €,3,95 betaald voor in de avond te laten bezorgen door DHL maar kwamen mooi niet heb wel die €.3,95 terug gehad van Gereedschapcentrum maar naar die korting code kon ik er wel naar fluiten jammer hoor als je een goede vaste klant bent.maar verders ben ik wel tevreden over Gereedschapcentrum alleen sommige afwikkelingengaan niet goed en ze komen er niet meer op terug.

Blij mee! Snelle levering

Wat mij beviel was het snel afronden opsturen van mijn bestelling en Nieuwsbrief korting. Wat niet beviel was het voordoen van een korting die eigenlijk niet zo bleek te zijn. Het is overal dezelfde prijs en zelfs bij andere winkels goedkoper (HORNBACH). Incl nieuwsbrief korting. Dan nog ben heel blij met mijn bestelling.
Snelle levering, hoewel dat in mijn geval niet strikt noodzakelijk was. Minpuntje is dat ik € 7,95 moest betalen voor een brievenbuspakje. Dat vind ik redelijk overdreven. De bezorger heeft niet aangebeld, maar het pakketje gewoon door de brievenbus geduwd. Had ook via Postnl postbode gestuurd kunnen worden lijkt me.
Het was snel in huis, dus dat was ok. Bij uitpakken was het bit doosje van hikoki wat houders heeft voor de bitjes van binnen al gebroken.... das jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling snel in huis was, maar excuses dat de Hikoki bitsethouder gebroken is aangekomen. We willen dit graag voor je oplossen, en sturen vandaag een nieuwe naar je toe! Mocht er in de toekomst problemen zijn met je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Bezorging is niet naar wens voorheen met post nl ging het vel beter met DHL zetten het voor de deur en rijden weg niet goed Met vr gr
NG
Nel G.
Zwaag

Metabo schuurmachine SXE3150 150mm

Het is een fijne schuurmachine, ligt lekker in de hand en trilt minder waardoor je langer kunt doorwerken.
Ik heb de makita tacker gekocht met pins alleen passen de pins niet verders prima tevreden !
Bestelgemak was prima. Echter kwam er geen bevestiging. Bij navraag kwam deze alsnog.
De aansluiting past niet op mijn oude ro150 schuurmachine, oplossing voor zoeken.
Snelle levering. Gebruiksaanwijzing alleen in het Engels is dan weer wat minder.
Mooi gereedschap. Goede kwaliteit. Verpakking was reeds open geweest.
Je word goed op dd hoogte gehouden over de status van levering
30 mrt 2024
Een hele snelle levering en hele goeie kwaliteit gereedschap.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor je lovende woorden en de 4 sterren!
de aankoopprijs van het product was voordelig. dank je!
Service goed en snel levering. Niks veranderen. Gr.
AR
Andre R.
Tilburg
Prettig,adequaat, snel en vriendelijk geholpen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Dankjewel voor je positieve review, fijn om te horen dat je tevreden bent!
Duidelijke site. Goed info. Snelle levering.
Artikel gelijk aan de de beschreven opgave.
Snelle levering Prijs kwaliteit goed
Super machine bedankt voor de info ge